Huomaan että säännönmukaisesti en herätä kiinnostusta sen näköisissä naisissa joista itse kiinnostun
Mutta kyllä sellaisissa joista en itse voisi kiinnostua. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä...Onko joku onnistuneesti hyväksynyt sen näköisen joka ei kiinnosta, ja silti ajan kanssa tilanne on parantunut, ja nykyään elää onnellisena eikä vaihtaisi?
Kommentit (202)
Yleensä ei saa sitä mitä haluaa. Ja yleensä ei halua sitä mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat naisiss Oia eri asioita kuin naiset miehissä.
Mies haluaa hoikan tai normaalipainoisen naisen, koska itsekin on hoikka tai normaalipainoinen. Hän ei tule ajatelleeksi, että naisille miehen normaalipainoisuus ei useinkaan ole mikään merkittävä kriteeri.
Nainen haluaa korkeasti koulutetun miehen, koska on itsekin korkeasti koulutettu. Hän ei tule ajatelleeksi, että miehille naisen korkea koulutus ei useinkaan ole mikään merkittävä kriteeri.
Joten, ap, mikä on koulutuksesi ja millaista työtä teet? Koska sinusta kiinnostuneet etsivät ”perusmiestä”, veikkaan, että et ole korkeasti koulutettu, menikö oikein?
Äläpä nyt yleistä. Sinulle ja muille amis-jannuille ei ole väliä, ja itseasiassa ette nimenomaan halua korkeasti koulutettua näistä, koska teillä on niin huono itsetunto, että ette kestäisi sitä että nainen on älykkäämpi ja paremmin koulutettu. Itselleni yksi ehdoton kriteeri on se, että nainen on korkeasti koulutettu ja meitä miehiä on myös monia muita
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat naisissa eri asioita kuin naiset miehissä.
Mies haluaa hoikan tai normaalipainoisen naisen, koska itsekin on hoikka tai normaalipainoinen. Hän ei tule ajatelleeksi, että naisille miehen normaalipainoisuus ei useinkaan ole mikään merkittävä kriteeri.
Nainen haluaa korkeasti koulutetun miehen, koska on itsekin korkeasti koulutettu. Hän ei tule ajatelleeksi, että miehille naisen korkea koulutus ei useinkaan ole mikään merkittävä kriteeri.
Joten, ap, mikä on koulutuksesi ja millaista työtä teet? Koska sinusta kiinnostuneet etsivät ”perusmiestä”, veikkaan, että et ole korkeasti koulutettu, menikö oikein?
Itse olen vähän ylipainoinen mies. En pidä joukosta naisista, vaan mieluummin vähän semmoisia rehevistä. Olen aina pitänyt. Ei kaikki miehet halua laihaa naista, moni pitää tavallisista ja pyöreistä naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?
Kuulostaa ihmeelliseltä tuo että kaikki naiset on tankkereita.
Veikkaan että aloittaja saattaa olla itse hyvin pienikokoinen mies, ja siksi kokee suurimman osan naisista olevan hänelle liian isoja. Veikkaukseni voi tietysti mennä pieleenkin...
En ole ap mutta koska kommentoin myös naisten vartaloita, vastaan osaltani:
sattumalta olenkin melko pienikokoinen mies. Mutta en silti ole nainen, mistä syystä en harrasta nainen verrattuna minuun-ajattelua. Tuo on lähinnä naisten juttu, verrataan kuinka paljon isompi tai pidempi mies on ja kuinka pieneksi mies saa naisen itsensä tuntemaan miehen rinnalla, ym soopaa.Minun puolestani nainen saa olla minua pidempi, painavampi, harteikkaampi, jne.
Mikä häiritsee on se että kropan mittasuhteet ovat kuin vanhemmalla miehellä jolla on ylipainoa. Tanakka keskivartalo, ei oikein peffaa eikä reisiäkään. Pienet tai olemattomammatkin rinnat saa olla, ei haittaa koska en ole ns. tissimies.
Jostain syystä kun naisilla on ikää noin 25+, ylipainoa alkaa kasautua ja useimmilla se kasautuu näin.
Millaiset naiset kelpaisivat? Tässä paremman puutteessa kuva jossa tavallisia naisia. Lähes kaikki miellyttävät silmää. Sanoisin että 9/11 vartalon osalta, kasvojen osalta 10/11 ja luultavasti 11/11 jos ihastuisin. Näin siis puhtaasti visuaaliselta kantilta, naiselta toivoisin suhteellisen terveitä elämäntapoja mutta ei salilla asumista tai hifistelyä kaikessa. Omissa silmissäni nätein on vasemmanpuoleinen.
https://www.thesecretobsession.com/wp-content/uploads/2018/04/Dove_Real…
Inhoan linkata kuvaa joka ei miellytä, mutta olkoon sitten. Kuvan naisella on kiva hymy ja hänestä saa positiivisen ensivaikutelman, mutta on myönnettävä ettei kroppa miellytä. Suurin piirtein tällainen kroppa on ollut jokaisella minuun ihastuneella naisella. Myös kasvoissa on samaa näköä, mikä on kylläkin minulle ok.
https://images.squarespace-cdn.com/content/59a8bb54893fc0671694bbc4/153…
Tuo esimerkki ei ollut millään tavalla realistinen. Kuvassa oli 11 tiimalasivartaloista, selluliititonta, normaalipainoista ja erittäin kauniskasvoista naista. Tiedäthän miten harvinainen tuota kroppamalli ja/tai kasvoyhdistelmä on. Ei tosiaankaan mitään taviksia kadulta.
Tilanne on heikompi ja huolestuttavampi kuin kuvittelinkaan. Suurin osa naisista on siis huomattavan ylipainoisia ja se on nykyään normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän ylipainoinen mies. En pidä joukosta naisista, vaan mieluummin vähän semmoisia rehevistä. Olen aina pitänyt. Ei kaikki miehet halua laihaa naista, moni pitää tavallisista ja pyöreistä naisista
Siis hoikista naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä enemmistö on ylipainoisia, joten äläpä nyt puhu paskaa siitä että mies haluaa vain samanlaisen kuin itse on.
Miksi naisen pitäisi olla läskin miehen kanssa, jos mieskään ei halua läskiä naista?
178/75 että revihän siitä ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen treenannut aina. Juossut muutaman maratonin, joogannut ja tehnyt punttia välillä. Painoindeksi on 20.2. Mietin vaan kuin ruma mä olen, koska ei mulla mitään suhdetta ole ikinä vaikka kroppa onkin ns. Kuosissa. Kävelen kadulla, niin kyl siellä ihan kaiken kokoisilla on suhteita. Joten lopettakaa tuo väite, että hoikalla urheilullisella naisella olis aina vientiä. Hiuksetkin on pitkät.
Juu, ei hoikalla ja urheilullisella välttämättä ole vientiä ja jos onkin, ne miehet eivät välttämättä ole sitä parasta luokkaa. Mulla tarjonta vaikuttaa koostuvan lähinnä hintelistä tai vaihtoehtoisesti tuhdeista nörttimiehistä, jotka ovat kaukana urheilullisesta. En tiedä miksi vedän näitä puoleeni. Tinderissä tarjontaa tietysti on enemmän ja se on parempaa, mutta niinhän siellä käsittääkseni on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on komean miehen kanssa, tavallisen näköinen tavallinen ja ruma ruman. Mene sinne Prismaan ja katso ympärillesi, niin näet tämän asian.
Sinun ulkonäköäsi vastaa sen näköisen naisen ulkonäköä, joka sinusta on kiinnostunut. Jos ei Tämä sinua tyydytä, niin sitten kannattaa olla ilman. Älä missään nimessä "tyydy" sellaiseen, jos et oikeasti ole kiinnostunut tai rakastumaan, pilaat vain toisen elämän
Teoriassasi on sellainen mursunmentävä aukko, että tavikset kyllä monesti kiinnostuu itseään oikeasti paremmannäköisistä ja muutenkin se josta kiinnostutaan ulkoisesti on itseä vähän paremman näköinen. Tuolla logiikalla siis olisivat muka samaa tasoa.
Joo, totta. Eli tutkimusten mukaan nimenomaan miehet. Eli he a) pitävät itseään komeampana, kuin oikeasti ovat ja b) yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia
Mutta parisuhteessa olevat ovat samannäköisiä ja saman tasoisia ulkonäöstään. Eli siis ne naiset joudumme ottamaan miehen, joka kuvittelee olevansa paremman näköinen kuin on, ja joka on yrittänyt ennen meitä.pokata kaikki kaunottaret
Vieläkö joku ihmettelee, miksi nainen on yleensä se, joka ottaa avioeron ja ei enää uutta miestä ota ja miksi nainen on onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa?
Asiaa enemmän kuin kompensoi se että tutkitusti naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, ja tästä syystä naiset kuvittelevat ottaneensa rumemman miehen kuin mitä olisivat saaneet.
Asiaa korostaa se että naiset saavat huomiota itseään paremmannäköisiltä miehiltä, jotka eivät vain oikeasti ole tarjolla parisuhteeseen.
Juurikin näin...Naista saattaa netissä lähestyä 20 mallin näköistä miestä (+siihen päälle kaikki muut miehet päälle) vuolaasti kehuen ja yrittäen saada naista deiteille kanssaan...Vaikka kyse olisi ihan tavallisesta naisesta.
Tästä sitten nainen asettaa tason seuralle jota hän hyväksyy treffailuun/parisuhteesen/hauskanpitoon.
Vaikka tosiasiassa nuo miehet olisivat halunneet naisesta vain kertapanon. Eivät he olisi mihinkään parisuhteeseen naisen kanssa sitoutuneetJa nyt olemme juuri sen asian ytimessä, miksi tinderit ja muut helpon lähestymisen sekä esilläolon välineet ovat vääristäneed koko deittikulttuurin. Nykyään kutosen nainen huolii vain vähintään kasin-ysin miehiä.
Aikamoista yleistystä. Ota huomioon, että kaikki eivät käytä mitään seuranhakusovellusta tai sivustoja, tai ole ikinä käyttäneet. Olen silti deittaillut. Tuntuu että tosielämä on siellä jossain, jolloin kaikenlaiset playerit ja tasovatvojat voi jättää omiin piireihinsä pöyrimään ja ihmettelemään.
Myönnän rehellisesti ettei lyhyt ja hoikka mies kiinnosta, ulkonäöllä se seksuaalinen kiinnostus pitkälti syntyy. Turha soimata siitä siis ap:ta myöskään jos ei halua ylipainoista naista. Vaihtoehdoksi jää olla yksin sitten.
Tasoisiani on täältä ees turha alkaa katteleen.... itseni kanssa naimisiin mä meen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?
Veikkaan että aloittaja saattaa olla itse hyvin pienikokoinen mies, ja siksi kokee suurimman osan naisista olevan hänelle liian isoja. Veikkaukseni voi tietysti mennä pieleenkin...
sattumalta olenkin melko pienikokoinen mies. Mutta en silti ole nainen, mistä syystä en harrasta nainen verrattuna minuun-ajattelua. Tuo on lähinnä naisten juttu, verrataan kuinka paljon isompi tai pidempi mies on ja kuinka pieneksi mies saa naisen itsensä tuntemaan miehen rinnalla, ym soopaa.Minun puolestani nainen saa olla minua pidempi, painavampi, harteikkaampi, jne.
Mikä häiritsee on se että kropan mittasuhteet ovat kuin vanhemmalla miehellä jolla on ylipainoa. Tanakka keskivartalo, ei oikein peffaa eikä reisiäkään. Pienet tai olemattomammatkin rinnat saa olla, ei haittaa koska en ole ns. tissimies.
Jostain syystä kun naisilla on ikää noin 25+, ylipainoa alkaa kasautua ja useimmilla se kasautuu näin.
Millaiset naiset kelpaisivat? Tässä paremman puutteessa kuva jossa tavallisia naisia. Lähes kaikki miellyttävät silmää. Sanoisin että 9/11 vartalon osalta, kasvojen osalta 10/11 ja luultavasti 11/11 jos ihastuisin. Näin siis puhtaasti visuaaliselta kantilta, naiselta toivoisin suhteellisen terveitä elämäntapoja mutta ei salilla asumista tai hifistelyä kaikessa. Omissa silmissäni nätein on vasemmanpuoleinen.
Inhoan linkata kuvaa joka ei miellytä, mutta olkoon sitten. Kuvan naisella on kiva hymy ja hänestä saa positiivisen ensivaikutelman, mutta on myönnettävä ettei kroppa miellytä. Suurin piirtein tällainen kroppa on ollut jokaisella minuun ihastuneella naisella. Myös kasvoissa on samaa näköä, mikä on kylläkin minulle ok.
Tuo esimerkki ei ollut millään tavalla realistinen. Kuvassa oli 11 tiimalasivartaloista, selluliititonta, normaalipainoista ja erittäin kauniskasvoista naista. Tiedäthän miten harvinainen tuota kroppamalli ja/tai kasvoyhdistelmä on. Ei tosiaankaan mitään taviksia kadulta.
Naiset on kyllä ylipainoisia, mutta muuten kuvauksesi osuu oikeaan. Todella kaukana ollaan omenalihavasta, ohuthiuksisesta ja ryppyisestä av-mammasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tähän että vaikka ketjun aihe on ulkonäkö, niin tuo kiinnostuksen ristiin meneminen ei suinkaan rajoitu siihen.
Mainitsin jo aikaisemmin että kiinnostuneet naiset ovat kaikki hakeneet "perusäijää" joka kenties tykkää rempata ja tehdä niitä miesten juttuja. Nainen sitten tekee ruokaa jota mies kiitollisena syö.
Tämän lisäksi kaikki naiset ovat vastustaneet terveysintoilua ja suhtautuneet melkeinpä halveksuvasti liikuntaan, joka on minulle tärkeää.
Kiinnostuksen kohteet ovat myös menneet ristiin. Kuulemma minun kiinnostuksen kohteeni ovat liiankin hienoja eivätkä naiset ole tajunneet niitä.
Mikään ei ole täsmännyt. Paitsi se ettei kumpikaan osapuoli ole ollut vastakkaisen sukupuolen silmissä sitä suosituinta A-ryhmää.
Olen myös tavannut naisia joiden kanssa kaikki on täsmännyt. Ollaan juteltu tuntikausia kahdestaan yöhön asti kun juhlat ovat jo loppuneet. Huumori menee yksiin, kiinnostuksen kohteet menevät yksiin. Mutta yksikään näistä naisista ei ole koskaan kiinnostunut romanttisesti. Jos olen vähänkään yrittänyt, ovat he tehneet hienovaraisesti selväksi että ollaanhan vain kavereita.
Kun nämä naiset ovat miehiä löytäneet, ovat he olleet minua komeampia, menestyneempiä, tai molempia näitä. Useassa tapauksessa kiinnostuksen kohteet eivät ole täsmänneet, vaan nämä parit tuntuvat tekevän omia juttujaan. Romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus on kuitenkin täsmännyt, se on selvää.
Tästä syystä kun kuulen puhuttavan kemioista ja yhteisistä arvoista, herää skeptisyys. Koska selkeästi taso tuntuu menevän kaiken muun edelle.
Sulla täytyy olla joku tosi erikoinen liikuntalaji ja/tai sen terveysintoilun mennä ihan yli.Ovatko nämä sinua paremman näköiset miehet, jotka ovat menestyneet, niin sinua vähemmän urheilullisia? Kun sanoit, että ne naiset eivät olleet niin terveellisistä elämäntavoista välittäviä.
"Sulla täytyy olla joku tosi erikoinen liikuntalaji ja/tai sen terveysintoilun mennä ihan yli."
Kumpaankin ei. Liikuntalajit ovat tavallisimpia mahdollisia, siis lenkkeily ja ihan tavallinen lihaskuntotreeni. Terveysintoilusta ei voida puhua, ei todellakaan.
"Ovatko nämä sinua paremman näköiset miehet, jotka ovat menestyneet, niin sinua vähemmän urheilullisia? Kun sanoit, että ne naiset eivät olleet niin terveellisistä elämäntavoista välittäviä."
Jotkut ovat, jotkut eivät.
Yhteisiä tekijöitä ovat komeus ja menestys. Kaikki ovat jompaa kumpaa näistä, tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole kaikki tiimalasivartaloisia.
Ja suurin piirtein normaalipaino on normaalia.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niille naisille merkitsee muut asiat kuin ulkonäkö. Kannattaisiko sinunkin miettiä naisia muiltakin kanteilta.
Kyllä minä mietinkin...Muut ominaisuudet kuin ulkonäkö merkkaavat tietysti enemmän.
Mutta kyllä siihen tarvitaan se miellyttävä ulkonäkökin jotta kiinnostus syntyy.
Voisitko sinä kertoa miten voi muuttaa itseään niin että viehättyykin niistä joita nyt ei pidä viehättävinä?Jos viehättyy vain niistä kaikkein kauniemmista ja haluttavimmista niin jos ei ole itse luotu yhtä upealla olemuksella niin yksin jää. Valitettavan moni mies nykyään innostuu vain niistä ns. Täydellisistä ja sitten ihmettelevät kun eivät saa ketään.
Minä olen juurikin kuvailemasi kaltainen mies. Ne naiset joita pystyn saamaan treffeille tai sänkyyn, ei sytytä todellisuudessa mua yhtään. Tämän takia olen yksin, ja mitä todennäköisimmin pysynkin yksin.
Olen iän myötä tajunnut että on suoraan sanottuna sekä oman että sen naisen ajan haaskausta käydä läpi kaikki ne treffailut ja soidinmenot vaan saadakseen seksiä naiselta, jota en edes oikeasti pidä seksikkäänä. Ja sitten pahimmassa tapauksessa se vastapuoli vielä ihastuu tai rakastuu, ja tilanne on sitten vieläkin paskamaisempi.
Viimeksi olin treffeillä pari vuotta sitten, ja vieläkään ei ole herännyt innostusta lähteä takaisin deittihommiin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa jos on noin pinnallinen. Onneksi itse kiinnostun luonteesta.
Niin, kiinnostut luonteesta kyllä...Mutta ehdokkaan on ensin pitänyt ylittää se taso ulkoisesti jota pidät viehättävänä.
Monet sanovat että eivät välitä ulkonäöstä, mutta useimmat valehtelevat. Ne jotka oikeasti eivät välitä, ovat erittäin harvassa.
Miten sen nyt ottaa. Itse voin kyllä kiinnostua ja olen kiinnostunutkin miehestä, joka on vain tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen hyvännäköinen. Täytyy myöntää, etten koskaan ole kiinnostunut todella rumasta miehestä. Uskon silti, että niinkin voisi käydä. Mutta miten testata asia käytännössä?
Mun mielestä harva mies edes on ruma. Siis riittää, että on miehen näköinen, eikä naismainen/homomainen niin kelpaa mulle. Ja useimmat miehet kyllä on miehen näköisiä, joten mitään ongelmaa ei ole. En tiedä sitten olenko minä yksi noista "harvinaisista naisista" kun ajattelen näin? Miehen pitää olla ihan friikkiosastoa, ennen kuin alan pitää rumana. Heissäkin yleensä näen silti edes jotain kaunista.
Mulla oli kanssa kaveri, joka itse oli ulkonäöltään 5, älykkyys mensan tasoa, käytöstavoiltaan 4, ihmetteli miksei kaikki kauniit naiset eivät halua seurustella narsistin kanssa. Itsekkin laitoin välit poikki, en kestänyt sitä pashaa kattella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niille naisille merkitsee muut asiat kuin ulkonäkö. Kannattaisiko sinunkin miettiä naisia muiltakin kanteilta.
Kyllä minä mietinkin...Muut ominaisuudet kuin ulkonäkö merkkaavat tietysti enemmän.
Mutta kyllä siihen tarvitaan se miellyttävä ulkonäkökin jotta kiinnostus syntyy.
Voisitko sinä kertoa miten voi muuttaa itseään niin että viehättyykin niistä joita nyt ei pidä viehättävinä?Jos viehättyy vain niistä kaikkein kauniemmista ja haluttavimmista niin jos ei ole itse luotu yhtä upealla olemuksella niin yksin jää. Valitettavan moni mies nykyään innostuu vain niistä ns. Täydellisistä ja sitten ihmettelevät kun eivät saa ketään.
Minä olen juurikin kuvailemasi kaltainen mies. Ne naiset joita pystyn saamaan treffeille tai sänkyyn, ei sytytä todellisuudessa mua yhtään. Tämän takia olen yksin, ja mitä todennäköisimmin pysynkin yksin.
Olen iän myötä tajunnut että on suoraan sanottuna sekä oman että sen naisen ajan haaskausta käydä läpi kaikki ne treffailut ja soidinmenot vaan saadakseen seksiä naiselta, jota en edes oikeasti pidä seksikkäänä. Ja sitten pahimmassa tapauksessa se vastapuoli vielä ihastuu tai rakastuu, ja tilanne on sitten vieläkin paskamaisempi.
Viimeksi olin treffeillä pari vuotta sitten, ja vieläkään ei ole herännyt innostusta lähteä takaisin deittihommiin.
M35
Miten seksin sitten edes onnistui? Tyytymistä suosittelevia ennymmärränyhtään, koska en voisi mitenkään edes koskea miestä intiimisti, jos en pidä häntä puoleensavetävänä. Saattaisin jopa oksentaa. Onneksi ei ole tarvinnut edes yrittää tuollaista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Miten seksin sitten edes onnistui? Tyytymistä suosittelevia ennymmärränyhtään, koska en voisi mitenkään edes koskea miestä intiimisti, jos en pidä häntä puoleensavetävänä. Saattaisin jopa oksentaa. Onneksi ei ole tarvinnut edes yrittää tuollaista suhdetta.
Seksi onnistui heidän kanssaan, jos olin sitä ennen ollut tarpeeksi pitkään ilman seksiä tai itsetyydytystä.
Riittävän paljon kun oli patotunutta seksuaalista energiaa, niin pystyin kyllä harrastamaan seksiä naisen kanssa josta en normaalitilanteessa kiihottuisi.
Mutta kuten todettu, lopetin nuo hommat pari vuotta sitten, ei ole tullut ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Seksi onnistui heidän kanssaan, jos olin sitä ennen ollut tarpeeksi pitkään ilman seksiä tai itsetyydytystä.
Riittävän paljon kun oli patotunutta seksuaalista energiaa, niin pystyin kyllä harrastamaan seksiä naisen kanssa josta en normaalitilanteessa kiihottuisi.
Mutta kuten todettu, lopetin nuo hommat pari vuotta sitten, ei ole tullut ikävä.
Järkevästi tehty 👍
Miehistä enemmistö on ylipainoisia, joten äläpä nyt puhu paskaa siitä että mies haluaa vain samanlaisen kuin itse on.
Miksi naisen pitäisi olla läskin miehen kanssa, jos mieskään ei halua läskiä naista?