Huomaan että säännönmukaisesti en herätä kiinnostusta sen näköisissä naisissa joista itse kiinnostun
Mutta kyllä sellaisissa joista en itse voisi kiinnostua. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä...Onko joku onnistuneesti hyväksynyt sen näköisen joka ei kiinnosta, ja silti ajan kanssa tilanne on parantunut, ja nykyään elää onnellisena eikä vaihtaisi?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa jos on noin pinnallinen. Onneksi itse kiinnostun luonteesta.
Niiwarmaan. Haluaisin nähdä sinut kivaluonteisen elefanttitautia sairastavan kanssa, joka näyttää sulaneelta kynttilältä.
Jos tuollainen ajattelu on sulla heti pinnan alla, niin kannattaisi ehkä vähän muuttaa asennetta. Naiset eivät lähtökohtaisesti tykkää epäystävällisistä miehistä, jotka haukkuvat muiden ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiwarmaan. Haluaisin nähdä sinut kivaluonteisen elefanttitautia sairastavan kanssa, joka näyttää sulaneelta kynttilältä.
Puhutpa rumasti toisista ihmisistä. Ei kannata ihmetellä miksei flaksi käy.
Jospa puhuinkin itsestäni? Ei ehkä kannattaisi tehdä kaikenlaisia negatiivisia oletuksia ihmisistä.
Ei sille tietenkään mitään voi, jos kiinnostuu vain kauniista naisista. Mutta siinä on se huono puoli, että jos mies on ihan lumoutunut jostain kauniista naisesta, hän ei huomaa ollenkaan niitä muita. On ihan meitä vaatimattomamman näköisiä, mutta kuitenkin ok näköisiä, jotka ei vaan tuo itseään esille meikeillä, seksikkäillä vaatteilla jne. koska ei olla huomionkipeitä.
Mulle on vaikka kuinka monta kertaa käynyt niin, että olen itse ollut kiinnostunut jostain tavismiehestä, mutta hän on niin koukussa johonkin tuunattuun böönaan, joka ei taas ole kiinnostunut siitä miehestä ollenkaan. Mutta mies roikkuu siinä naisessa silti eikä huomaa, että minäkin olisin olemassa.
Eikä tarkoitus tietenkään ole, että mies vain tyytyy muhun kun huomaa, ettei se korein kuusi kiinnostu hänestä. Tosin ei niin ole käynytkään. Mutta se vaan on niin surullista kun olisi aitoa kiinnostusta ja miehet mieluummin roikkuvat niissä naisissa, joita eivät voi saada. En väitä etteikö vastaavaa tapahtuisi monien naistenkin kohdalla, mutta minä nyt naisena puhun tietysti vain omista kokemuksistani.
Minulle olisi kelvannut moni ihan tavallisen näköinen mies, mutta en voi sille mitään kun en kelpaa heille. Enkä voi muuttaa tyyliäni sellaiseksi, mikä ei tule mulla luonnostaan. En tykkää kulkea missään seksihepenissä julkisesti koska en pidä siitä, että kaikki miehet tuijottaa.
Ja sitten ne miehet tulee katkeriksi kun "kukaan nainen ei minua huoli", vaikka minä olin halunnut heitä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa puhuinkin itsestäni? Ei ehkä kannattaisi tehdä kaikenlaisia negatiivisia oletuksia ihmisistä.
Seli seli, paska lensi jo tuulettimeen. Olet ulkonäkökeskeinen, ja luulet että kaikki muutkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri Jodeliin samanlaisen kirjoituksen kuin tuo sun aloitus on eli jostain syystä musta kiinnostuu eniten ne naiset jotka painottaa miehessä koulutusta ja työpaikkaa kun taas itse kiinnostun naisista jotka tykkäävät urheilla ja lopulta kumpikin pettyy. Nainen pettyy kun kuulee, että en ole akateeminen uramies ja minä petyn kun kuulen että naisen liikkuminen rajoittuu "silloin tällöin jotain" höntsäilyksi. Toisaalta näen jo etukäteen naisen vartalosta että ei varmaankaan urheile ja kysymys vain varmistaa asian.
Tasoistahan tässäkin on lopulta kyse. Mun taso ei riitä samankaltaisiin urheilullisiin eikä mua tavoittelevien akateemisten naisten taso ei riitä samankaltaisiin akateemisiin uramiehiin.
Siis mitä? Ensin kirjoitat, että akateemiset naiset kirjoittavat sinulle, kun luulevat sinun olevan akateeminen, mutta sitten sanot että ne kirjoittavat kuitenkin sinulle, kun niiden taso ei riitä akateemision uratykkeihin?
1. Mistä sinä tiedät, että mihin ja kehen heidän tasonsa riittää, kun et kerta tunne omaa tasoasikaan
2. Mistä sinä tiedät että keneen nämä sinuun yhteyttä ottaneet naiset ovat olleet yhteydessä ja kuka niihin ja minkälaisia yhteydenottoja ovat olleet
Ei ihan tuo logiikka pelitä sinulla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollainen ajattelu on sulla heti pinnan alla, niin kannattaisi ehkä vähän muuttaa asennetta. Naiset eivät lähtökohtaisesti tykkää epäystävällisistä miehistä, jotka haukkuvat muiden ulkonäköä.
Sielläkin outo oletus heti sukupuolesta ja että minua missään määrin kiinnostaisi naisseura? On teilläkin asenteet ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli, paska lensi jo tuulettimeen. Olet ulkonäkökeskeinen, ja luulet että kaikki muutkin ovat.
Tai sitten olen se sulanut kynttilä, joka on kyllästynyt kaltaistesi jeesustelijoiden torjuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
1. Mistä sinä tiedät, että mihin ja kehen heidän tasonsa riittää, kun et kerta tunne omaa tasoasikaan
Tää on aina mielenkiintoista, sillä omassa laajassa ystävä- ja tuttavapiirissäni on useampia pitkään yhdessä olleita pareja, joiden ei pitäisi olla yhdessä jos tähän tasoteoriaan on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olen se sulanut kynttilä, joka on kyllästynyt kaltaistesi jeesustelijoiden torjuntoihin.
Mitä helvettiä sinä täällä väität muita jeesustelijoiksi? Onko niin vaikeaa käsittää, että kaikkia ei kiinnosta ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saletisti olet ja sinua ei kuitenkaan yhtään haittaa ap:n kaltainen ulkonäköpkeskeinen jeesustelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on komean miehen kanssa, tavallisen näköinen tavallinen ja ruma ruman. Mene sinne Prismaan ja katso ympärillesi, niin näet tämän asian.
Sinun ulkonäköäsi vastaa sen näköisen naisen ulkonäköä, joka sinusta on kiinnostunut. Jos ei Tämä sinua tyydytä, niin sitten kannattaa olla ilman. Älä missään nimessä "tyydy" sellaiseen, jos et oikeasti ole kiinnostunut tai rakastumaan, pilaat vain toisen elämän
Teoriassasi on sellainen mursunmentävä aukko, että tavikset kyllä monesti kiinnostuu itseään oikeasti paremmannäköisistä ja muutenkin se josta kiinnostutaan ulkoisesti on itseä vähän paremman näköinen. Tuolla logiikalla siis olisivat muka samaa tasoa.
Joo, totta. Eli tutkimusten mukaan nimenomaan miehet. Eli he a) pitävät itseään komeampana, kuin oikeasti ovat ja b) yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia
Mutta parisuhteessa olevat ovat samannäköisiä ja saman tasoisia ulkonäöstään. Eli siis ne naiset joudumme ottamaan miehen, joka kuvittelee olevansa paremman näköinen kuin on, ja joka on yrittänyt ennen meitä.pokata kaikki kaunottaret
Vieläkö joku ihmettelee, miksi nainen on yleensä se, joka ottaa avioeron ja ei enää uutta miestä ota ja miksi nainen on onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa?
Voi yyh yyh uli uli, miehet pahoja. Että tympii nää ULInaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri Jodeliin samanlaisen kirjoituksen kuin tuo sun aloitus on eli jostain syystä musta kiinnostuu eniten ne naiset jotka painottaa miehessä koulutusta ja työpaikkaa kun taas itse kiinnostun naisista jotka tykkäävät urheilla ja lopulta kumpikin pettyy. Nainen pettyy kun kuulee, että en ole akateeminen uramies ja minä petyn kun kuulen että naisen liikkuminen rajoittuu "silloin tällöin jotain" höntsäilyksi. Toisaalta näen jo etukäteen naisen vartalosta että ei varmaankaan urheile ja kysymys vain varmistaa asian.
Tasoistahan tässäkin on lopulta kyse. Mun taso ei riitä samankaltaisiin urheilullisiin eikä mua tavoittelevien akateemisten naisten taso ei riitä samankaltaisiin akateemisiin uramiehiin.
Millä tavalla te törmäätte toisiinne? Ilmeisesti jostain syystä annat itsestäsi kuvan, että sinä olisit akateeminen uramies. Jos kyse on nettideiteistä, niin kerro profiilissa suoraan, että urheilullisuus ja liikkuva elämäntapa ovat tärkeitä ja toivot samaa naiselta + oma koulutus ja työ. Harva nainen on erityisen urheilullinen ja saatat joutua hieman odottelemaan tavan duunaria etsivää urheilullista naista.
Itse olen akateemisesti koulutettu ei-urheilullinen nainen, joka vahingoista viisastuneena etsii nimenomaan AMK/yliopiston käyneitä miehiä, mutta en halua kovin urheilullista tai paljon harrastavaa miestä. Ylipaino käy hyvin. Ei ihan helppo rasti.
No se on kuule ap vaan voi voi sitten.
Hyvä luoja sentään. Pidä itsestäsi huolta, ja arvosta itseäsi. Pidä myös muista läheisistäsi huolta, ja arvosta heitä. Siinä kaikki ohjeet, mitä sosiaalisiin suhteisiin tarvitaan. Ole aidosti itsevarma, niin muutkin huomaavat sen. Muista, että itsevarmuus ei ole rahaa, ulkonäköä ja ylimielisyyttä, vaan tervettä myönteistä suhtautumista juuri siihen, mitä olet, mitä sinulla on ja minkälaisia asioita arvostat. Ulkonäkö on toki tärkeää, mutta kaikki me ollaan vaan ihmisiä. Muututaan, meillä on huonoja puolia ja lopulta vanhetaan. Kaiken muutoksenkin voi toki nähdä ja aidosti kokea kauniina, jos vain tietää, miten todella ELÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle tämä asia ei liene joko-tai. Molempien, niin ulkonäön kuin luonteenkin, täytyy miellyttää jotta mielenkiinto pysyy yllä.
Sama juttu se on myös ei-pinnallisilla ihmisillä. Ero lienee siinä, että se mitä omaa silmää miellyttävänä pitää, on aika laaja ja hyvin moni ihminen on ulkoisesti riittävällä tasolla, jotta se ei nouse romanttisen kiinnostuksen esteeksi. Ei-pinnallisia ihmisiä ei yleensä kiinnosta onko toinen pitkä vai pätkä, laiha vai lihava, tumma vai vaalea jne, vaan se ulkoinen viehätys koostuu enemmän pienistä asioista. Tyyliin seksikkäät kädet, hymyilevät silmät, tapa jolla ihminen kantaa itsensä, lämmin ääni jne.
Itse esimerkiksi koen, että 40-60 -vuotiaista miehistä 90% on sen verran kivannäköisiä, että ulkonäköön ei minun kiinnostus kaadu. Se loppu 10% on sitten oikeasti epäsiistejä tms. selvästi alkoholisoituneen ja syrjäytyneen näköisiä miehiä. Voin siis sanoa, että pitää minustakin miehen ulkonäön miellyttää, mutta en ole kovinkaan tarkka siitä, että mikä miellyttäisi ja mikä ei. Sen vuoksi periaatteessa se on se luonne yms tekijät, jotka nousevat kriteereissä kirkkaasti ulkoisen olemuksen edelle. Ulkoisen olemuksen osalta kun melkein riittää, että on ihmiseksi syntynyt. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ja vihamielinen ja aggressiivinen suhtautuminen ihmisiin, jotka eivät ole sinulle mitään pahaa tehneet, ei kaunista edes sulanutta kynttiĺää.
-eri
En usko että se on ulkonäöstä kiinni, varsinkaan jos kuitenkin herätät joissakin naisissa kiinnostusta. Naiset eivät yleensäkään ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet, siis yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kiinnostut luonteesta kyllä...Mutta ehdokkaan on ensin pitänyt ylittää se taso ulkoisesti jota pidät viehättävänä.
Monet sanovat että eivät välitä ulkonäöstä, mutta useimmat valehtelevat. Ne jotka oikeasti eivät välitä, ovat erittäin harvassa.
Laita kuva siitä vartalotyypistä, joka on siinä rajalla, että vielä hyväksyt, mutta ei saa olla sitä enempää painoa?
Kuulostaa ihmeelliseltä tuo että kaikki naiset on tankkereita.
Mutta ethän sinä ollut akateeminen uramies niin mistä sinä tiedät mihin kyseisten naisten taso riittää? En tajua nyt viestisi logiikkaa ollenkaan.