Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt saa sit luopua peppuneitsyydestäkin

Vierailija
06.07.2013 |

Olen tätä kyllä jo aavistellutkin jonkin aikaa, mut eilen mies sitten sanoi et haluaisi panna mua myös peppuun joku kerta. En oikeen tiedä mitä ajatella, eipä ole 10 vuoteen ollut aihe esillä, miksihän just nyt? 

Aion kyllä suostua, tietenkin, mutta pelkään kipua ja sitä ettei se onnistukaan. Tarvii varmaan juoda pari lasia punkkua ennen sessiota et rentoudun. Muita vinkkejä?

Ja toivon todella, et mies rauhottuu sen jälkeen kun saa kokeilla, koska tästä ei kyllä ole tulossa mitään jokailtaista huvia.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli nuorempana jonkilainen pakkomielle tuosta peppuseksistä, kun silloinen tyttöystävä päätti sitä kokeilla. En vieläkään tiedä oliko kyseessä vallankäyttö vai mikä siinä oli niin ihmeellistä. Nykyisen kumppanin kanssa hän jopa pyytää välillä takapuoleen ja joskus olen jopa siitä kieltäytynytkin. Hänen kanssaan siinä ei ole samanlaista pakkomielteen vivahdetta, vaan se on mukava lisä silloin tällöin. En oikein osaa sanoa mikä on eri tavalla - todennäköisesti se, että puhumme todella avoimesti tuntemuksistamme nykyisen kanssa. Joten suosittelen, että jotta toinen ei saisi minun kaltaista jatkuvaa kaipuuta touhon touhuun, niin keskustelisitte melko pitkäänkin ja analyyttisesti mikä tuossa kiinnostaa ja mitä siltä odottaa ja puhutte siitä myös jälkikäteen. Ja kannattaa toista varoittaa, että on parempi jättää ensi kerta kesken, jos naisesta tuntuu todella epämiellyttävältä. Vaikka nainen rakkaudesta suostuisikin kestämään kivut. Iloista kokeilua - meillä siitä todellakin nauttivat aidosti molemmat.

Vierailija
2/50 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain häiden aikaan vaimoltani sen "neitsyyden". Hän halusi antaa sellaista, mihin kukaan muu ei ole koskenut. Ihan kiihottava kokemus molemmille.

Sittemmin hän on antanut välillä ihan sen takia, kun tunnun kuulemma tykkäävän.

Eka kerta menee paremmin, kun olet jo lähellä orkkua ennen kuin miehesi alkaa hivuttautua hitaasti sisään. Liukua on oltava. Hyväile samalla klitoristasi sormella tai sauvalla. Sauvan tärinä muuten tuntuu miehesi vehkeessä ja tekee oikein hyvää.

Hauskoja hetkiä toivottaen.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen,orgasmit ovat isoja..

Vierailija
4/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu näissä keskusteluissa siltä, että ihmisiltä puuttuu käsitys siitä, että ennen peppuseksiä se tie on niinsanotusti "raivattava" sormettamisella. Ei ainakaan itseä pelottanutkaan niin paljon kun ensin kokeiltiin sormi kerrallaan ja sai rentoutua vähän pienempiä "vastuksia" kerrallaan. Paljon liukkaria peliin ja jos miestä kammottaa pyllyn tökkiminen sormin, suosittelen kertakäyttöhanskoja.

Kyllä se sen jälkeen alkaa maistua ;D.

Vierailija
5/50 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi sillä tavalla, että mieheni penis sujahti vauhdissa väärään reikään. Se teki kipeää. Kiljaisinkin, mutta sitten alkujärkytyksen jälkeen annoin peniksen vain touhuta siellä kakkosessa ja mies tulikin tosi nopeasti.

Hänen orgasminsa jälkeen keskustelimme asiasta ja hän pyysi, jos voisimme harrastaa peppuseksiä kerran viikossa. Suostuin pitkin hampain, mutta nyt olen jo tottunut. Itse en saa peppuseksistä nautintoa, mutta nautin siitä, kun miehen nauttii. Vastapalveluksena saan aina kielihoidon, joka on ihanaa.

Vierailija
6/50 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi tuntuu hyvälle.

Vierailija
7/50 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 08:49"]

Minä sain häiden aikaan vaimoltani sen "neitsyyden". Hän halusi antaa sellaista, mihin kukaan muu ei ole koskenut. Ihan kiihottava kokemus molemmille.

Sittemmin hän on antanut välillä ihan sen takia, kun tunnun kuulemma tykkäävän.

Eka kerta menee paremmin, kun olet jo lähellä orkkua ennen kuin miehesi alkaa hivuttautua hitaasti sisään. Liukua on oltava. Hyväile samalla klitoristasi sormella tai sauvalla. Sauvan tärinä muuten tuntuu miehesi vehkeessä ja tekee oikein hyvää.

Hauskoja hetkiä toivottaen.....

[/quote]

Toimii myös meillä.

Vierailija
8/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksi on ihanaa, mutta sitä on molempien yhdessä haluttava / vilivallaton

Vierailija
9/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisiakin kiihottaa peppuseksin ajatteleminen vähän niinkuin "kiellettynä hedelmänä". jos mies on kokenut peppuseksissä, niin se ei satu oikeasti yhtään. Mä jännitin sitä aivan hirveästi, hysteriaan asti, mut olin aina halunnut kokeilla. Niinpä mun silloinen miesystävä, joka oli kokenut sen asian suhteen, sai mut ylipuhuttua. 

Olin valmiiksi jo kiihottunut, sit vain kontalleen mukavan rentoon asentoon, rentoutat lihakset. Vähän aikaa sormettamista, mutta en mä sitä kauheasti kaivannut.Paljon liukkaria sekä reikään ja ennen kaikkea kulliin. 

Sit mies alkoi työntyä sisään TODELLA hitaasti. Käsittääkseni siellä peppureiässä on kahdet sulkijalihakset eli kun on ekojen ohi päässyt, niin sit pitää odotella, jotta peppu tottuu ja mukautuu ja sit voi työntää syvemmälle ja ohittaa ne toisetkin lihakset ja sit onkin jo siellä syvällä eikä satu enää yhtään. 

Miehille siis painotan erityistä hitautta. Jos sen rusauttaa kertaheitolla, niin sattuu ihan saakelisti. 

Peppuseksi on todella kiihottavaa, kyllä sielläkin on paljon "kiihotuspisteitä" ja sinne naimisesta saa vagina ja klitoriskin omat sävärinsä. Orgasmia en pelkällä peppuun panemisella saa vaan täytyy kiihottaa samalla klitorista. Tämä onnistuu helpoiten, kun nainen ratsastaa päällä. Miehen mielestä kuulemma onkin erityisen kiihottavaa nähdä naisen avoin ja kostea pillu samalla kun kulli on peppureiässä ja nainen ratsastaa.,,

Suosittelen siis aivan ehdottomasti peppuseksiä, ja jos eka kerta menee mönkään, niin uudelleen.

Vierailija
10/50 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin peppuseksiin kun raskauteni oli loppupuolella. Emätinseksi sattui kohdunkaulaan ja ylös tosi kipeästi. 

Mies sitten ehdotti, että mitäs jos peppupanoa kokeiltaisiin. Itsekin kaipasin suuseksin lisäksi ihan kunnon panoa, joten aattelin, että kokeillaan sitten. Eka kerta sattui, mutta sitten valmistauduimme paremmin mm. mies oli hellävaraisempi. Ehkä kolmas tai neljäs kerta alkoivatkin tuntua todella hyvältä!

Sitten petipuuhat olikin peppuseksiä synnytykseen asti. Asentoja kokeilemalla löytyi hyviä asentoja, joissa maha ei ollut tiellä.

Synnytyksen jälkeen alkoi mullakin palautua halut aika nopeaa, mutta kun ajatus emätinseksistä ei kiehtonut niin sit mies tuli sisään aina pepun puolelle. Sen jälkeen onkin peppuseksi ollut ihan säännöllisessä seksielämässä. Ehkä joka toinen rakastelukerta mies tulee ensin sisään pillluun ja sit loppupuolella peppuun ja laukeaa sinne. ;-) 

Vierailija
11/50 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, kumpa tuo oma mies ehdottaisi..

Vierailija
13/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 07:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:37"]

Tänä kesänä mieheni vihdoin sai peppuneitsyyteni, 5vuoden avioliiton jälkeen.

N47

[/quote]

Eikö tuo satu?

[/quote]

Ei satu.

[/quote]

Ei satu.

Vierailija
14/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän palstan lääkäreiden  "Varokaa peppuseksi tappaa ja repii mahalaukun irti "- kommentit viipyy tästä ketjusta tulossa varmaankin :D

Vierailija
15/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 21:19"]

Jotenkin tuntuu näissä keskusteluissa siltä, että ihmisiltä puuttuu käsitys siitä, että ennen peppuseksiä se tie on niinsanotusti "raivattava" sormettamisella. Ei ainakaan itseä pelottanutkaan niin paljon kun ensin kokeiltiin sormi kerrallaan ja sai rentoutua vähän pienempiä "vastuksia" kerrallaan. Paljon liukkaria peliin ja jos miestä kammottaa pyllyn tökkiminen sormin, suosittelen kertakäyttöhanskoja.

Kyllä se sen jälkeen alkaa maistua ;D.

[/quote]

Näimpä ja lukuisissa täällä pyörineissä peppuseksiaiheisissa ketjuissa on juurikin unohdettu tämä asia 

Vierailija
16/50 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:39"]

Missähän palstan lääkäreiden  "Varokaa peppuseksi tappaa ja repii mahalaukun irti "- kommentit viipyy tästä ketjusta tulossa varmaankin :D

[/quote]

Tässä ne vastaukset, jotka siinä vaiheessa tarjoilisin. Viestistä 186 alkaen.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3909824/ketju/kuinka_yleista_anaaliseksi_todellisuudessa_on/sivu/8

Vierailija
17/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii meillä.

Vierailija
18/50 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/50 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 09:38"]

Olen tätä kyllä jo aavistellutkin jonkin aikaa, mut eilen mies sitten sanoi et haluaisi panna mua myös peppuun joku kerta. En oikeen tiedä mitä ajatella, eipä ole 10 vuoteen ollut aihe esillä, miksihän just nyt? 

Aion kyllä suostua, tietenkin, mutta pelkään kipua ja sitä ettei se onnistukaan. Tarvii varmaan juoda pari lasia punkkua ennen sessiota et rentoudun. Muita vinkkejä?

Ja toivon todella, et mies rauhottuu sen jälkeen kun saa kokeilla, koska tästä ei kyllä ole tulossa mitään jokailtaista huvia.

[/quote]

Helvetti,

toihan on parasta mitä nainen voi saada?

Sillä edellytyksellä että nainen on osannut oppia nauttimaan tuosta?

Muutenhan tuo on pelkästään helmiä sioille, ja naiset valittavat ikävistä ja tunteettomista miehistä.

Vierailija
20/50 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, vaihda miestä, enkä tarkoita nyt itseeni. Tämä Sinun nykyinen pyllypoikasi on joku piilohintti joka ei välitä Sinusta ja seksistä kanssasi yhtään. Se varmaan kiihottuu ja tyydyttyy vessanpöntön haistelustakin enemmän kuin oikeasta seksistä ja erotiikasta oikean naisen kanssa.

Sinä ansaitset parempaa: kyllä Suomessa on vielä terveitäkin vapaita miehiä, ja jos et sopivaa täältä löydä, hanki esim. venäläinen tai ruotsalainen.

Olisiko muuten kukaan uskonut vielä esim. 1980-luvulla, että 2010-luvulla suomalaiset naiset saattavat päätyä etsimään miestä Ruotsista, kun suomalaiset miehet eivät ymmärrä mitään mistään muusta kuin siitä perärei'ästä? Silloinhan (1980-l:lla) asiat olivat täysin päinvastoin, kuten "iäkkäämmät" (Minäkö iäkäs jonkun mielestä? Voi kauhistus...) keskustelijat varmaankin muistavat.

Analismi on sairaus.

T. Mies 40 ynnä vähän yli.