Olen 28v, olenko jo vanha?
Kolmenkympin kriisikö, mutta tunnen oloni keski-ikäiseksi, eikä oikein mitään tavoiteltavaakaan enää ole. Alanvaihtoa suunnittelen itseäni piristämään. Kaikki muu on jo valmiina, melkein jo lapsenlapsia kohta odotan :D
Kommentit (13)
Sehän riippuu ihan mihin vertaa: jos vaihdat alaa ja menet opiskelemaan 20- vuotiaiden kanssa, olet heidän mielestään vanha (älä anna sen estää alanvaihtoa, vanhenee ne parikymppisetkin). Pääministeriksi taas olisit nuori. Itse olen 29 v ja ajattelen, että noin yleisesti ottaen tämän ikäiset ei ole enää mitään nuoria, mutta ei nyt varsinaisesti vanhojakaan..
Minä olen 34, enkä oikein keksi mihinkä olisin vanha. Ehkä yläasteelle?
Säihkyvään yöelämään olet vanha. Et tunnelmalliseen baariin pulisemaan vanhojen tuttujen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 17:54"]
Säihkyvään yöelämään olet vanha. Et tunnelmalliseen baariin pulisemaan vanhojen tuttujen kanssa.
[/quote]
Baareihin on nelonen ollut syntymävanha:D en ole koskaan viihtynyt niissä. Sen sijaan ihanissa rantaravintoloissa olen tykännyt aina istua. Varsinkin ulkomailla.
no et todellakaan ole vanha. Sulla on varmaan koulut käyty, edes jonkin alan koulut vaikka alanvaihtoa suunnitteletkin, ja siten säännölliset tulot ja rahaa käytössä. Rinnalla saattaa olla jo elämäsi se oikea mies ja lapset on tehty. Löytynee mukava kämppä ja auto, joka on alle 10 vuotta vanha. Sulla on siis sellaisia mahdollisuuksia, joista minä 23 v vasta haaveilen. Mulla on hauska seura- ja sinkkuelämä, mutta tämä elämän apäsäännöllisyys ja epävarmuus stressaa jatkuvasti.
Mä ainakin odotan, että tossa noin 28-vuotiaana elämäni on varmaan jo aika paljon mukavampaa kuin nyt.
No keski-ikäinen olet, onhan sitä vielä elämää vähän edessä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:04"]
No keski-ikäinen olet, onhan sitä vielä elämää vähän edessä.
[/quote]
Onko 28-vuotias keski-ikäinen:O? Eikö ennemin kolmevitonen?
Kyllähän se jo keski-ikäiseksi lasketaan.
Olet NUORI!!!!! Nauti elämästä. Niin nautin minäkin, joka käyn jo yli 50vee.... mikä on ikääntymisen vaihtoehto??? Miettikääpä sitä. Kiitetään Luojaa tai mitä nyt kukin kiittää, että elämme ja hengitämme.
Mitä ihmettä? 28 -vuotias on vielä nuori. Yli 40 -vuotiaana vasta alkaa ikä painaa.
Terveisin nainen 21v
Keski-ikäisiksi lasketaan 35 vuotta täyttäneet.
Heheheh ahhaha:) T. Toinen tylsistynyt 28-vuotias