Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Huhtikuiset 2014****

06.07.2013 |

Hei kaikille :) Ajattelin aloittaa huhtivauvasta haaveileville ketjun..:) Haaveilemme iltatähdestä :) Tai mieheni ei vielä niin innoissaan hypi asiasta,mutta kyllä hänki pikku hiljaa alkaa sopeutumaan ajatukseen.. Meillä viisi lasta,kolme yhteistä ja molemmilla pojat aikaisemmista liitoista..Olen 31 ja tämä olisi meille"iltatähti" ku on sitten viimeinen vauva..nyyh..Mutta odotan niin että saan vielä viimeisen kerran kaikki kokea..:) Nyt menossa kp3/26-28 yk 2 

Viime kuussa jätin pillerit pois.Kyllä sen huomaa eron ku on syöny noita pillereitä,heti tunsin ovulaatiokivut ja menkkaoireetki näköjään puski erinlailla esiin.. ja täytyy sanoa ettei sitä ole huomannut ku vasta nyt ku jätti nuo pillerit pois et peiton heiluttaminenki tuntui paljon paremmalta..;) 

Mutta ei kait muuta tällä kertaa :) Tän pitää rientää töihin..Toivottavasti saan tänne muitakin ettei tarvi yksin olla..:) Mukavaa Lauantaita kaikille :) 

Kommentit (326)

1/326 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Fiina!

Mä voisin siirtyä myös tänne tuolta maaliskuisten taustalta.

Ollaan nyt jo jätetty kumi pois, vaikka kunnon yritys alkaa vasta ens kierrosta. Tää kierto on tämmönen tulee jos on tullakseen :) Meillä tosin raskautuminen on ollut aika vaivatonta ennenkin, että saa nähdä. 

Esikoinen päätti tulla jo vähän ennen kun edes aloitettiin yrittäminen ja viime syksynä tulin raskaaksi "vahingossa", se tosin päättyi keskenmenoon viikolla 11.

Safia kp 13/28-30 yk1

2/326 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Safia :)! Tervetuloa tänne huhtikuisiin :) Osanotto keskenmenosta <3 Sitähän ei tiedä vaikka tärppää jo tässä kierrossa :) Meilläki on aika nopeasti aina tärpänny,paitsi kolmosen kohalla meni useampi kuukausi ja ennen sitä oli kans yks keskenmeno. Eihän sitä koskaan tiedä miten käy..Mutta toivon niinku varmasti kaikki ettei siihen menisi kauan.. ja sanoin miehelleni että jos menee puoli vuottaki ettei tärpää jostain syystä niin annetaan sitten olla...Mutta nyt tässä hetkessä..odottotelen menkkojen loppumista niin pääsee tosi toimiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/326 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osanotosta, vaikka en mä sitä jäänyt suremaan. Ei ehditty kuulla sydämenlyöntejä eikä mitään. Se oli lopettanu kasvamisen jo aika alkuvaiheessa, eli oli jotenkin viallinen. Parempi siis näin.

Toisaalta toivon että tärppää jo heti, mut toisaalta ei haittais vaikka ei.. Koska muuten olisin meidän häissä raskaana ja joutuisin salaa olla ottamatta alkoholia ettei paljastuis kaikilla vielä :)

Mä oon muuten kans huomannu ton et seksi maistuu paremmalle nyt kun on tällänen lisäjännitys mukana :)

4/326 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips! Myönsin tappioni ja siirryn tänne huhtikuisiin. Tällä kierrolla taisteluaseena on greippimehu, jos siitäkää ei ole apua nii käyn ostaa niitä royal gelejä.

Alkaa olla jo vuotamiset loppu ja tallennukset aloitettiin eilen. Tässä kierrossa ajattelin olla stressaamatta oviksen kanssa, niimpä talletuksia tulisi tehä ainakin kolmen päivän välein :D

Eiku yk 8 käyntiin kp 3/30-32.

5/326 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Siirryn maaliskuisista sitten tänne. Toivotaan, että nyt lykästäisi. 

Kp 3/27-29

6/326 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippis! Olen ehtinyt olla vaikka kuinka monessa porukassa mukana, nyt siis maaliskuisista siirryin tänne. Pikakertaus, yhteistä pientä toivotaan kovasti, molemmilla 2 lasta edellisistä suhteista. Viime elokuussa poistatin kierukan ja marraskuussa plussasin. Onni vaihtui suruun tammikuussa, kun oli keskeytynyt keskenmeno. Siinä tuli sitten kaikkea mahdollista ja jouduin rampata sairaalassa kesäkuuhun saakka. Nyt kuitenkin kaiken pitäisi olla taas ok, joten toki on odotukset ja toiveet pilvissä, että pian onnistaisi uudestaan. Ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää, on sen verta paljon tehty töitä tän eteen :-D   Ovistestejä en käytä, teroja söin 3 kiertoa, nyt kun välivuodot loppuneet niin lopetin ne. Vitamiineja monenlaisia (raskausajan monivitamiinit, sinkki, gelee royale...) muita kikkakolmoskonsteja ei käytössä. Ainakaan vielä. Punkkukuurin sitä vois toki ottaa ;-)

Perjantaina hoitelin juhlissa 7kk ikäistä pikku neitiä, niin eilen olin vielä ihan vauvanlumoissa. Nyt paluu arkeen ja töihin. Kaikille lemmekkäitä kesäöitä ja onnistuneita talletuksia :-)

Maizaana 14/28

7/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tässäpä jo listaa meistä..

Fiina82 Kp 5/26-28 yk 2

Safia Kp 15/28-30 yk 1

PIIKKITÄTI Kp 4/30-32 yk8

Jes os Kp 4/27-29

Maizaana Kp 15-28

Voi toivottavasti saadaan kaikki tässä kuussa plussattua :) Minä taas en tiedä mitä tekisin tämän vauvajutun kanssa...ku niin haluaisin vielä yhden,mutta mies tuossa lauantaina yöllä ku tuli baarista avautui tuntemuksistaan..hän ei olekkaan sujut tämän asian kanssa...Mutta haluaisin että hänki nyt vähän edes haluaisi tätä lasta..En tiedä pitääkö mun nyt antaa periksi,mutta taas mieheni ei halua nähdä minua surullisena..Vaikeaa on...No sanoin että yritetään nyt vaik loppuvuoteen ja jos sitä ennen ei tärppää niin jätetään sitten...Pitää tänään puhua vielä asiasta ku eilen olin niin pitkän päivän töissä että ei paljoa ehditty jutella... 

Alan nyt nauttimaan vapaa päivästä :) Palaillaan :)

8/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Ilmottautuisin myös mukaan! Esikoista yrittämässä... Nyt yk2 ja kp 1/20-30. Ekasta yrityksestä ei siis tärpännyt mut ehkä sit tästä toisesta. ;) Kierto vähän heittelee pillereiden lopetuksen jälkeen. Ajattelin ehkä ostaa ovulaatiotestejäkin, kun en ovulaatiota tunnista.

Vauvakuume olisi kova! Voi kun tärppäisi nyt pian! Tsempit kaikille muillekin! Alan viettelee ekaa lomapäiivää...

Vierailija
9/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen takapiruillut jo helmi- ja maaliskuisissa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Olen 30-vuotias nainen ja esikoista yritetään. Tällä hetkellä on yk 4 ja kp 2/29-100. Kiertoa on yritetty tasata Teroluteilla. Välillä munsarjat on PCO-tyyppiset, välillä taas normaalin näköiset. Olen munasarjakystaherkkä ihminen eli tehtailen niitä noin joka toinen kuukausi. Endometrioosia on epäilty, mutta sitä ei kuitenkaan ultran mukaan ole ainakaan munasarjoissa. Taidan sentään ovuloida melkein joka kierrossa. Riesana on lisäksi miehen Y-kromosomissa oleva deleetio, jonka johdosta ei ole siittiöiden tilanne ei ole varmaa. Tässä kuitenkin yritellään ja toivotaan, heti heinäkuun jälkeen otamme yhteyttä lapsettomuusasioissa, jotta saataisiin nyt ainakin tämä siittiöasia selvitettyä. Julkisen puolen lääkäri sanoi, ettei tarvitse odottaa vuotta kun on tiedossa jo mahdollisuuksia mahdollisesti heikentäviä tekijöitä. Tsemppiä kauheasti kaikille.  

10/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas ollaan. Viikko sitten tein positiivisen raskaustestin, oireita ja odotuksia oli, mutta eilen alkoi vuoto ja tänään aukes hanat kunnolla eli varhainen keskenmeno rv.5+3. Jospa se tästä taas... nyt vuosi yritystä takana, kolme lasta meillä jo on, että suru keskenmenosta ei ole niin suuri, mutta alamaissa mieli toki.

kirsikkakarkki yritystä 1v. Kp 2/28

11/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kirsikkakarkki :( pettymys oli varmaan suuri, mutta parempi se keskenmeno on tässä aikasessa vaiheessa kuin sitten kun se alkio näyttää jo vauvalta... tsemppiä sulle!

12/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 5/26-28 yk 2

Safia Kp 15/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 4/30-32 yk8

Jes os Kp 4/27-29

Maizaana Kp 15/28

Laurina Kp 1/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 2/29-100

Kirsikkakarkki Kp2/28 yk 1v

Päivittelin listaa :) Tervetuloa uusille :) ja aikasemmille kuumeilijoille..:) Voi että kirsikkakarkki..:(  Halauksia kovasti <3 Komppaan piikkitätiä.. 

13/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kirsikkakarkki! Halauksia täältäkin! Ei auta kuin uuteen nousuun täällä meidän kanssa..

Mäkin toivotan kaikki uudet lämpimästi tervetulleeksi! :)

14/326 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minäkin haluan tähän porukkaan, vaikka en kyllä osaa sanoa kierrosta yhtään mitään. Tänään todettiin ultrassa km / tuulimuna rv 7+3. :,( Vuoto siis alkoi jo pe-iltana, elikkä jos raakasti vaan siitä rupiais laskemaan, niin nyt ois kp 4/28. Saas nährä, mutta huhtikuisiin yritän ehtiä. ;) Ei se auta jäädä murehtimaan, uutta yritystä kehiin vaan. Elikkä tää ois sitten yk2.

Emotar 4/28

15/326 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Siirryn tuolta maaliskuisista tänne. Olen siis 22-vuotias opiskelija, menin juuri kesällä naimisiin ja esikoinen olisi mielessä.

Ei miehen kanssa vielä varsinaisesti yritetä muuten kun, että ehkäisy on jätetty sivuun ja katsellaan, josko se ihan tällä tärppäisi. Lady Comp meillä on vuoden verran ollut käytössä, joten sen avulla voidaan seurailla ovulaation ajankohtaa ja sen perusteella sitten peittoa heilutella.

Tareneley kp1/30-31

16/326 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kuumeilija! :) Jos nyt tärppäsi, niin pikkuinen saapuisi joko maaliskuun lopussa tai huhtikuun alussa, niin päätin liittyä tähän "uudempaan" ryhmään :) Eli olen 22v ja esikoista yritetään, menossa on nyt kp 21/28-29, yk1 ja kovin on jännittävää aikaa, ei malttais odottaa että pääsee testaileen :)))

17/326 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 6/26-28 yk 2

Safia Kp 16/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 5/30-32 yk8

Jes os Kp 5/27-29

Maizaana Kp 16/28

Laurina Kp 2/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 3/29-100

Kirsikkakarkki Kp3/28 yk 1v

Emotar Kp 4/28 yk2

Tareneley Kp 1/30-31

TirpZ90 Kp 21/28-29

Tässäpä päivitettyä listaa :) Emottarelle halauksia..<3 Harmi ku noin pääsi käymään,mutta tervetuloa tänne huhtikuisiin :) Tässä kuussa saadaan paljon plussia :) Tervetuloa muillekki :) Kertokaa jos listassa on jotain väärin..:) 

Vierailija
18/326 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Täällä alko siis yk 2 ja kp3/34 menossa. Eli ensimmäinen  luomukierto pillereiden jälkeen oli lopulta 34 päivää... Katotaan nyt sitten millaisena pysyy. Toivon mukaan pysyis inhimillisenä, eikä kauheemmin sekoilis tai venyis.

Hyvillä mielin yritystä... sen kummemmin oviksia ei vielä tikuttteta täällä... Sen verran kyllä halutkin nousi kun pillerit lopetti, että eiköhän sitä osuta oviksenkin aikaankin peittoa heiluttaan... Katotaan miten käy.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan kaikille Huhtivauvoja :D

19/326 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon teille :) On jo parempi mieli ja hyvä juttu että meni näin alussa kesken kuin myöhemmin........

Nyt kaikille plussatuulia <3

20/326 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Huhtikuiset 2014***

Fiina82 Kp 7/26-28 yk 2

Safia Kp 17/28-30 yk 1

Piikkitäti Kp 6/30-32 yk8

Jes os Kp 6/27-29

Maizaana Kp 17/28

Laurina Kp 3/20-30 yk 2

Kissa1984 Kp 4/29-100

Kirsikkakarkki Kp 4/28 yk 1v

Emotar Kp 5/28 yk2

Tareneley Kp 2/30-31

Tirpz90 Kp 22/28-29

Tintti84 Kp 4/34 yk 2

Menkat onneksi menneet jo ohitse..Ens viikkoa odotellessa ku luulenpa et ovis sijoittuu sinne..:) Mutta peitto heiluu jo kyllä aikasemminki :) En tiiä johtuuko pillereiden lopetuksesta ku rintoja aristellu jo viime kuun lopusta asti..ja raskaanahan tässä ei vielä olla...

Hyvää keskiviikko iltaa kaikille :)Tää lähtee pitämään kesäjumppaa :)