Nyt saa sit luopua peppuneitsyydestäkin
Olen tätä kyllä jo aavistellutkin jonkin aikaa, mut eilen mies sitten sanoi et haluaisi panna mua myös peppuun joku kerta. En oikeen tiedä mitä ajatella, eipä ole 10 vuoteen ollut aihe esillä, miksihän just nyt?
Aion kyllä suostua, tietenkin, mutta pelkään kipua ja sitä ettei se onnistukaan. Tarvii varmaan juoda pari lasia punkkua ennen sessiota et rentoudun. Muita vinkkejä?
Ja toivon todella, et mies rauhottuu sen jälkeen kun saa kokeilla, koska tästä ei kyllä ole tulossa mitään jokailtaista huvia.
Kommentit (50)
Kokeiltiin ja molemmat kyllä pitivät.
Oma mies ehdotti tänään aamulla, ja tulihan sitä kokeiltua. Minä en saanut mitään mutta mies sanoi saaneensa lopuksi ison..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:54"]
http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf
[/quote]
Aika hyvä ohje, suosittelen lukemaan.
Olen naimisissa oleva keski-ikäinen nainen. En haluaisi pettää miestäni, joten olen ajatellut aloittaa vain peppupanoa vieraille ja pimppi kuuluisi miehelleni. Onko oikein?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:19"]
Olen naimisissa oleva keski-ikäinen nainen. En haluaisi pettää miestäni, joten olen ajatellut aloittaa vain peppupanoa vieraille ja pimppi kuuluisi miehelleni. Onko oikein?
[/quote]
Ei ole oikein
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 08:19"]
Miksei??
Missä päin asustelet T: M48
Onneksi minulla on rakastajatar, joka tykkää peppuseksistä.
m.38
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 17:10"]
http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina11134.html
Herkullinen tarina.
[/quote]
No huh
[/quote]
Tosiaan....!!! :D
Ai ai, toinen hartialihaksistani on jumissa ja teki oikein kipeää, kun välillä nauroin/hirnuin tätä lukiessani. Lahjakkuutta se on kirjoittaminenkin, täytyy sanoa...!