Kinky 36-vuotias lesbo paikalla, kysy mitä vaan
Kommentit (98)
Miten pystyt nuolemaan pillua? Eikö ällötä?
Eikös lesboille kaikkein kinkyin tabu miehen kanssa sekstaaminen?
1/3: todennäköisesti Ladan imusarja vuotaa.
2/3: ei ole koskaan nuoleminen ällöttänyt, mutta siihen on vaikuttanut varmaan se, että olen tykännyt kaikista nuoltavana olleista myös ihmisinä.
3/3: kyllä vain, tykkään peppuseksistä huomattavasti enemmän kuin perinteisestä, sekä saavana että antavana osapuolena.
-ap
4/5: miehen kanssa sekstaaminen ei varsinaisesti ole minulle tabu, vaikkei ole tullutkaan koskaan kokeiltua johtuen osaksi jo siitäkin, että ei ole koskaan kukaan mies tehnyt aloitetta, saatika että juuri sellainen mies olisi tehnyt aloitetta, josta olisin voinut teoriassa tykätä. Transmiesten kanssa olen kyllä ollut ja olen nytkin suhteessa. Mitä kinkyyn tulee, niin oletan, että biomiehen kanssa sekstailu voisi olla kinkyä tai sitten vaniljaa tai jotain siltä väliltä, kuten kenen tahansa muunkin.
Voisitko alistaa parikymppistä uteliasta heteronaista? 😌 tai kiinnostaako ylipäätään paljon nuoremmat naiset
7/7: voisin alistaa parikymppistä naista jos ehdoista sovittaisiin ja kemiat kohtaisivat. Alistaminen terminä on vähän vaarallinen, sillä sillä voidaan tarkoittaa lukemattomia eri asioita. Omat kinkyilyni hoidan aina eettisesti, eli tutustumme toisiimme ja toistemme tarpeisiin perinpohjaisesti ennen sessioita ja jälkihuoltoon käytetään paljon aikaa. Ikä ei siinä merkitse mitään, itsetuntemus sitäkin enemmän. Yhteinen kiinnostus kinkyyn ei vielä takaa minkäänlaista yhteensopivuutta, se on hyvä muistaa kun etsii kumppania.
Miten kinkyytesi jakautuu henkisen/fyysisen puolen kesken? Miten itse koet tämän asian siis. Voitko saada kicksejä jostain ihmisestä/toiminnasta vaikka et koskisi häneen lainkaan?
Kannattaako nyt sijottaa Finnairin osakkeisiin?
Vierailija kirjoitti:
1/3: todennäköisesti Ladan imusarja vuotaa.
-ap
taitaa ap olla mies kun tiesi varsin kelvollisen syyn.
9/11: en oikein osaa jaotella asioita henkiseen ja fyysiseen puoleen. Etenkin seksuaalisuus on mulle sellainen asia, jossa toista ei ole ilman toista. Toki kinkyys on pitkälti fantasioissa, mielikuvissa, rooleissa ja valtasuhteissa, jotka mielletään ehkä enemmän henkisiksi, mutta toisaalta ne liittyy aina nimenomaan fyysiseen toteuttamiseen, fyysisiin kehoihin ja akteihin... Jos ajatellaan vaikka kiihottumista kokemuksena, niin sehän on molempia, henkistä (ajatuksia, fantasioita, mielikuvia) ja fyysistä (kostuminen, hengityksen tihentyminen, sydämen syke)... ehkä en ymmärrä, mitä tarkoitat kysymyksellä.
-ap
10/12: ymmärrän, että pyrkimyksenä on olla hauska, mutta ehkä toi Lada-kysymys hoiti sen jo kotiin. Mutta kysymys kuin kysymys... en sijoittaisi Finnairin osakkeisiin, sillä en usko, että öljyn tupruttelulla taivaisiin on tulevaisuutta.
-ap
11/13: unohdit nyt et tässä ei puhuta naisista ja miehistä vaan LESBOSTA. Kai lesbo nyt ladansa tuntee.
Miksi sä Jari Virtanen, esität tällä palstalla 36v lesboa?
Oletko ylipainoinen ja lyhythiuksinen/räikeän värinen siilitukka?
Miten olet kinky?
Onko ollut helppo löytää seuraa?
Mitä ajattelet parisuhteesta? Oletko itse? Haluaisitko? Kysyn koska tuntemistani kinkyistä monet eivät monosuhdetta halua, eikä sellaisessa ole. Olen itse kinky mies ja haluaisin sellaisen, tuntuu ihan mahdottomalta löytää.
16/17: En ole ylipainoinen ja tukka on mallia pitkä polkka, eli harteille. Väri on vaalea, melkein luonnonvalkoinen.
17/17: Olen kinky siten, että pidän alistamisesta ja alistetuksi tulemisesta. Tämä on suhteellisen harvinainen kombo, sillä yleensä kinkyt ovat vahvemmin jompaa kumpaa. Nuorena oli vaikeuksia asian kanssa, kun aina ajautui vaniljasuhteisiin ja yksikin pitkäaikainen kumppani oli kokonaan aseksuaali. Myöhemmällä iällä olen hyväksynyt, että tarvitsen kinkyilyä, jos aion olla hyvinvoiva ja tasapainoinen aikuinen, työntekijä ja äiti. Seuraa löytyy Helsinginkin piireistä ihan mukavasti, kunhan ymmärtää välttää varsinaisia kinkypiirejä (liian heteronormatiivisia ja täynnä creepyjä miehiä) ja sateenkaaripiirejä (liian kunniallisia ja parisuhdenormatiivisia). Parhaiten mätsää queer- ja polypiireissä, vaikka on sielläkin kaikenlaista larppaajaa. Mausteita ja oppia haen aina välillä ulkomailta, lähinnä Berliinistä. Parisuhteessa olen, mutta seikkailut molemmin puolin sallittuja. Tiedän kyllä paljon monosuhteissa olevia kinkyjä heteroja, joten ei se mahdotonta ole, mutta vaatii kyllä avoimuutta omista tarpeista alusta alkaen.
Miksi lesbopariskunnissa on toinen yleensä miesmäinen? Onko se kuitenkin joku miehen kaipuu ja sama homoissa on tyttömäisiä.
Kysymys: onko sinulla profiilia bdsm-baarissa?
Ladassa on levoton tyhjäkäynti. Mikähän vois olla vikana?