Peruukki tyttövauvalle
Löysin tämmöisen puljun joka kaupittelee peruukkeja vielä kaljuille tyttövauvoille. Koska juu, olisihan se tosi kamalaa jos joku vaikka luulisi pikku prinsessaasi pojaksi.... Huh huh.
Kommentit (19)
Eipä peruukki periaatteessa eroa vaatteista. Se on vaan asia mikä laitetaan päälle. Terkuin, peruukkien käyttäjä ja käytän vaan siks et helppo tapa vaihtaa väriä ja tyyliä minuutissa.
heh, minä olin kalju melkein kolmivuotiaaksi. Äitini mukaan kukaan ei koskaan luullut pojaksi. Johtunee varmaan siitä, että päälläni oli selvästi tyttömäisiä vaatteita.
Our Philosophy
At Baby Bangs! we believe in the beauty of childhood. Our unique designs are sprinkled with MAGIC! ~inspiring a world of whimsical wonder and mystical magical memorable moments for you and your baby girl to cherish Forever! For she is, and always will be,
Your LiTTLe PRINCESS!
Kamalaa :/ vaikuttaa joltain amerikkalaiselta lapsimisseille tarkoitetulta hätävaralta... Hui karmiva....
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:18"]
Kamalaa :/ vaikuttaa joltain amerikkalaiselta lapsimisseille tarkoitetulta hätävaralta... Hui karmiva....
[/quote]
Tosi "hienoja" rouvakampauksia. http://baby-bangs.com/store.php Ihmettelen, että Tukiaisen hiuspehkoa muistuttava look puuttui valikoimasta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 23:07"]
Jotkut otsikot alkaa sitten heti naurattamaan. Niinkuin tämäkin. Laitetaan vielä baby meikki ja sitten on valmis baby missikisoihin a la america.
[/quote]
Edes jenkkien full glitz -kisoissa vauvoilla ei ole peruukkeja, eikä muuten edes meikkiä. Vauvoilla on yleensä noissa kisoissa hiuspannat.
Mulla oli niin vähä tukkaa, että äiti kerto suunnitelleensa laittavansa mun yksvuotiskuvaan mulle rusetin sinitarralla!!! Pysy se sitte kuiten pinnillä sen aikaa. Nuppi oli ku keilapallo melkein kaksi vuotiaaksi, mutta siksi mun vauvakuvat on ihan paraita :D
Miksi ap häpeät kaljua tyttöäsi? Onko useinkin luultu pojaksi.
Tarkoitin aloitusviestin ironiseksi..
T. ap
no niin, nyt olen nähnyt kaiken! :O
huh huh sairasta. Vauvathan on usein kaljuja, tytötkin ja niin ihania. Jos joku tuttavani ostaisi vauvalleen peruukin niin pitäisin täysin hulluna.
Tyttövauvan peruukkeja ja korkokenkiä, mitähän seuraavaksi?
Eikös Ruotsin pikkuprinsessakin ole melkein kalju vielä? Tai siis tukkaa on tosi vähän ja siihen just ja just saa rusetin kiinnitettyä.
Jotkut otsikot alkaa sitten heti naurattamaan. Niinkuin tämäkin. Laitetaan vielä baby meikki ja sitten on valmis baby missikisoihin a la america.
Apua, sairas keksintö. Joo, täytyyhän korviksetkin laittaa heti synnärillä, kyllä olis ruma muuten. Oppiipa heti pienenä sitten. :P
Voi ei.. :( Kaikkea sitä keksitäänkin.
up!