Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se tarkoittaa kun nainen sanoo että pidän häntä itsestäänselvyytenä

Vierailija
30.07.2020 |

On taas naistenlehtiä luettu...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että tunnut kuvittelevan että suhteenne jatkuu ja hän pysyy kanssasi vaikket huomioi häntä etkä panosta suhteeseen mitenkään. Et näytä että hän on tärkeä ja ainutlaatuinen ja että haluat hänellä olevan hyvä olla kanssasi.

Vierailija
2/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota häntä tarpeeksi huomioon. Helppo juttu. Välillä seuraat mitä tekee ja kiität että teki niin, halaat vielä kun sanot sen niin pisteitä ropisee. Välillä teet vaikka sen puolison lempiruokaa tai kysyt mites meni tänään töissä niin johan on ongelma korjattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että tunnut kuvittelevan että suhteenne jatkuu ja hän pysyy kanssasi vaikket huomioi häntä etkä panosta suhteeseen mitenkään. Et näytä että hän on tärkeä ja ainutlaatuinen ja että haluat hänellä olevan hyvä olla kanssasi.

Mitä hän muka vielä vaatii? Läheisyyttä saa, teen osani kotitöistä ja lahjoja kun on merkkipäiviä.

Vierailija
4/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että olet melko yksinkertainen

Vierailija
5/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän muka vielä vaatii? Läheisyyttä saa, teen osani kotitöistä ja lahjoja kun on merkkipäiviä.

Millä tavalla ja kuinka usein hän saa sinulta läheisyyttä? Mitä te teette yhdessä? Milloin olette viimeksi käyneet treffeillä kahdestaan? Mitä teitte silloin? Kuinka usein kerrotte toisillenne että rakastatte toisianne?

Vierailija
6/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuunyele hänen ehdotuksia missään asiassa vaan mitätöit ne.

Et myöskään ota hänen menojaan huomioon, kun teet suunitelmia jotka vaikuttavat myös häneen. Oletat myös, että kaikki menot hoihin haluat hänet mukaan sopivat hänelle kysymättä.

Käytät rahaa niin kuin itse haluat, mutta arvostelet hänen rahankäyttöä tai estät sitä osittain.

Vierailija
7/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et myöskään ota hänen menojaan huomioon, kun teet suunitelmia jotka vaikuttavat myös häneen. Oletat myös, että kaikki menot hoihin haluat hänet mukaan sopivat hänelle kysymättä.

Käytät rahaa niin kuin itse haluat, mutta arvostelet hänen rahankäyttöä tai estät sitä osittain.

Taidat tuntea mun miehen?

Vierailija
8/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, oddly specific.

Vierailija
9/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ja kuinka usein hän saa sinulta läheisyyttä? Mitä te teette yhdessä? Milloin olette viimeksi käyneet treffeillä kahdestaan? Mitä teitte silloin? Kuinka usein kerrotte toisillenne että rakastatte toisianne?

Halauksia, pusuja. Aika paljon katsellaan netflixistä jotain joutavaa, yleensä hänen valitsemaansa. Jos sitä lasketaan niin viime viikolla piknikillä meren rannalla, vaikka eväänä olikin vain grillipurilaiset  ja jäätelö. Katseltiin lokkeja ja aaltoja,sen sellaista. Tuosta rakkaudentunnustuksesta ehkä kerran  viikkoon, se on hän  joka sanoo noin usein.

Vierailija
10/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "läheisyys"?

Vierailija
11/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ota häntä tarpeeksi huomioon. Helppo juttu. Välillä seuraat mitä tekee ja kiität että teki niin, halaat vielä kun sanot sen niin pisteitä ropisee. Välillä teet vaikka sen puolison lempiruokaa tai kysyt mites meni tänään töissä niin johan on ongelma korjattu.

Seuraan, kiitän kun hoitaa hommansa hyvin (oikeastaan aina) ja hänen lempiruokansa on jäätelö, sitä meistä kumpikaan ei tee itse.

