Huomaan että säännönmukaisesti en herätä kiinnostusta sen näköisissä naisissa joista itse kiinnostun
Mutta kyllä sellaisissa joista en itse voisi kiinnostua. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä...Onko joku onnistuneesti hyväksynyt sen näköisen joka ei kiinnosta, ja silti ajan kanssa tilanne on parantunut, ja nykyään elää onnellisena eikä vaihtaisi?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille tietenkään mitään voi, jos kiinnostuu vain kauniista naisista. Mutta siinä on se huono puoli, että jos mies on ihan lumoutunut jostain kauniista naisesta, hän ei huomaa ollenkaan niitä muita. On ihan meitä vaatimattomamman näköisiä, mutta kuitenkin ok näköisiä, jotka ei vaan tuo itseään esille meikeillä, seksikkäillä vaatteilla jne. koska ei olla huomionkipeitä.
Mulle on vaikka kuinka monta kertaa käynyt niin, että olen itse ollut kiinnostunut jostain tavismiehestä, mutta hän on niin koukussa johonkin tuunattuun böönaan, joka ei taas ole kiinnostunut siitä miehestä ollenkaan. Mutta mies roikkuu siinä naisessa silti eikä huomaa, että minäkin olisin olemassa.
Eikä tarkoitus tietenkään ole, että mies vain tyytyy muhun kun huomaa, ettei se korein kuusi kiinnostu hänestä. Tosin ei niin ole käynytkään. Mutta se vaan on niin surullista kun olisi aitoa kiinnostusta ja miehet mieluummin roikkuvat niissä naisissa, joita eivät voi saada. En väitä etteikö vastaavaa tapahtuisi monien naistenkin kohdalla, mutta minä nyt naisena puhun tietysti vain omista kokemuksistani.
Minulle olisi kelvannut moni ihan tavallisen näköinen mies, mutta en voi sille mitään kun en kelpaa heille. Enkä voi muuttaa tyyliäni sellaiseksi, mikä ei tule mulla luonnostaan. En tykkää kulkea missään seksihepenissä julkisesti koska en pidä siitä, että kaikki miehet tuijottaa.
Ja sitten ne miehet tulee katkeriksi kun "kukaan nainen ei minua huoli", vaikka minä olin halunnut heitä koko ajan.
Varmaan on niin kuin kuvailet, mutta siinä olen eri mieltä, että pitäisi olla seksihepeneet, että saisi miehen huomion. Tavalliset pukevat vaatteet riittää kyllä, ja varsinkin sellainen positiivinen olemus.
Oletko naishenkilö?
Varmaan on niin kuin kuvailet, mutta siinä olen eri mieltä, että pitäisi olla seksihepeneet, että saisi miehen huomion. Tavalliset pukevat vaatteet riittää kyllä, ja varsinkin sellainen positiivinen olemus.