Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko meikkaatte kesähelteillä (esim. arkimeikki, kaupungille, juhliin...) ?

Vierailija
06.07.2013 |

- Siinä se kysymys olikin :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC-voide, valokynä, ripsiväri, aurinkopuuteri ja huulikiilto. Siinä se :)

Vierailija
2/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kesäisin en kuluta niin paljoa meikkivoidetta & puuteria, tuskin ollenkaan.

Arkena käytän yleensä hieman peitevoidetta silmien alle ja luomiin, mahdollisesti sipaus valokynällä, kulmakynä, huulirasvaa/-kiiltoa.

Kaupungille/juhliinkin meikkaan vähemmän, kun tavallisesti talvisin (lähinnä hieman luomiväriä - helmiäistä, kajaalia, ripsiväriä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ihan samalla rutiinilla kesät talvet. Hieman värejä vaihdellen toki ja kesällä käytän enemmän aurinkopuuteria ym. kesään sopivaa. En rusketu, joten tarvitsen jotain väriä naamaani ja kuiva ihoni ei kesälläkään pukkaa rasvaa, joten meikit pysyy hyvin helteilläkin. Puuteria en käytä koskaan.

Vierailija
4/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin meikkaan suunnilleen samalla tavalla ainakin pohjustuksen, eli sama peitevoide, meikkivoide ja puuteri, tietysti ehkä eri sävyssä jos olen ruskettunut. Kesällä ehkä muuten nudempi meikki, eli en välttämättä käytä esim. luomiväriä jota talvella käytän joka päivä.

Vierailija
5/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kuin juhliin cc-voidetta. Mun normaali meikkivoide on liian vaalea kesäksi, enkä oikein löydä sopivaa meikkivoidetta kesäksi, koska kasvot on kuitenkin päivettynyt. Jos silmänaluset on liian tummat, niin meikkailen niitä puolituntia meikkivoiteen ja cc-voiteen kanssa piiloon.

Meikkaamattomuuden syy: meikit valuu liikaa helteellä, naama hikoilee ja rasvoittuu ja tulee näppylöitä enemmän jos on meikkiä. Tarvis varmaan asentaa nenänpäähän propelli ettei kasvot hikoile..;)

Vierailija
6/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama meikki kotona, töissä, kaupungilla jne.  mutta kesällä vielä 50+ suojakertoimen ohut aurinkoemulsio alle, talvella mattakosteusvoide pohjalla. Eli ohut peittävä meikkivoide, puuteri, kulmakynä, musta ohut rajaus yläluomelle, hitusen ruskehtavaa luomiväriä, ripsiväri, huulipuna tai -kiilto. Aikaa menee n. 8-10min. Juhlameikkiin voi tulla toki muutakin/värit vaihtuu.

Vierailija
7/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koskaan.

Vierailija
8/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lähinnä hiukan puuteria, koska mun naama kiiltää muuten ikävästi etenkin helteillä. Ripsiväriä laitan juhliin, muuten en jaksa vaivautua.

Vierailija
9/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla meikkaan kesät talvet. Eli valokynää silmien alle, helmiäisluomiväriä, ripsaria, kulmakynää, poskipunaa ja juhliin/baariin huulikiiltoa ja ehkä rajaus silmiin.

Vierailija
10/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsaria ja huulikiiltoa

Vierailija
11/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin muulloinkin eli en ollenkaan.

Vierailija
12/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväriä arkena ja juhlissa (olen harkinnut kestoväriä ripsiin). Muuten arkena töissä, kotona, kaupungilla jne, ilman muuta meikkiä, pysyy naama paremmassa kunnossa. Juhliin tai jos muuten pitää olla siistimpi, ohut kerros meikkipuuteria, riittää tasoittamaan ihoa. Joskus juhlatilanteissa luomiväriä ja rajaukset, aika harvoin oikeastaan. Huuliin ei kesällä eikä talvella muuta kuin huulirasvaa.

Vierailija
13/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, mutta mun lyhyissä ja ohuissa ripsissä kestoväri ei näytä ollenkaan samalta kuin ripsari :( Onhan se kesällä ihan kätevä, että on vähän enemmän väriä ripsissä, kun menee vaikka uimaan, mutta muuten laitan kyllä aina ripsaria, vaikka olis kestovärikin. Ripsarilla saa kuitenkin paljon pidemmän ja tuuheamman näköiset ripset.

Vierailija
14/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena kasvovoide, aurinkovoide jos fillaroin.

Vierailija
15/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kesällä vain ripsaria :) Eli kasvojen ihon jätän ihan vapaaksi.. ja ah, sitä vapauttavaa tunnetta :)

Vierailija
16/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, vain aurinkovoidetta, jos ulkoilen.

Kaupungille mennessä laitan ripsiväriä ja vähän mahdollisia näppyjä peittelen peitepuikolla. Siinä se. Juhliin mennessä toki enemmän, mutta nyt ei taida olla kesäjuhlia tiedossa.

Vierailija
17/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti samalla lailla kuin talvellakin, tosin kesällä pidän huolta siitä, että aurinkosuoja löytyy jossain muodossa kasvoilta ja suojaan decolteenkin. Arki ja kaupunki nyt on muutenkin sama asia minulle. Ilman meikkipohjaa en lähde kuin rannalle, jos sinnekään, sillä mineraalimeikki pysyy uidessakin, jos ei hirveästi sukeltele. Ihoni pysyy paremmassa kunnossa, jos meikkaan päivittäin. Juhliin voin meikata voimakkaammin ja vapaalla todellakin värikkäästi. Keväällä käytän ehkä enemmän pastellisävyjä. Eli siis meikkipohja (mineraalipohja, meikkivoide + puuteriakin, bb-voide tai meikkipuuteri), kulmakarvoille väriä, usein luomiväriä, yleensä geelirajaus, ripsari, poskille jotain väriä, ehkä varjostusta, huulille jotain neutraalia huulipunaa yleensä tai sitten kirkkaanpunaista. Mikä nyt minäkin päivänä sattuu huvittamaan.

Vierailija
18/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin mennessä ihan normaalisti meikkivoideta ja puuteria, ehkä peitevoidetta jos on tarvetta. Vapaalla taas yleensä riittää pelkkä mineraalipohja, se pysyy kivasti ja pitää ihon mattana vaikka välillä hikoilisi. Silmämeikkiä tykkään käyttää aurinkoisella säällä paljon ja värikkäästi, mun mielestä se sopii kesään ja piristää.

Vierailija
19/22 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 19:11"]Töihin mennessä ihan normaalisti meikkivoideta ja puuteria, ehkä peitevoidetta jos on tarvetta. Vapaalla taas yleensä riittää pelkkä mineraalipohja, se pysyy kivasti ja pitää ihon mattana vaikka välillä hikoilisi. Silmämeikkiä tykkään käyttää aurinkoisella säällä paljon ja värikkäästi, mun mielestä se sopii kesään ja piristää.[/quote]

voi kun uskaltaisi itsekin värikkäämmin meikata. Yleensä tyydyn siihen ruskeaan. Pelkään liian tyrkkyä tai halpaa vaikutelmaa vaikka meikata nykyään osaankin. 

Vierailija
20/22 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin talvella.

Arkena peitevoide ja puuteri. Harvemmin tulee mitään tilaisuuksia, joihin laittautua, mutta joskus meikkailen enemmän omaksi ilokseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä