Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytysmerkit Tinderin edittelytekstissä, esim. ”alkoa kohtuudella”

Vierailija
01.08.2020 |

Jos pitää jo alkusanoissa mainita alkoholinkäyttö ja vielä lyhenteellä ”alko”, niin ilmainen vinkki: miehellä on ongelma.

Toinen mikä hälyyttää on itsensä tituleeraaminen herrasmieheksi. Kokemukseni mukaan on kaikkea muuta.

Mitä muita tulee mieleen?

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vielä prinssi löytymättä tälle prinsessalle

- eläimet on mun ykkösjuttu

- ethän ole rasistipersu

- lapseni ovat minulle tärkein asia maailmassa

- rakastan matkustelua

- kuvassa koiria, hevosia, kissoja, marsuja, murmeleita ja varaaneja

- VAIN KASVOKUVIA

Vain kasvokuva = lihava nainen

Tai vain kuvia yläviistosta. Ne kun hämää

Vierailija
42/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Ilmoitin etsiväni tupakoimatonta miestä. Menin treffeille. Mies haisi tupakalta ja  kärvisteli tupakantuskissa koko kävelylenkin ja ravintolaruokailun ajan. Jutustelun lomassa kertoi jääneensä vironlaivalta tullessaan tullissa kiinni ylimääräisistä savukekartongeista.

Ilmeisesti hänellä oli vasta aikomus muuttua savuttomaksi ja kirjoitteli treffi-ilmoitukseen oman tavoiteminänsä. Alkon kanssa voi olla monella sama juttu?

Hyvä oivallus! Luulen, että itse asiassa aika monella on deittiprofiilia kirjoittaessaan mielessä oma ihanneminänsä eikä todellisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nou nout:

- kaljatölkki tai viinapullo kädessä profiilikuvassa

- rööki kädessä profiilikuvassa

- lasten kuvia profiilissa

- oma nuoruuskuva profiilikuvana

- kuvia kuolleista kaloista ja kuolleista hirvistä profiilissa

- salipullistelukuvat profiilissa

- auton/moottoripyörän kuva profiilissa

- "en suutele tuhkakuppia" -teksti on jotenkin typerä

- pitkä lista ulkonäkövaatimuksia ja luonteenpiirteiden odotuksista on turn off, vaikka itse täyttäisikin osan tai vaikka kaikki

En ole myöskään koskaan ymmärtänyt tätä eläintenraatojen esittelemisen viehätystä. "Hei, kato millaisen aseistautumattoman eläimen mä tapoin piilosta kilometrin päästä tai kiskoin vedestä koukun varassa maalle tukehtumaan! Enks ookki nyt kova jätkä ja iso mies!"

Monelle innokkaalle metsästystä ja kalastusta harrastavalle se on niin suuri osa elämäntapaa, että mä taas ymmärrän noi kuvat. Silloin on parempi, jos emäntäehdokkaaksi ei edes eksy nainen, joka ei ymmärrä, että mies asuu metsässä koko loppukesän ja syksyn ja välillä kalaan on lähdettävä klo 5 aamulla tai lohien perässä lähdettävä toiselle puolelle Suomea. Parastahan heille tietenkin on, jos löytäisivät puolisokseen toisen samanlaisen ojissa könyäjän, jotkut onneksi löytävätkin.

Vierailija
44/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä vierastan tekstittömiä yhden kuvan laittajia. Ovat varmaan testaamassa Tinderiä ja keräämässä matseja. Lisäksi filtteröidyt jättisilmäiset animehahmot pelkillä yliviistokuvilla herättävät epäilyksen kuinka erilainen tämä nainen mahtaa olla livenä. Voisi olla kaunis minun makuuni tai sitten ei. En jää arvuuttelemaan. Kolmas on hymyttömyys kaikissa kuvissa. Ankeimmillaan tulee mieleen onko ilottomuudelle joku vakava syy taustalla. Tiedän miehenä, että ei ole helppoa teeskennellä valokuvattaessa iloista jos se ei tule luonnostaan, mutta ensivaikutelmana Tinder-kuvat viestivät positiivista jos niissä yhdessä edes näkyy hymyä silmäkulmassa edes. Toinen mikä on helppo fiksata on muokata profiiliteksti 'ei sitä, ei tätä' -negaatiosta ja kirjoittaa positiivisuuden kautta. Heti tulee kivempi fiilis tyypistä.

Noin muuten fiilis mitä täältä lukenut, että meillä miehillä taitaa olla keskimäärin surkeammat kuvat, kun mitään katastrofaalisia naisten kuvia ei juuri koskaan tule vastaan.

Vierailija
45/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tinderissä, kaikki katkerat "ethän ole sitä, ethän ole tätä"-mollotukset skippaisin suosiolla heti. Tulisi vaikutelma että tyyppi on niin katkera, että mieluummin käyttää profiilitekstinsä epätoivottujen asioiden listaukseen kuin kertoisi millainen itse on ja millaisista ihmisistä on kiinnostunut.

Vierailija
46/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ethän ole rasistipersu

- rakastan matkustelua

- VAIN KASVOKUVIA

Itselleni tuli joskus tällainen aloittelijan moka. Kaikki varmaan luulivat, että olen ylipainoinen, mutta olen kuitenkin hoikka. Että joskus voi johtua siitäkin, ettei ole kovin paljon nettideittejä harrastanut, eikä vaan tiedä. Tosin aika monella silti näkee jo kasvoista/kaulasta, onko ylimääräisiä kiloja, ei toki kaikilla.

Vierailija
47/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ethän ole rasistipersu

- rakastan matkustelua

- VAIN KASVOKUVIA

Ääh, ei aina. Minä olen hoikka, ja olen ollut deittisivulla pelkän kasvokuvan kanssa.

Vierailija
48/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyö/en ole väkivaltainen/minua ei tarvitse pelätä.

Mielestäni väkivallattomuus on jo perusoletus, joten jos tuollainen asia pitää erikseen mainita, niin alkaa hälytyskellot soimaan. Tulee mieleen, että miehellä on (tai on ollut) jokin kunnon vihanhallintaongelma, ja hänen täytyy aina erikseen ongelmatilanteissa keskittyä käsittelemään asia muuten kuin väkivaltaisin keinoin.

Vierailija
49/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä huomannut tuon, että pelkkä kasvokuva on usein merkki ylipainosta, ja kuvakulma vaikuttaa myös. Joskus se on tosi hämäävä, kun kasvoiltaan voi olla tosi "normaali", mutta kaulasta alaspäin aika selvä peli.

Tekeekö miehet tätä?

Ja onko miehillä paljon englanninkielisiä tekstejä? Kai sillä haetaan ulkomaalaisiakin ihmisiä, mutta jotenkin köpöä...

Vierailija
50/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas ei muuten välttämättä tarkoita mitään kaljun peittämistä ja ylikireitä farkkuja vaan esim.että ajatusmaailma ei ole jämähtänyt.

Nuorekas tarkoittaa, että etsii vähintään 10v itseään nuorempaa seuralaista.

Vierailija
51/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nou nout:

- pitkä lista ulkonäkövaatimuksia ja luonteenpiirteiden odotuksista on turn off, vaikka itse täyttäisikin osan tai vaikka kaikki

En ole myöskään koskaan ymmärtänyt tätä eläintenraatojen esittelemisen viehätystä. "Hei, kato millaisen aseistautumattoman eläimen mä tapoin piilosta kilometrin päästä tai kiskoin vedestä koukun varassa maalle tukehtumaan! Enks ookki nyt kova jätkä ja iso mies!"

Naisena oon aina ajatellut että kalastaminen ja metsästäminen on kuitenkin tervehenkisiä harrastuksia, koska siinä oleillaan luonnossa. Usein ne ovat myös osoitus siitä, että tyypillä on jotakin kykyjä ylläpitää kaverisuhteita ja toimia yhteistyössä toisten kanssa. Toivottavasti miestä ei haittaa, että itse en noita harrasta, enkä halua opetella käsittelemään raatoja, kaloja voisin aina joskus laittaa ruuaksi, siis joskus. Ylipäänsä pidän plussana, jos miehellä on jotakin varsinaisia harrastuksia. Kun niitä on paljon jotka ei harrasta muuta kuin ryyppäämistä, penkkiurheilua tai tietokonepelejä.

Vierailija
52/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä alkoholin mainitseminen on perusteltua vain kahdesta syystä: olet absolutisti (ja edellytät toisenkin olevan) tai sitten otat reippaasti viikottain ja haet samankaltaista seuraa tähän aktiviteettiin. Muuten en keksi, miksi jonkun pitää oikein mainita ”alkoa kohtuudella”, varsinkin kun tekstin määrä on rajattu.

On syytä kertoa myös se että nimenomaan ei kuulu kumpaankaan noista ryhmistä. Jos ei mainitse alkoholia ollenkaan, niin oletusarvoisesti se tarkoittaa sarvet tantereeseen känniä 2-3 kertaa viikossa.

Kuten huomaat sanomatta jättäminen voidaan tulkita eri tavoin ja on viisainta pelata varman päälle. Alkoholi on kuitenkin maassamme hyvin merkittävä asia ainakin parisuhteissa.

Kaikki tuntemani alkoholistit on deitti-ilmoitus teksteissään joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita.  Valehtelu on yleistä, niin kuin alkoholisteille yleensä on. Siksi pelkkä mainitseminen saa jo tuntosarvet nousemaan ylös, että ihmisellä on ongelmia.

Vierailija
53/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ethän ole rasistipersu

- rakastan matkustelua

- VAIN KASVOKUVIA

Minulla ei ole selvää kroppakuvaa vaikka olen hyväkroppainen. Karkottaa tehokkaasti ne jotka olisi minusta kiinnostuneita vain kropan vuoksi, ja sit taas ne miehet jotka vaivautuu treffeille ihan vain minun naaman tai juttujen perusteella, voivat sitten yllättyä iloisesti. 😊

Vierailija
54/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nou nout:

Sillä on tarkoitus karsia juuri sinut ja sinun henkiset pois. Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
55/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nou nout:

Aivan!

Olishan se nyt täysin idioottimaista laittaa deittiprofiiliin tietoa harrastuksistaan tai elämäntavoistaan. Parempi pimittää ja valehdella.

Vierailija
56/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Parasta vaan laittaa naisellinen profiili, eli jättää tekstiosa kokonaan tyhjäksi tai laittaa pelkkä emojijono; päätelkööt siitä itse..

Tuollainen profiili miehellä menis vasuriin saman tien. Ilmeisesti miehet sitten ovat niin idiootteja, että antavat tykkäyksiä jopa tyhjäprofiilisille naisille?

Vierailija
57/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lyö/en ole väkivaltainen/minua ei tarvitse pelätä.

Mielestäni väkivallattomuus on jo perusoletus, joten jos tuollainen asia pitää erikseen mainita, niin alkaa hälytyskellot soimaan. Tulee mieleen, että miehellä on (tai on ollut) jokin kunnon vihanhallintaongelma, ja hänen täytyy aina erikseen ongelmatilanteissa keskittyä käsittelemään asia muuten kuin väkivaltaisin keinoin.

Ajattelin juuri samaa. Profiiliteksti on yleensä sen verran lyhyt tekstinpätkä, että siinä listataan itselle olennaisia ja tärkeitä ominaisuuksia, arvoja, mielenkiinnon kohteita jne., joten jos väkivallattomuus täytyy erikseen mainita, tulee mielikuva että väkivalta on jollain tapaa arjessa mukana oleva asia.

Vierailija
58/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jotenkin aina ärsyttänyt tää: ”pilkettä silmäkulmassa”. En vaan tajuu sitä, kuulostaa ainoastaan ärsyttävältä tyypiltä sellainen. Joltakin omahyväiseltä pelleilijältä ja pelaajalta. Normaali hyväntuulisuus ja huumorintajuisuus on täysin eri juttu. Mua vaan ällöttää jos mua lähestytään joku pilke silmäkulmassa.

Vierailija
59/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas ei muuten välttämättä tarkoita mitään kaljun peittämistä ja ylikireitä farkkuja vaan esim.että ajatusmaailma ei ole jämähtänyt.

Heh.

----

"Ajatusmaailma ei ole jämähtänyt".

----

Eikö se nimenomaan ole jämähtänyt, jos keski-ikänen ihminen ajattelee kuin nuorempi. Eikö se ole juuri jämähtänyt sinne nuoruuteen.

Yleensä ihmisellä ajatukset kehittyy ja kypsyy iän mukana ja keski-ikäisen ajatusmaailma on "hieman erilainen" kuin teinin tai nuoren.

Vierailija
60/149 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, juoksisin näistä:

- pikku myy

- marilyn sitaatit, etenkin se "jos et kestä minua pahimmillani, et ansaitse minua parhaimmillani"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan