Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille helppoa ostaa siteitä ja rintaliivejä?

Vierailija
24.08.2024 |

Olen huomannut että vaistomaisesti piilotan sidepaketit ostosten alle. Varmaan jäänyt lapsuudesta kun näin isän aina tekevän näin. Hän oli yksinhuoltaja kun olin teini. Samoin rintaliivien ostaminen on aina ollut minulle jotenkin noloa, vielä kolmekymppisenäkin. Onko tämä ihan normaalia, kokeeko muut samaa?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa ja tuskin edes häpeäisin mitään menkkatahraa takapuolessa. Sinänsä jännä, kun äitini ei kehdannut edes sanoa sanaa kuukautiset. (Hän kyllä häpeäisi mun häpeämättömyyttä)

N42

Vierailija
2/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kans piiloon muitten ostosten sekaan/alle. ja en mene kassalle jossa on mies töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteiden ostaminen nolotti ja siirryin sitten kuukupin käyttäjäksi. Nolottaa ostella sheivausvälineitä ja kondomeja, vaikka lähempänä kolmeakymmentä olen. Kerran itsepalvelukassalla olin ostanut vain höyliä ja kortsuja ja joku hyvin nuori miesmyyjä tuli tarkastamaan ostokset. Ai että hävetti! Tuntui, että nyt se ajattelee että nainen on lähdössä baanalle, vaikka ihan vakituisessa parisuhteessa olenkin. Alusvaatteita ostan vain vaatekaupoista ja se ei nolota. Ehkä jotkut pitsihepeneet nolottaa hyvin hyvin vähän, vaikka ihan itseäni varten niitä hankin.

Vierailija
4/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä myydään kaupoissa?

Vierailija
5/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kassoja kiinnosta yhtään, että mitä sinä ostat. Mitä rintaliiveihin tulee, niin sinulla lienee huonosti istuvat liivit jos et kehtaa kysyä myyjien apua sovituksessa. Toivottavasti sentään kehtaat mennä esim papa-kokeeseen? 

Vierailija
6/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän, mutta sitten mietin, että joka toinen ihminen maailmassa ostaa näitä joka kuukausi, että mitä ihmettä. Jotkut tosin häpeävät vessapaperinkin ostoa.

Vierailija
7/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanhan pa*kapaperiakin niin voisin ostaa noitakin. En vain tarvitse niitä mihinkään.

Vierailija
8/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä itsepalvelukassoja tai tilaa kotiin jos noin paljon hävettää

Vierailija
9/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. 

Vierailija
10/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kassoja kiinnosta yhtään, että mitä sinä ostat. Mitä rintaliiveihin tulee, niin sinulla lienee huonosti istuvat liivit jos et kehtaa kysyä myyjien apua sovituksessa. Toivottavasti sentään kehtaat mennä esim papa-kokeeseen? 

No ei liivien osto nyt niin rakettitiedettä ole, etteikö siitä selviäisi ilman apua.

Vierailija
11/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pistää ostoskärryyn päällimmäisiksi vaikka käsiraudat, suukapulan, kortsuja ja dildon.

Ei paljoa muitten mielipiteet kiinnosta.

Vierailija
12/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan häpeile. En viitsi tuollaisesta asiasta tehdä häpeää ja ongelmaa. Yhtä luonnollisia asioita kun esim. vessassa käynti.

Vierailija
13/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Rintaliivien sovittaminen, varsinkin talvisin, on turhauttava. Liian ahdas pukukoppi, liikaa vaatetta päällä ja muutenkin kaikki on hankalaa, mutta ei se ole noloa. Pakkohan niitä on sovittaa, jotta ne istuvat päällä.

Rintaliivien koko ei ole standardi. Toisissa malleissa koot ovat pienempiä, eivätkä istu kunnolla.

Siteiden/ tampoonien ostaminen on täysin normaalia. Siinä ei ole mitään hävettävää. Ostoskärryyn vaan.

Vierailija
14/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä. 

Mutta rahaa on niin vähän, että mitään ei oo helppo ostaa.

Vierailija
15/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ostaa ne itse.

t. mies

Vierailija
16/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin mikä. Ei ketään oikeasti kiinnosta mitä ostat.

Vierailija
17/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tottunut ostaja ja käyttäjä jo. Ihan reippaasti vaan ostoksille.

T.Pertti

Vierailija
18/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, jos on mieskassa. Vaatekaupoissa ei onneks oo ikinä.

Vierailija
19/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea häpeä tosiaan, jokuhan voi vielä kuvitella että käytät niitä.

Vierailija
20/69 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tottunut ostaja ja käyttäjä jo. Ihan reippaasti vaan ostoksille.

T.Pertti

Millasia rintsikoita sulla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan