Huomaan että säännönmukaisesti en herätä kiinnostusta sen näköisissä naisissa joista itse kiinnostun
Mutta kyllä sellaisissa joista en itse voisi kiinnostua. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä...Onko joku onnistuneesti hyväksynyt sen näköisen joka ei kiinnosta, ja silti ajan kanssa tilanne on parantunut, ja nykyään elää onnellisena eikä vaihtaisi?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?
Kuulostaa ihmeelliseltä tuo että kaikki naiset on tankkereita.
Veikkaan että aloittaja saattaa olla itse hyvin pienikokoinen mies, ja siksi kokee suurimman osan naisista olevan hänelle liian isoja. Veikkaukseni voi tietysti mennä pieleenkin...
En ole ap mutta koska kommentoin myös naisten vartaloita, vastaan osaltani:
sattumalta olenkin melko pienikokoinen mies. Mutta en silti ole nainen, mistä syystä en harrasta nainen verrattuna minuun-ajattelua. Tuo on lähinnä naisten juttu, verrataan kuinka paljon isompi tai pidempi mies on ja kuinka pieneksi mies saa naisen itsensä tuntemaan miehen rinnalla, ym soopaa.Minun puolestani nainen saa olla minua pidempi, painavampi, harteikkaampi, jne.
Mikä häiritsee on se että kropan mittasuhteet ovat kuin vanhemmalla miehellä jolla on ylipainoa. Tanakka keskivartalo, ei oikein peffaa eikä reisiäkään. Pienet tai olemattomammatkin rinnat saa olla, ei haittaa koska en ole ns. tissimies.
Jostain syystä kun naisilla on ikää noin 25+, ylipainoa alkaa kasautua ja useimmilla se kasautuu näin.
Millaiset naiset kelpaisivat? Tässä paremman puutteessa kuva jossa tavallisia naisia. Lähes kaikki miellyttävät silmää. Sanoisin että 9/11 vartalon osalta, kasvojen osalta 10/11 ja luultavasti 11/11 jos ihastuisin. Näin siis puhtaasti visuaaliselta kantilta, naiselta toivoisin suhteellisen terveitä elämäntapoja mutta ei salilla asumista tai hifistelyä kaikessa. Omissa silmissäni nätein on vasemmanpuoleinen.
https://www.thesecretobsession.com/wp-content/uploads/2018/04/Dove_Real…
Inhoan linkata kuvaa joka ei miellytä, mutta olkoon sitten. Kuvan naisella on kiva hymy ja hänestä saa positiivisen ensivaikutelman, mutta on myönnettävä ettei kroppa miellytä. Suurin piirtein tällainen kroppa on ollut jokaisella minuun ihastuneella naisella. Myös kasvoissa on samaa näköä, mikä on kylläkin minulle ok.
https://images.squarespace-cdn.com/content/59a8bb54893fc0671694bbc4/153…
Lisäisin tähän että vaikka ketjun aihe on ulkonäkö, niin tuo kiinnostuksen ristiin meneminen ei suinkaan rajoitu siihen.
Mainitsin jo aikaisemmin että kiinnostuneet naiset ovat kaikki hakeneet "perusäijää" joka kenties tykkää rempata ja tehdä niitä miesten juttuja. Nainen sitten tekee ruokaa jota mies kiitollisena syö.
Tämän lisäksi kaikki naiset ovat vastustaneet terveysintoilua ja suhtautuneet melkeinpä halveksuvasti liikuntaan, joka on minulle tärkeää.
Kiinnostuksen kohteet ovat myös menneet ristiin. Kuulemma minun kiinnostuksen kohteeni ovat liiankin hienoja eivätkä naiset ole tajunneet niitä.
Mikään ei ole täsmännyt. Paitsi se ettei kumpikaan osapuoli ole ollut vastakkaisen sukupuolen silmissä sitä suosituinta A-ryhmää.
Olen myös tavannut naisia joiden kanssa kaikki on täsmännyt. Ollaan juteltu tuntikausia kahdestaan yöhön asti kun juhlat ovat jo loppuneet. Huumori menee yksiin, kiinnostuksen kohteet menevät yksiin. Mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan kiinnostunut romanttisesti. Jos olen vähänkään yrittänyt, ovat he tehneet hienovaraisesti selväksi että ollaanhan vain kavereita.
Kun nämä naiset ovat miehiä löytäneet, ovat he olleet minua komeampia, menestyneempiä, tai molempia näitä. Useassa tapauksessa kiinnostuksen kohteet eivät ole täsmänneet, vaan nämä parit tuntuvat tekevän omia juttujaan. Romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus on kuitenkin täsmännyt, se on selvää.
Tästä syystä kun kuulen puhuttavan kemioista ja yhteisistä arvoista, herää skeptisyys. Koska selkeästi taso tuntuu menevän kaiken muun edelle.
Minusta kuulostaa todella oudolta, että joku jäisi juhlien kuuntelemaan useiksi tunneiksi jonkun sellaisen henkilön juttuja josta ei ole edes kiinnostunut.
Ovathan he olleet kiinnostuneita. Siis kavereina.
Juuri vähän aikaa sitten yksi nainen jonka tapasin ennen kuin tämä meni yksiin pitkän, komean ja melko hyvätuloisen miehensä kanssa, kyseli josko lähtisin kanssaan leffaan kun miestä ei moinen historiaan liittyvä elokuva kiinnosta pätkääkään.
Vaati tarjota taksit, leffan ja illallisenkin. Ja viinilasilliset parvekkeellaan kun mies oli työmatkalla. Kuulemma kivaa keskustella asioista joista se samainen mies on ihan ulapalla.
Jos nyt kuvittelit että kyse oli jostain muustakin kuin kaverillisuudesta, olit väärässä. Ei ollut, olemme vain hyviä ystäviä.
Oma näkemykseni: tämä kyseinen nainen kun sattuu olemaan hyvinkin nätti, mikä selittänee ettei mieskään pidä minua uhkana ja kaikille on selvää ettei mitään tapahdu. Jos olisin komea miljonääri, tilanne olisi toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri Jodeliin samanlaisen kirjoituksen kuin tuo sun aloitus on eli jostain syystä musta kiinnostuu eniten ne naiset jotka painottaa miehessä koulutusta ja työpaikkaa kun taas itse kiinnostun naisista jotka tykkäävät urheilla ja lopulta kumpikin pettyy. Nainen pettyy kun kuulee, että en ole akateeminen uramies ja minä petyn kun kuulen että naisen liikkuminen rajoittuu "silloin tällöin jotain" höntsäilyksi. Toisaalta näen jo etukäteen naisen vartalosta että ei varmaankaan urheile ja kysymys vain varmistaa asian.
Tasoistahan tässäkin on lopulta kyse. Mun taso ei riitä samankaltaisiin urheilullisiin eikä mua tavoittelevien akateemisten naisten taso ei riitä samankaltaisiin akateemisiin uramiehiin.
Millä tavalla te törmäätte toisiinne? Ilmeisesti jostain syystä annat itsestäsi kuvan, että sinä olisit akateeminen uramies. Jos kyse on nettideiteistä, niin kerro profiilissa suoraan, että urheilullisuus ja liikkuva elämäntapa ovat tärkeitä ja toivot samaa naiselta + oma koulutus ja työ. Harva nainen on erityisen urheilullinen ja saatat joutua hieman odottelemaan tavan duunaria etsivää urheilullista naista.
Itse olen akateemisesti koulutettu ei-urheilullinen nainen, joka vahingoista viisastuneena etsii nimenomaan AMK/yliopiston käyneitä miehiä, mutta en halua kovin urheilullista tai paljon harrastavaa miestä. Ylipaino käy hyvin. Ei ihan helppo rasti.
Nettideiteistä on kyse ja näytän niin kuvissa kuin tekstissä että urheilu on tärkeää. En missään kohtaa profiilissani väitä olevani akateeminen uramies, ainoastaan tykkään pukeutua hyvin ja ilmeisesti siitä vetävät johtopäätöksiä. En myöskään ammattiani halua kirjoittaa profiiliin koska se taas karsisi paljon naisia pois.
Pakko olla samaa mieltä tuon miehen pitkä kirjoituksen kanssa että "taso menee kaiken muun edelle", koska niin se taitaa mennä minunkin tapauksessa. Urheilullinen nainen on minua tasokkaampi joten siksi en sellaista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt aika selvä juttu että naiset vaan näyttävät hiton paljon miellyttävämmältä kuin miehet. Ihan sukupuolesta riippumatta. Muistaakseni naisetkin mielummin katselevat naisten kroppia kuin miesten. Eipä ole yllätys. Ei me miehet kovin kauniita olla. Ja sitten se mies jota pidetään ns. ideaalisen näköisenä on parhaimmillaankin uhkaavan näköinen kun taas kaunis nainen on aina hurmaava ja hemaiseva.
Ja erityisesti feminiiniset miehet saa naisilla pikkarit pyörimään jaloissa. Kuten tämä Lord of the Ringsin valkotukkainen haltijamies, ihan neiti verrattuna niihin karvaisiin partakönsikkäisiin mutta naiset fanitti aivan simona ja könsikkäät jäi sivuun.
Legolas aka Orlando Bloom, "feminiininen mies".
https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/04e/e8c/4f31fd5e6836554d6f5d942d9a40b57…
Tämä todistaa 121212:n teorian että naisten mielestä feminiininen tai poikamainen mies on oikeasti se sama maskuliininen mies, joka on vain ajanut partansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt aika selvä juttu että naiset vaan näyttävät hiton paljon miellyttävämmältä kuin miehet. Ihan sukupuolesta riippumatta. Muistaakseni naisetkin mielummin katselevat naisten kroppia kuin miesten. Eipä ole yllätys. Ei me miehet kovin kauniita olla. Ja sitten se mies jota pidetään ns. ideaalisen näköisenä on parhaimmillaankin uhkaavan näköinen kun taas kaunis nainen on aina hurmaava ja hemaiseva.
Ja erityisesti feminiiniset miehet saa naisilla pikkarit pyörimään jaloissa. Kuten tämä Lord of the Ringsin valkotukkainen haltijamies, ihan neiti verrattuna niihin karvaisiin partakönsikkäisiin mutta naiset fanitti aivan simona ja könsikkäät jäi sivuun.
Tämä todistaa 121212:n teorian että naisten mielestä feminiininen tai poikamainen mies on oikeasti se sama maskuliininen mies, joka on vain ajanut partansa.
Niin ja kasvattanut pitkät valkoiset hiukset ja pukeutunut kuin neitimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?
Veikkaan että aloittaja saattaa olla itse hyvin pienikokoinen mies, ja siksi kokee suurimman osan naisista olevan hänelle liian isoja. Veikkaukseni voi tietysti mennä pieleenkin...
sattumalta olenkin melko pienikokoinen mies. Mutta en silti ole nainen, mistä syystä en harrasta nainen verrattuna minuun-ajattelua. Tuo on lähinnä naisten juttu, verrataan kuinka paljon isompi tai pidempi mies on ja kuinka pieneksi mies saa naisen itsensä tuntemaan miehen rinnalla, ym soopaa.Minun puolestani nainen saa olla minua pidempi, painavampi, harteikkaampi, jne.
Mikä häiritsee on se että kropan mittasuhteet ovat kuin vanhemmalla miehellä jolla on ylipainoa. Tanakka keskivartalo, ei oikein peffaa eikä reisiäkään. Pienet tai olemattomammatkin rinnat saa olla, ei haittaa koska en ole ns. tissimies.
Jostain syystä kun naisilla on ikää noin 25+, ylipainoa alkaa kasautua ja useimmilla se kasautuu näin.
Millaiset naiset kelpaisivat? Tässä paremman puutteessa kuva jossa tavallisia naisia. Lähes kaikki miellyttävät silmää. Sanoisin että 9/11 vartalon osalta, kasvojen osalta 10/11 ja luultavasti 11/11 jos ihastuisin. Näin siis puhtaasti visuaaliselta kantilta, naiselta toivoisin suhteellisen terveitä elämäntapoja mutta ei salilla asumista tai hifistelyä kaikessa. Omissa silmissäni nätein on vasemmanpuoleinen.
Inhoan linkata kuvaa joka ei miellytä, mutta olkoon sitten. Kuvan naisella on kiva hymy ja hänestä saa positiivisen ensivaikutelman, mutta on myönnettävä ettei kroppa miellytä. Suurin piirtein tällainen kroppa on ollut jokaisella minuun ihastuneella naisella. Myös kasvoissa on samaa näköä, mikä on kylläkin minulle ok.
Lisäisin tähän että vaikka ketjun aihe on ulkonäkö, niin tuo kiinnostuksen ristiin meneminen ei suinkaan rajoitu siihen.
Mainitsin jo aikaisemmin että kiinnostuneet naiset ovat kaikki hakeneet "perusäijää" joka kenties tykkää rempata ja tehdä niitä miesten juttuja. Nainen sitten tekee ruokaa jota mies kiitollisena syö.
Tämän lisäksi kaikki naiset ovat vastustaneet terveysintoilua ja suhtautuneet melkeinpä halveksuvasti liikuntaan, joka on minulle tärkeää.
Kiinnostuksen kohteet ovat myös menneet ristiin. Kuulemma minun kiinnostuksen kohteeni ovat liiankin hienoja eivätkä naiset ole tajunneet niitä.
Mikään ei ole täsmännyt. Paitsi se ettei kumpikaan osapuoli ole ollut vastakkaisen sukupuolen silmissä sitä suosituinta A-ryhmää.
Olen myös tavannut naisia joiden kanssa kaikki on täsmännyt. Ollaan juteltu tuntikausia kahdestaan yöhön asti kun juhlat ovat jo loppuneet. Huumori menee yksiin, kiinnostuksen kohteet menevät yksiin. Mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan kiinnostunut romanttisesti. Jos olen vähänkään yrittänyt, ovat he tehneet hienovaraisesti selväksi että ollaanhan vain kavereita.
Kun nämä naiset ovat miehiä löytäneet, ovat he olleet minua komeampia, menestyneempiä, tai molempia näitä. Useassa tapauksessa kiinnostuksen kohteet eivät ole täsmänneet, vaan nämä parit tuntuvat tekevän omia juttujaan. Romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus on kuitenkin täsmännyt, se on selvää.
Tästä syystä kun kuulen puhuttavan kemioista ja yhteisistä arvoista, herää skeptisyys. Koska selkeästi taso tuntuu menevän kaiken muun edelle.
Minusta kuulostaa todella oudolta, että joku jäisi juhlien kuuntelemaan useiksi tunneiksi jonkun sellaisen henkilön juttuja josta ei ole edes kiinnostunut.
Ovathan he olleet kiinnostuneita. Siis kavereina.
Juuri vähän aikaa sitten yksi nainen jonka tapasin ennen kuin tämä meni yksiin pitkän, komean ja melko hyvätuloisen miehensä kanssa, kyseli josko lähtisin kanssaan leffaan kun miestä ei moinen historiaan liittyvä elokuva kiinnosta pätkääkään.