Vierailija
12/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et tiedä, mitä tuolla ilmauksella haetaan takaa, pitää se kohdallasi paikkansa. Tee muutos - teoilla, ei sanoilla - ennen kuin nainen on kadonnut elämästäsi lopullisesti.

Vierailija
13/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen, mutta ei hän oikeastaan koskaan ehdota mitään. Minun vapaa-ajansuunnitelmiini osallistumisesta hän saa päättää aina itse, omiin menoihinsa hän kysyy minua harvoin ja aina olen lähtenyt. Rahaa meillä on enemmän kuin vaatimattomat menomme, siitä ei ole koskaan riidelty.

Vierailija
14/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tuntea mun miehen?

Tätä olen itse kokenut, mutta toinen ei tajua yhtään miten toimii, vaan luulee olevansa huomioonottava. Ihana romattinen juttukin on perseestä, jos se on tehty ruokarahoilla ja sen takia ei pääse oman sukulaisen juhliin.

Näen usein, että juuri miehillä on tapana toimia näin.

Vierailija
15/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos et tiedä, mitä tuolla ilmauksella haetaan takaa, pitää se kohdallasi paikkansa. Tee muutos - teoilla, ei sanoilla - ennen kuin nainen on kadonnut elämästäsi lopullisesti.

Tosi reilua kiristää tuolla lailla yksilöimättä mistä kiikastaa...

Vierailija
16/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, mitä hän tarkoittaa sillä, mitä hän sanoo, kysy häneltä: "Mitä tarkoitat?"

Itse koen, että välillä on ihan hyväkin, että on parisuhteessa sellaisia "itsestäänselvyyskausia", jolloin suhteeseen ei tarvitse niin kovasti panostaa, vaan voi enemmän keskittyä muihin asioihin. En kyllä jaksaisi, jos parisuhdetta pitäisi aktiivisesti ylläpitää joka päivä ja viikko ja kuukausi, aina vain, vuodesta toiseen. Välillä pitää olla kausia, jolloin se parisuhde vain on olemassa. Sitten tulee taas kausia, jolloin panostetaan parisuhteeseen enemmän.

Mutta jos puolisosi kokee "itsestäänselvyytenä" olemisen juuri nyt negatiivisena asiana, teidän pitää yhdessä miettiä, mitä uutta ja kivaa te voisitte yhdessä kehittää, suhdettanne piristämään.

Vierailija
17/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen, mutta ei hän oikeastaan koskaan ehdota mitään. Minun vapaa-ajansuunnitelmiini osallistumisesta hän saa päättää aina itse, omiin menoihinsa hän kysyy minua harvoin ja aina olen lähtenyt. Rahaa meillä on enemmän kuin vaatimattomat menomme, siitä ei ole koskaan riidelty.

Vaikuttaa siltä, että elätte aika erillään omissa menoisanne. Valitettavasti vähättelevä asenteesi kumpuaa jo aloituksestasi. Vaimollasi ei mielestäsi voi olla omia tuntemuksia, vaan ailahtelee lehtijuttujen mukaan. Vikahan ei missään nimessä ole sinussa vaan vaimossa, jos hän kokee vähättelyä. Moni ei katsois tuollaista tunnevammaista miestä, joten tavallaan hän onkin itsestään selvyys, kun sietää sua.

Vierailija
18/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pidätkö häntä itsestäänselvyytenä? Jotenkin epäilen, ettet muka ymmärtäisi, mitä tuo käsite itsessään tarkoittaa. Vai luuletko että tämä on nyt jotain "naisten salakoodia" ja kysyt tulkkausta?

Vierailija
19/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytääkö nainen toistuvasti jotakin, mitä et voi tarjota?

Vierailija
20/26 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, pidätkö häntä itsestäänselvyytenä? Jotenkin epäilen, ettet muka ymmärtäisi, mitä tuo käsite itsessään tarkoittaa. Vai luuletko että tämä on nyt jotain "naisten salakoodia" ja kysyt tulkkausta?

En mielestäni, kaikki on niinkuin ennenkin. Ja luulen, ei miehet noin sano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi