Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peruukki tyttövauvalle

Vierailija
07.07.2013 |

Löysin tämmöisen puljun joka kaupittelee peruukkeja vielä kaljuille tyttövauvoille. Koska juu, olisihan se tosi kamalaa jos joku vaikka luulisi pikku prinsessaasi pojaksi.... Huh huh.

http://baby-bangs.com/index2.php

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/19 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä peruukki periaatteessa eroa vaatteista. Se on vaan asia mikä laitetaan päälle. Terkuin, peruukkien käyttäjä ja käytän vaan siks et helppo tapa vaihtaa väriä ja tyyliä minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, minä olin kalju melkein kolmivuotiaaksi. Äitini mukaan kukaan ei koskaan luullut pojaksi. Johtunee varmaan siitä, että päälläni oli selvästi tyttömäisiä vaatteita.

Vierailija
4/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Our Philosophy
At Baby Bangs! we believe in the beauty of childhood. Our unique designs are sprinkled with MAGIC! ~inspiring a world of whimsical wonder and mystical magical memorable moments for you and your baby girl to cherish Forever! For she is, and always will be,
Your LiTTLe PRINCESS!

Vierailija
6/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :/ vaikuttaa joltain amerikkalaiselta lapsimisseille tarkoitetulta hätävaralta... Hui karmiva....

Vierailija
7/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:18"]

Kamalaa :/ vaikuttaa joltain amerikkalaiselta lapsimisseille tarkoitetulta hätävaralta... Hui karmiva....

[/quote]

Tosi "hienoja" rouvakampauksia. http://baby-bangs.com/store.php Ihmettelen, että Tukiaisen hiuspehkoa muistuttava look puuttui valikoimasta.

Vierailija
8/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 23:07"]

Jotkut otsikot alkaa sitten heti naurattamaan. Niinkuin tämäkin. Laitetaan vielä baby meikki ja sitten on valmis baby missikisoihin a la america.

[/quote]

Edes jenkkien full glitz -kisoissa vauvoilla ei ole peruukkeja, eikä muuten edes meikkiä. Vauvoilla on yleensä noissa kisoissa hiuspannat.

Vierailija
9/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin vähä tukkaa, että äiti kerto suunnitelleensa laittavansa mun yksvuotiskuvaan mulle rusetin sinitarralla!!! Pysy se sitte kuiten pinnillä sen aikaa. Nuppi oli ku keilapallo melkein kaksi vuotiaaksi, mutta siksi mun vauvakuvat on ihan paraita :D

Vierailija
10/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap häpeät kaljua tyttöäsi? Onko useinkin luultu pojaksi.

Vierailija
11/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin aloitusviestin ironiseksi..

T. ap

Vierailija
12/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, nyt olen nähnyt kaiken!  :O

Vierailija
13/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh sairasta. Vauvathan on usein kaljuja, tytötkin ja niin ihania. Jos joku tuttavani ostaisi vauvalleen peruukin niin pitäisin täysin hulluna. 

Vierailija
14/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauvan peruukkeja ja korkokenkiä, mitähän seuraavaksi?

Vierailija
15/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ruotsin pikkuprinsessakin ole melkein kalju vielä? Tai siis tukkaa on tosi vähän ja siihen just ja just saa rusetin kiinnitettyä.

Vierailija
16/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika makee. Täytyypä tilata.

Vierailija
17/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut otsikot alkaa sitten heti naurattamaan. Niinkuin tämäkin. Laitetaan vielä baby meikki ja sitten on valmis baby missikisoihin a la america.

Vierailija
18/19 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, sairas keksintö. Joo, täytyyhän korviksetkin laittaa heti synnärillä, kyllä olis ruma muuten. Oppiipa heti pienenä sitten. :P

Vierailija
19/19 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. :( Kaikkea sitä keksitäänkin.