Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maakuntien rumat naiset

Vierailija
07.07.2013 |

Tultiin lomailemasta. Kierreltiin ympäri Suomea pikkupaikakkunnilla ja kyllä, maakunnissa naiset ovat "laadullisesti" aivan eri tasoa kuin täällä pääkaupunkiseudulla. Siellä tajusi, kuinka upea oma vaimo todella on. Joko naiset olivat lihavia tai laihoja läskejä, selluliittisia "suonikohjumammoja". Päällä kesähousut tai caprit ja t-paita. Tai pahimmillaan legginsit, tunika ja crocsit. Tietysti sielläkin näki sporttikissoja, mutta olivat vähemmistö.

Täällä pääkaupunkiseudulla kadut on täynnä upeita, treenattuja, luonnollisia kaunottaria. Upea kroppa pääsee vielä oikeuksiinsa, kun moni pukeutuu nätteihin kesävaatteisiin. 

Mistä tämä ero johtuu?

Enkä väitä, että miehissäkään ei samanlaista eroa olisi. Mutta näin miehenä tulee kiinnitettyä enemmän huomiota naisiin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain kanssasi samaa mieltä. Pääkaupunkiseudulla on ne trenditietoisemmat ihmiset ja maaseudulla ne jotka ei pahemmin ulkonäöstään piittaa, mutta näin yleisesti ajateltuna Suomessa aika moni kuuluu tuohon jälkimmäiseen kategoriaan ja jos piittaa ulkonäöstään niin kohentaa sitä aivan väärillä tavoilla saadakseen itsestään ruman.

Vierailija
2/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet ihan oikeassa. Kaikki viisaus ja kauneus asuu pääkaupunkiseudulla. Sinnehän ne nuoret ovat täältäkin lähteneet ja vanhukset ovat jääneet jäljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa kun oli muuten joku tutkimus, jonka mukaan ne maakuntien naiset ovat itseensä tyytyväisiä ja kokevat vähemmän ulkonäköpaineita kuin pääkaupunkiseutulaiset. Siellä vaan ei ulkonäköä, varsinkaan avioitumisen jälkeen, pidetä niin valtavan tärkeänä, mikä minusta on varsin tervettä. 

Vaikka onhan meitä täällä Helsingissäkin paljon vastarannankiiskejä. Itse asun Helsingissä ja olen läski crocs-caprit-kulunut t-paita -ämmä ja ylpeä sellainen :D

Vierailija
4/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä maakunnissa kävit? Mielestäni helsinkiläisnaiset ovat aikamoisia hukkapätkiä verrattuna Länsi-Suomeen ja pk-seudun ulkopuoliseen Etelä-Suomeen. Lapin tai Kainuun korpimaista en tiedä, koska en ole siellä käynyt.

Vierailija
5/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:02"]

blaa blaa... kesähousut... hölöpölö... caprit ja t-paita... mii miimii... legginsit, tunika ja crocsit... jaada jaada... moni pukeutuu nätteihin kesävaatteisiin... väni väni... näin miehenä tulee kiinnitettyä enemmän huomiota naisiin.

[/quote]

Justiinsa. Jos sinä olet heteromies niin minä olen Teri Niitti. Ensi kerralla sitten vähän enemmän eforttia, eiks niin?

Vierailija
6/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan tämän avauksen on tehnyt. Aika laimea yritys.

Vierailija
7/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:19"]

Nainenhan tämän avauksen on tehnyt. Aika laimea yritys.

[/quote]

En kyllä sanoisi noinkaan, suomimies voi olla todella tyhmä. 

Vierailija
8/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:09"]

No missä maakunnissa kävit? Mielestäni helsinkiläisnaiset ovat aikamoisia hukkapätkiä verrattuna Länsi-Suomeen ja pk-seudun ulkopuoliseen Etelä-Suomeen. Lapin tai Kainuun korpimaista en tiedä, koska en ole siellä käynyt.

[/quote]

No helsinkiläisillä on enemmän itäsuomalainen geeniperimä kuin muilla eteläsuomalaisilla. En osaa sanoa ketkä ovat kauniimpia, mutta kyllä sen huomaa jos kiertelee Uudenmaan kyliä, niin ihmiset ovat siellä erilaisia kuin maakunnan pääkaupungissa Helsingissä.

Vierailija
9/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän aloituksen on tehnyt mies, niin minä olen Barack Obama.

Vierailija
10/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:04"]

Kyllä, olet ihan oikeassa. Kaikki viisaus ja kauneus asuu pääkaupunkiseudulla. Sinnehän ne nuoret ovat täältäkin lähteneet ja vanhukset ovat jääneet jäljelle.

[/quote]

Olen näkevinäni tässä rivien välissä sarkasmia. Enkö nimenomaan tuossa maininnut, että sielläkin oli upeita naisia, mutta olivat vähemmistö?

-ap-

Vierailija
11/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:09"]

[/quote]

Kävimme Pohjois-Karjalassa, keskisessä Hämeessä, Pohjois-Pirkanmaalla ja Lounais-Suomen sisämaassa. Kaikki pienehköjä paikkakuntia, alueiden kaupungeista en siten tiedä.

-ap-

Vierailija
12/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla valtaosa miehistä on kalajamahaisia tai vaihtoehtoisesti ruipeloita hernekeppejä. Ei siellä treenattuja komeita terveen näköisiä adoniksia näy kuten pääkaupunkiseudulla.

t.naisasiamies

Vierailija
13/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Aion muuttaa Helssinkiin, että kaunistuisin. Täällä maakunnassa olen vaan tämmönen tavallinen löllö.

Vierailija
14/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:37"]

Maaseudulla valtaosa miehistä on kalajamahaisia tai vaihtoehtoisesti ruipeloita hernekeppejä. Ei siellä treenattuja komeita terveen näköisiä adoniksia näy kuten pääkaupunkiseudulla.

t.naisasiamies

[/quote]

Juuri näin. Meinaa oksennus päästä mökillä äijänkuvatuksia katsellessa. Onneksi pääsi takaisin tänne pääkaupunkiseudulle.

Vierailija
15/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset, veliseni.

t.mies

Vierailija
16/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommassa kaupungissa ihminen tarvitsee enemän naamioitumista ja esiintymistä.

Vierailija
17/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:04"]

[/quote]

Olen näkevinäni tässä rivien välissä sarkasmia. Enkö nimenomaan tuossa maininnut, että sielläkin oli upeita naisia, mutta olivat vähemmistö?

-ap-

[/quote]

Ehkäpä nämä vähemmistön edustajatkin olivat vain lomailemassa siellä

t.mies

Vierailija
18/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin mieheltäni mikä on tunika ja hän sanoi sen olevan joku venäläinen soturiprinsessa. =D  ihanaa, että ap miehenä tietää nää naisten vaatteitten nimet niin tarkkaan.

Vierailija
19/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kukaan ei ole vielä vastannut varsinaiseen kysymykseen, miksi näin on?

Jos unohdetaan tuo ulkonäkökeskeisyys, miksi maalaisnaisia ei kiinnosta oma hyvinvointi ja terveys niin paljoa?

-ap-

Vierailija
20/59 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:37"]

t.naisasiamies

[/quote]

Oi, olet niin väärässä! Mun juntti maalaismies on luonnollinen adonis, raskaassa ruumiillisessa työssä kovettunut ja paahtunut, ihana. Ei ole kaupunkilaispojista vastusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi