Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä kasvaa parvekkeella?

Vierailija
06.07.2013 |

Olen vasta muuttamassa parvekkeelliseen asuntoon ja mietin jo ensi kesää, että mitähän sinne laittaisi kasvamaan :) Lasittamaton, etelään päin oleva parveke...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattia "kasvihuoneessa" jossa on vain sivuseinät ja katto tuulensuojana (muuten kuumeni aivan liikaa), kasvihuonekurkkua, ja kesäkurpitsaa. Näillä on Biolanin altakastelualtaat ja kasvusäkit, todella käytännöllisiä, suosittelen parvekeviljelyyn! Isoissa ruukuissa kasvaa keräsalaattia ja rucolaa, jonka tosin joku elukka söi. SItten olen kasvattanut kesäkukkia siemenistä ja taimiston taimista. Meillä on lasitettu eteläparveke, tosin pidetään laseja aina auki kun muuten on kuumaa.

Vierailija
2/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä on sisäkasvit ottamassa aurinkoa. Ensi kesänä teen sinne minikasvimaan. Kaupasta sai ainakin vuonna nakki sellasia mini-kasvihuoneita jotka mahtuu parvekkeelle, joten johonkin semmoseen laitan kasvamaan paprikoita ja sipulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa mansikkaa, salaattia, ruohosipulia, paprikaa, tilliä, persiljaa, kurkkua, sipulia, ja isokasa kukkia

Vierailija
4/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paahteinen ja tuulinen parveke ja tänä kesänä olen laittanut lapsille mansikkaa moneen astiaan, lisäksi mehikasveja kivi-istutuksissa, ruohoja ja pelargoneja sinkkiastioissa.

Vierailija
5/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkatomaatteja, montaa eri chiliä, basilikaa, minttua, korianteria, persiljaa, ja lapsen kylmämä mandariini. :) 

Vierailija
6/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hometta :(

Vierailija
7/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhää yrttiä tietenkin

Vierailija
8/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kasvaa tilliä, persiljaa, kirveliä, basilikaa ja kannabista sekä äitienpäiväruusu.

Vierailija
9/11 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikollinen ruusuliisaa

Vierailija
10/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basilikaa ja timjamia.

Parvekeviljelijät ja sellaisiksi aikovat, nyt on aiheeseen sopiva kirja-arvonta:

http://kemikaalikimara.blogspot.fi/2013/07/villiinny-kaupunkiviljelijaksi.html

Vierailija
11/11 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

basilikaa, minttua 2 rosmariinia joista toinen kuolee, ruusu, kärhö, tomaatteja, verenpisara pelargonia, miljoonakello, keväinen orvokki ja kuoleva lilja.

Rakastan parvekettani, jokaisella naisella pitää olla oma huone ja tämä on minun, (Tosin poikani 10v nukkuu siellä usein yöt) Liljan tilalle hankin vaaleanpunaisen ruusubegonian.