Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaan että säännönmukaisesti en herätä kiinnostusta sen näköisissä naisissa joista itse kiinnostun

Vierailija
31.07.2020 |

Mutta kyllä sellaisissa joista en itse voisi kiinnostua. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä...Onko joku onnistuneesti hyväksynyt sen näköisen joka ei kiinnosta, ja silti ajan kanssa tilanne on parantunut, ja nykyään elää onnellisena eikä vaihtaisi?

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina tullut deittailtua vaihtelevasti. Usein ei kumpikaan ole kiinnostunut toisista treffeistä, mutta usein jompikumpi olisi. Valitettavasti menee kiinnostukset ristiin. Kemiaan ja ulkonäköön se tavatessa kaatuu. Ennen treffejä jo karsiutuu muuten ei-kiinnostavat tai kenen kanssa ei juttelu vain etene.

Vierailija
122/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni mulla on Suomen surkein mieskroppa. Vaatteilla voi pelata paljon ja siinä vaiheessa kun vaatteet heitetään on yleensä nainen vain huolissaan omasta olemuksestaan. Lukuisat vidut olen siementänyt, naama oli ihan ok aikoinaan ja hyvät jutut. Aina ei voinut ronkeli olla.

Kuvaa ulkonäköäsi.

Oletko lyhyt, hintelä, hentokätinen, pulloharteinen ja suhteessa rintakehään leveälanteinen?

Aika usein nämä "huonokroppaiset" ovat oikeasti jotain riskejä nallekarhuja joilla on vain kertynyt vatsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap:tä täysin. Miksi ottaa joku, jonka ulkonäkö ei miellytä? Hirveää olla jonkun vastenmielisen kanssa, jonka ulkomuotoa inhoaa. Miten joku voi edes ruveta suhteeseen itseään inhottavan ihmisen kanssa? Raha? Hyi olkoon. Olen mieluummin loppuelämäni yksin, kuin itselleni vastenmielisen kanssa. Mikään maailman raha ei saa vastapuolta miellyttävän näköiseksi. Haluan aitoa kemiaa, haluan pitää miehestä aidosti, rahasta viis.

Vierailija
124/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mistä sinä tiedät, että mihin ja kehen heidän tasonsa riittää, kun et kerta tunne omaa tasoasikaan

Tää on aina mielenkiintoista, sillä omassa laajassa ystävä- ja tuttavapiirissäni on useampia pitkään yhdessä olleita pareja, joiden ei pitäisi olla yhdessä jos tähän tasoteoriaan on uskominen. 

Niin miten pitkään olleet yhdessä, ennen tindereitä ja vastaavia? Tämä tasoiluhan on tullut niiden myötä ja pilannut koko deittitoihun.

Höpöhöpö. Tasot ovat aina olleet. Kauniit menevät yhteen kauniiden kanssa, vähemmät kauniit vähemmän kauniiden kanssa. Nyt on vain tämä (poika)miesporukka, jolle ei muka käy kuin kaunis, vaikka itse ei ole. Ennen miehet ymmärsivät paremmin, millaiseen ruusuun tai horsmaan itsellä on edellytyksiä.

Ennen miehillä oli enemmän valtaa naisiin. Naisten itsemääräämisoikeus ja taloudellinen itsenäisyys aiheuttaa sen, että on vaikeampi tehdä vaikutus palkkapussilla. Heillä oli tosiallisesti enemmän edellytyksiä ylipätään saada nainen, kuin nykyään. Tosin "ennen" on vähän suhteellinen käsite, voidaanhan me mennä aikaan enne sheivereitä ja peilejä, jolloin karvattomat apinat eivät tuhlanneet eivätkä edes ehtineet tuhlata aikaansa pyllistelemällä autoeroottisesti heijastaville pinnoille. Esimerkiksi jo peilin keksimisellä on ollut valtava vaikutus ihmisten itsetietoisuuteen,saati sitten valokuvien tai instagramin.  Visuaalisuuden täyttäessä ihmisen tajunnan, huomio kiinnittyy enemmän pinnallisiin asioihin. Seksuaalisen viehätysvoiman merkitys tällöin helposti ylikorostuu parinvalinnan kriteerinä esimerkiksi normatiivisten pakkojen ja taloudellisten intressien sijasta. 

Vierailija
125/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni mulla on Suomen surkein mieskroppa. Vaatteilla voi pelata paljon ja siinä vaiheessa kun vaatteet heitetään on yleensä nainen vain huolissaan omasta olemuksestaan. Lukuisat vidut olen siementänyt, naama oli ihan ok aikoinaan ja hyvät jutut. Aina ei voinut ronkeli olla.

Kuvaa ulkonäköäsi.

Oletko lyhyt, hintelä, hentokätinen, pulloharteinen ja suhteessa rintakehään leveälanteinen?

Aika usein nämä "huonokroppaiset" ovat oikeasti jotain riskejä nallekarhuja joilla on vain kertynyt vatsaa.

Minäpä kerron mistä oli enemmänkin kysymys: minä uskalsin. Uskalsin lähestyä rohkeasti naisia. Olin rento ja hauska. Kasvoiltani olin varmasti viehättävä mutta muuten järkyttävän laiha. Pituus toki oli eduksi,

Voin sanoa että laihat ne on parhaita panijoita. Annoin monille naisille elämänsä kyytiä.

Vierailija
126/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa jos on noin pinnallinen. Onneksi itse kiinnostun luonteesta.

Niin, kiinnostut luonteesta kyllä...Mutta ehdokkaan on ensin pitänyt ylittää se taso ulkoisesti jota pidät viehättävänä.

Monet sanovat että eivät välitä ulkonäöstä, mutta useimmat valehtelevat. Ne jotka oikeasti eivät välitä, ovat erittäin harvassa.

Ei pidä paikkaansa. Minä kiinnostun ihmisestä, jos huomaan, että hän on luonteeltaan ja arvoiltaan sopiva. En suorita mitään alkukarsintaa ulkonäön suhteen. Ihastuksiini on lukeutunut niin lyhyitä kuin pitkiä, lihavia kuin laihoja sekä kaljuja. Ei ole ulkonäöstä kiinni jos vaan hygienia on kunnossa ja puhtaat vaatteet. Luonne on se joka merkkaa ja saa aikaan kiinnostuksen. Jos joku muu katsoo miehessä etupäässä ulkonäköä, niin se ei ole minulta mitenkään pois.

Vierailija
127/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti tervetuloa kerhoon johon kuulunee noin 95% miehistä :D

Vierailija
128/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?

Kuulostaa ihmeelliseltä tuo että kaikki naiset on tankkereita.

Veikkaan että aloittaja saattaa olla itse hyvin pienikokoinen mies, ja siksi kokee suurimman osan naisista olevan hänelle liian isoja. Veikkaukseni voi tietysti mennä pieleenkin...

En ole ap mutta koska kommentoin myös naisten vartaloita, vastaan osaltani:

sattumalta olenkin melko pienikokoinen mies. Mutta en silti ole nainen, mistä syystä en harrasta nainen verrattuna minuun-ajattelua. Tuo on lähinnä naisten juttu, verrataan kuinka paljon isompi tai pidempi mies on ja kuinka pieneksi mies saa naisen itsensä tuntemaan miehen rinnalla, ym soopaa.

Minun puolestani nainen saa olla minua pidempi, painavampi, harteikkaampi, jne.

Mikä häiritsee on se että kropan mittasuhteet ovat kuin vanhemmalla miehellä jolla on ylipainoa. Tanakka keskivartalo, ei oikein peffaa eikä reisiäkään. Pienet tai olemattomammatkin rinnat saa olla, ei haittaa koska en ole ns. tissimies.

Jostain syystä kun naisilla on ikää noin 25+, ylipainoa alkaa kasautua ja useimmilla se kasautuu näin.

Millaiset naiset kelpaisivat? Tässä paremman puutteessa kuva jossa tavallisia naisia. Lähes kaikki miellyttävät silmää. Sanoisin että 9/11 vartalon osalta, kasvojen osalta 10/11 ja luultavasti 11/11 jos ihastuisin. Näin siis puhtaasti visuaaliselta kantilta, naiselta toivoisin suhteellisen terveitä elämäntapoja mutta ei salilla asumista tai hifistelyä kaikessa. Omissa silmissäni nätein on vasemmanpuoleinen.

https://www.thesecretobsession.com/wp-content/uploads/2018/04/Dove_Real…

Inhoan linkata kuvaa joka ei miellytä, mutta olkoon sitten. Kuvan naisella on kiva hymy ja hänestä saa positiivisen ensivaikutelman, mutta on myönnettävä ettei kroppa miellytä. Suurin piirtein tällainen kroppa on ollut jokaisella minuun ihastuneella naisella. Myös kasvoissa on samaa näköä, mikä on kylläkin minulle ok.

https://images.squarespace-cdn.com/content/59a8bb54893fc0671694bbc4/153…

Lisäisin tähän että vaikka ketjun aihe on ulkonäkö, niin tuo kiinnostuksen ristiin meneminen ei suinkaan rajoitu siihen.

Mainitsin jo aikaisemmin että kiinnostuneet naiset ovat kaikki hakeneet "perusäijää" joka kenties tykkää rempata ja tehdä niitä miesten juttuja. Nainen sitten tekee ruokaa jota mies kiitollisena syö.

Tämän lisäksi kaikki naiset ovat vastustaneet terveysintoilua ja suhtautuneet melkeinpä halveksuvasti liikuntaan, joka on minulle tärkeää.

Kiinnostuksen kohteet ovat myös menneet ristiin. Kuulemma minun kiinnostuksen kohteeni ovat liiankin hienoja eivätkä naiset ole tajunneet niitä.

Mikään ei ole täsmännyt. Paitsi se ettei kumpikaan osapuoli ole ollut vastakkaisen sukupuolen silmissä sitä suosituinta A-ryhmää.

Olen myös tavannut naisia joiden kanssa kaikki on täsmännyt. Ollaan juteltu tuntikausia kahdestaan yöhön asti kun juhlat ovat jo loppuneet. Huumori menee yksiin, kiinnostuksen kohteet menevät yksiin. Mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan kiinnostunut romanttisesti. Jos olen vähänkään yrittänyt, ovat he tehneet hienovaraisesti selväksi että ollaanhan vain kavereita.

Kun nämä naiset ovat miehiä löytäneet, ovat he olleet minua komeampia, menestyneempiä, tai molempia näitä. Useassa tapauksessa kiinnostuksen kohteet eivät ole täsmänneet, vaan nämä parit tuntuvat tekevän omia juttujaan. Romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus on kuitenkin täsmännyt, se on selvää.

Tästä syystä kun kuulen puhuttavan kemioista ja yhteisistä arvoista, herää skeptisyys. Koska selkeästi taso tuntuu menevän kaiken muun edelle.

Vierailija
129/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt aika selvä juttu että naiset vaan näyttävät hiton paljon miellyttävämmältä kuin miehet. Ihan sukupuolesta riippumatta. Muistaakseni naisetkin mielummin katselevat naisten kroppia kuin miesten. Eipä ole yllätys. Ei me miehet kovin kauniita olla. Ja sitten se mies jota pidetään ns. ideaalisen näköisenä on parhaimmillaankin uhkaavan näköinen kun taas kaunis nainen on aina hurmaava ja hemaiseva.

Vierailija
130/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa ulkonäköäsi.

Minäpä kerron mistä oli enemmänkin kysymys: minä uskalsin. Uskalsin lähestyä rohkeasti naisia. Olin rento ja hauska. Kasvoiltani olin varmasti viehättävä mutta muuten järkyttävän laiha. Pituus toki oli eduksi,

Voin sanoa että laihat ne on parhaita panijoita. Annoin monille naisille elämänsä kyytiä.

Komeakasvoinen ja pitkä ei voita rumin mies-kilpailussa.

Vierailija
131/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tasot ovat aina olleet. Kauniit menevät yhteen kauniiden kanssa, vähemmät kauniit vähemmän kauniiden kanssa. Nyt on vain tämä (poika)miesporukka, jolle ei muka käy kuin kaunis, vaikka itse ei ole. Ennen miehet ymmärsivät paremmin, millaiseen ruusuun tai horsmaan itsellä on edellytyksiä.

Olen keskustellut tästä erään tuttavani kanssa. Hän kertoi, että jo kasarilla oli miehiä, jotka tekivät omiin edellytyksiinsä nähden täysin absurdeja aloitteita.

Jos ei ole uskoa ei mitään tasokkaampaa saakaan. Yleensä hieman hölmöt saavat enemmän sillä pösilö ei vaan tajua ja uskaltaa. Naisten iskemisessä on myös uskaltamisesta kyse. Rohkea rokan syö.

Niin no, ei kai siinä. Yleensähän nuo yritykset eivät vaan johda mihinkään. Mutta jos jotain positiivista, kyllä ne naiset saa noista oman elämänsä adoniksista ainakin hyvät naurut.

Vierailija
132/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla se kumppanin löytyminen tyssää nimenomaan luonteeseen. Joko on niin ujo, ettei uskalla, tai sitten niin katkera ja vihainen, ettei ketään kiinnosta sen takia.

Vierailija
133/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Komeakasvoinen ja pitkä ei voita rumin mies-kilpailussa.[/quote]

Siitä ei ollu varmaan kysekään, mutta itse inhoan vartaloani. Se on aivan karsea ja tietenkin siitä menee monelta kiinnostus kun on laiha. Silti monesti moody ratkaisee. Nappaat naista kädestä ja viet tanssimaan. Hauskat korvaansupatukset. Nykyään ei mua kiinnosta se naisten iskeminen ja varsinkaan se pelleily. Haluan naisen jonka kanssa on minunkin puolelta tunnetta enkä enää ole se komeakaan, vaikka silti huomaan että vieläkin saisin minua reilusti nuorempia naisia pelkillä jutuillani. Nokkeluus, älykkyys ja huumori. Naurava nainen on Onnellinen.

Vierailija
134/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on sama ongelma, paitsi heillä, jotka ovat syntyneet erittäin hyvien korttien kanssa miellyttämään vastakkaisen sukupuolen silmää. Ihminen haluaa aina sitä mitä ei voi saada.

Kyllä minulla on sama ongelma, vaikka kuulun komeimpaan kymmeneen prosenttiin. Saan kylläkin ulkonäön perusteella tuhansia tykkäyksiä, mutta muut speksit ovat niin matalalla, että suhteeseen kelpaisin vain ulkoisesti todella matalatasoisille naisille. Päihdeongelmainen en ole. Silloin voisin saada kauniin naisen suhteeseenkin, vaikka muuten olenkin surkimus. Itse en tosin päihdepiireissä pyörivää naista huolisi, vaikka olisi kuinka kaunis.

Vierailija
135/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?

Veikkaan että aloittaja saattaa olla itse hyvin pienikokoinen mies, ja siksi kokee suurimman osan naisista olevan hänelle liian isoja. Veikkaukseni voi tietysti mennä pieleenkin...

sattumalta olenkin melko pienikokoinen mies. Mutta en silti ole nainen, mistä syystä en harrasta nainen verrattuna minuun-ajattelua. Tuo on lähinnä naisten juttu, verrataan kuinka paljon isompi tai pidempi mies on ja kuinka pieneksi mies saa naisen itsensä tuntemaan miehen rinnalla, ym soopaa.

Mikä häiritsee on se että kropan mittasuhteet ovat kuin vanhemmalla miehellä jolla on ylipainoa. Tanakka keskivartalo, ei oikein peffaa eikä reisiäkään. Pienet tai olemattomammatkin rinnat saa olla, ei haittaa koska en ole ns. tissimies.

Jostain syystä kun naisilla on ikää noin 25+, ylipainoa alkaa kasautua ja useimmilla se kasautuu näin.

Millaiset naiset kelpaisivat? Tässä paremman puutteessa kuva jossa tavallisia naisia. Lähes kaikki miellyttävät silmää. Sanoisin että 9/11 vartalon osalta, kasvojen osalta 10/11 ja luultavasti 11/11 jos ihastuisin. Näin siis puhtaasti visuaaliselta kantilta, naiselta toivoisin suhteellisen terveitä elämäntapoja mutta ei salilla asumista tai hifistelyä kaikessa. Omissa silmissäni nätein on vasemmanpuoleinen.

Inhoan linkata kuvaa joka ei miellytä, mutta olkoon sitten. Kuvan naisella on kiva hymy ja hänestä saa positiivisen ensivaikutelman, mutta on myönnettävä ettei kroppa miellytä. Suurin piirtein tällainen kroppa on ollut jokaisella minuun ihastuneella naisella. Myös kasvoissa on samaa näköä, mikä on kylläkin minulle ok.

Lisäisin tähän että vaikka ketjun aihe on ulkonäkö, niin tuo kiinnostuksen ristiin meneminen ei suinkaan rajoitu siihen.

Mainitsin jo aikaisemmin että kiinnostuneet naiset ovat kaikki hakeneet "perusäijää" joka kenties tykkää rempata ja tehdä niitä miesten juttuja. Nainen sitten tekee ruokaa jota mies kiitollisena syö.

Tämän lisäksi kaikki naiset ovat vastustaneet terveysintoilua ja suhtautuneet melkeinpä halveksuvasti liikuntaan, joka on minulle tärkeää.

Kiinnostuksen kohteet ovat myös menneet ristiin. Kuulemma minun kiinnostuksen kohteeni ovat liiankin hienoja eivätkä naiset ole tajunneet niitä.

Mikään ei ole täsmännyt. Paitsi se ettei kumpikaan osapuoli ole ollut vastakkaisen sukupuolen silmissä sitä suosituinta A-ryhmää.

Olen myös tavannut naisia joiden kanssa kaikki on täsmännyt. Ollaan juteltu tuntikausia kahdestaan yöhön asti kun juhlat ovat jo loppuneet. Huumori menee yksiin, kiinnostuksen kohteet menevät yksiin. Mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan kiinnostunut romanttisesti. Jos olen vähänkään yrittänyt, ovat he tehneet hienovaraisesti selväksi että ollaanhan vain kavereita.

Kun nämä naiset ovat miehiä löytäneet, ovat he olleet minua komeampia, menestyneempiä, tai molempia näitä. Useassa tapauksessa kiinnostuksen kohteet eivät ole täsmänneet, vaan nämä parit tuntuvat tekevän omia juttujaan. Romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus on kuitenkin täsmännyt, se on selvää.

Tästä syystä kun kuulen puhuttavan kemioista ja yhteisistä arvoista, herää skeptisyys. Koska selkeästi taso tuntuu menevän kaiken muun edelle.

Minusta kuulostaa todella oudolta, että joku jäisi juhlien kuuntelemaan useiksi tunneiksi jonkun sellaisen henkilön juttuja josta ei ole edes kiinnostunut.

Vierailija
136/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan tuttua. Parhaiten synkkaa sellaisten kanssa joille ulkonäköni ei riitä. Kaveriksi jään. Ovat mieluummin henkisesti huonossa suhteessa komeamman ja raamikkaamman kanssa, kuin sellaisen jonka kanssa on hyvä ja helppo olla ja on muutoin samalla aaltopituudella. En ymmärrä en.

Vierailija
137/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä (sinulla) on sitten se kohtaanto-ongelma.

Vierailija
138/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske ap tasovaatimuksia, kyllä se siitä :) 

Vierailija
139/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan tuttua. Parhaiten synkkaa sellaisten kanssa joille ulkonäköni ei riitä. Kaveriksi jään. Ovat mieluummin henkisesti huonossa suhteessa komeamman ja raamikkaamman kanssa, kuin sellaisen jonka kanssa on hyvä ja helppo olla ja on muutoin samalla aaltopituudella. En ymmärrä en.

Ihmiset hakevat suhteilta eri asioita ja se on täysin ok. Mikä parisuhde se sellainen on, jossa toista kohtaan ei koe romanttista ja seksuaalista kiinnostusta? Jos minulta kysytään, ei mikään.

Vierailija
140/202 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä nyt aika selvä juttu että naiset vaan näyttävät hiton paljon miellyttävämmältä kuin miehet. Ihan sukupuolesta riippumatta. Muistaakseni naisetkin mielummin katselevat naisten kroppia kuin miesten. Eipä ole yllätys. Ei me miehet kovin kauniita olla. Ja sitten se mies jota pidetään ns. ideaalisen näköisenä on parhaimmillaankin uhkaavan näköinen kun taas kaunis nainen on aina hurmaava ja hemaiseva.

Ja erityisesti feminiiniset miehet saa naisilla pikkarit pyörimään jaloissa. Kuten tämä Lord of the Ringsin valkotukkainen haltijamies, ihan neiti verrattuna niihin karvaisiin partakönsikkäisiin mutta naiset fanitti aivan simona ja könsikkäät jäi sivuun.