Kalsarit joissa ei ole hiertävää pesulappua
Kommentit (13)
nyrkkipajat on nykyään niin tehokkaita, että tulee halvemmaksi ostaa kalsarit joissa on hiertävä pesulappu jo valmiina, kuin että ostaisi itse kalsarit ja hiertävän pesulapun erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset leikkaa lappu pois
No kun se ei auta se lapun pois leikkaaminen! Kun sitä lappua jää siihen hiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se ei auta se lapun pois leikkaaminen! Kun sitä lappua jää siihen hiertämään.
Osta ompelusakset, niillä on helppo leikata "saumaamyöten". Tai ratko saumaa sen verran, että lappu irtoaa ja ompele sauma takaisin kiinni.
Laita alushousut nurinpäin niin ei lapunjämät kutittele. Niin teen minäkin :D
Vierailija kirjoitti:
Esineen muokkaaminen poistaa takuun. Ei tulisi mieleenkään liikkua takuuttomissa kalsareissa.
Kommando on aliarvostettu mutta aina mukava vaihtoehto.
Vaihda isompaan kokoon. Kai nyt liian pienet kalsarit hiertää, oli lappu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Laita alushousut nurinpäin niin ei lapunjämät kutittele. Niin teen minäkin :D
Tätä tulin ehdottamaan, mutta ehdit ensin. Kaikki ihoa vasten olevat vaatteet, kuten kalsarit ja aluspaidat, kannattaa kääntää nurinpäin, niin saumatkaan eivät ärsytä ihoa.
Leikkaa pois. Kun tarpeekis tarkkaan leikkelet ei sitä lappua jää hankaamaan. Itse leikkaan, olen aina leikannut, kaikista vaatteista laput pois. Pistelee ja tuntuu ikävältä.
Leikkaat sen irti. Uskomattoman ärsyttävä aloitus
Nykyään on aika monella merkillä sekä naisten että miesten alusasuissa tekstiiliin painetut hoito-ohjeet ym. tiedot, eli laputtomia kyllä myydään.