Vaati tarjota taksit, leffan ja illallisenkin. Ja viinilasilliset parvekkeellaan kun mies oli työmatkalla. Kuulemma kivaa keskustella asioista joista se samainen mies on ihan ulapalla.
Jos nyt kuvittelit että kyse oli jostain muustakin kuin kaverillisuudesta, olit väärässä. Ei ollut, olemme vain hyviä ystäviä.
Oma näkemykseni: tämä kyseinen nainen kun sattuu olemaan hyvinkin nätti, mikä selittänee ettei mieskään pidä minua uhkana ja kaikille on selvää ettei mitään tapahdu. Jos olisin komea miljonääri, tilanne olisi toisenlainen.
Pyydä häntä järjestämään itsellesi sokkotreffit jonkun hänen kaverinsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavan tuttua. Parhaiten synkkaa sellaisten kanssa joille ulkonäköni ei riitä. Kaveriksi jään. Ovat mieluummin henkisesti huonossa suhteessa komeamman ja raamikkaamman kanssa, kuin sellaisen jonka kanssa on hyvä ja helppo olla ja on muutoin samalla aaltopituudella. En ymmärrä en.
Samaa mieltä.
Jos ei täydellistä löydy, oikeasti mieluummin joustetaan siitä aaltopituudesta kuin ulkonäöstä ja resurssienhankkimiskyvystä.
Jos ei haluta perhettä, sitten ei välttämättä jousteta mistään.
Minä en ainakaan viehäty mistään neitimiehistä. Aragorn tai Boromir sen olla pitää eikä Legolas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavan tuttua. Parhaiten synkkaa sellaisten kanssa joille ulkonäköni ei riitä. Kaveriksi jään. Ovat mieluummin henkisesti huonossa suhteessa komeamman ja raamikkaamman kanssa, kuin sellaisen jonka kanssa on hyvä ja helppo olla ja on muutoin samalla aaltopituudella. En ymmärrä en.
Samaa mieltä.
No ehkä heidän mielestään sinun kanssasi ei ole hyvä ja helppo olla?
Vierailija kirjoitti:
Kuvien perusteella etsit siis kaunista naista, ei perusnättiä.
Siis missä nuo rajat nykyään oikein menevät?
Siis linkkaamani kuvan naiset eivät olleet tavallisia tai edes perusnättejä, vaan sitä kauneinta luokkaa???
Oikeasti?
AP:n kannattaisi laihduttaa, mennä lenkille, suihkuun ja sitten töihin. Ja lakata haaveilemasta kaupan nuorista ja kauniista kassatytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kasvattanut pitkät valkoiset hiukset ja pukeutunut kuin neitimies.
Ja n. 20 vuotta kuvaa nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan viehäty mistään neitimiehistä. Aragorn tai Boromir sen olla pitää eikä Legolas.
Olet sitten vähemmistössä, sillä Legolas huomioitiin ja ylistettiin aikoinaan taivaisiin, kun se neitimäinen haltijamies nyt vaan on niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kannattaisi laihduttaa, mennä lenkille, suihkuun ja sitten töihin. Ja lakata haaveilemasta kaupan nuorista ja kauniista kassatytöistä.
Jos noista lopettaa haaveilemisen ja yrittämisen ei niitä vaan saakaan. Itse olen iskenyt näitäkin ja vielä pari vuotta sitten olisin takuulla saanut yhden ihan nätin nuoren naisen sieltä kassalta. En vaan viitsinyt edentää asiaa, sillä tiesin, että typy ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten vähemmistössä, sillä Legolas huomioitiin ja ylistettiin aikoinaan taivaisiin, kun se neitimäinen haltijamies nyt vaan on niin ihana.
Legolas ei kelpaa esimerkiksi, koska kyseessä on maskuliinisen näköinen mies joka on vain meikattu neitimäisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Legolasta ylistettiin enemmän kuin muita kyseisen trilogian miehiä? Minä en muista mitään erityistä Legolaksen hehkutusta. Siis toki hänelläkin omat faninsa oli, mutta ei minusta sen enempää kuin muillakaan elokuvan näyttelijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legolas ei kelpaa esimerkiksi, koska kyseessä on maskuliinisen näköinen mies joka on vain meikattu neitimäisemmäksi.
Minustakaan Legolaksen kävelytyyli tai kasvonpiirteetkään eivät ole erityisen naisellisia. Ainoastaan ehkä nätit hiukset olivat vähän naisellisuuteen kallistuvat ja tiukat trikoot?
Vierailija kirjoitti:
Monilla se kumppanin löytyminen tyssää nimenomaan luonteeseen. Joko on niin ujo, ettei uskalla, tai sitten niin katkera ja vihainen, ettei ketään kiinnosta sen takia.
Tämä. Kyllä se loppuviimein on luonnekysymys. Mätsi tinderissä tai treffitkin vielä on ihan eri asia kuin oikeasti suhteeseen pääseminen.
Aloitin toukokuussa uudessa työssä ja ihmettelin, että miksi eräs mielestäni ihan tavallisen kivannäköinen ja tosi mukava viisikymppinen mies oli ns vanhapoika. Nyt, kun olemme tehneet töitä muutaman kuukauden, ymmärrän tosi hyvin. Hän on aivan äärimmäisen herkkänahkainen, ei voi koskaan myöntää olleensa väärässä vaan yrittää aina sälyttää asiat muiden kontolle (ihan naurettavissakin pikkuasioissa ja sellaisissakin tilanteissa, joissa läsnäolijoilla on kaikilla oma silminnäkijäkokemus tilanteesta), pitää ylipitkiä puheenvuoroja ja puhuu muiden päälle, manspleinaa vaikkei edes tiedä juuri ikinä mistään mitään, piikittelee ja kommentoi muiden tulemisia ja menemisiä ja olemisia todella ärsyttävällä tavalla muka huumorilla jne jne jne. Lisäksi stressaa kaikesta kaikkien tekemästä koko ajan, vaikka hommat hoituu ihan hyvin eikä hänelle kuulu kuin omat vastuualueensa, ja vielä haukkuukin muita selän takana melko rumilla nimityksillä.
Vältän tätä miestä nykyään kuin ruttoa. Vaikutti aluksi tosi mukavalta ja hauskalta, mutta on nykyään ehdottomasti raskain koskaan kohtaamani ihminen. En todellakaan ihmettele, miksei ole löytänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasovaatimuksia, kyllä se siitä :)
Lasken heti kun kerrot miten pystyn sitten olla aidosti ihastunut, ja myöhemmin onnellinen parisuhteessa.
AP
Pitkä jalaiha mutta olin komeanaamainen jatkaa:
mä voisin kirjoittaa ihan hyvän iskemisoppaan, mutta on kuitenkin näitä tiettyjä peruskaavoja esimerkiksi se, että joissain ihmisissä ei ole kertakaikkiaan "sitä". Minusta tuntuu että monilla miehillä täällä ongelma on se "sitä" on enimmäkseen pettymyksiä hartioilla. Luovutetaan heti. Ja se näkyy ja kauas.
Pitää myös tietää missä asuu ja mitä siitä seuraa mitä tekee. Jos istut lähikapakassa jatkuvasti naamasi kuluu. Lopulta sinusta enää viehättyy ne muualta tulleet tapaukset. Tämä peli pitäs myös pelata niin, että ystävysty niiden kapakan muka coolien kanssa. Ei se välttämättä vaadi kuin muutaman paukun, ole mukava. Tätä jälkimmäistä en koskaan ole tehnyt. Ei kiinnosta nuolla kenenkään perceitä.
Minusta tunneälykkyys on myös tärkeää ja se, että sulla on sitä pelisilmää.
Mutta jos sinussa eiole "sitä", niin pysy kotonas.