Mitä se tarkoittaa kun nainen sanoo että pidän häntä itsestäänselvyytenä
Kommentit (26)
Missä romantiikka? Vaikea näin ruudun kautta sanoa mikä tilanne siellä todellisuudessa on. Huomasin kuitenkin ettet maininnut sanallakaan romantiikasta. Moni tyrii romantiikan puutteella välinsä kumppaniin. Eikä tämän tarvitse tarkoittaa yli-imeliä sanoja tai eleitä. Esim. meillä jätetään huomaavaisia post-it lappuja jääkaapin oveen.
Kerran pari kuussa tilaamme toisillemme Fiverrin kautta jonkun laulamaan rakkaudesta. Myös romanttiset illanvietot kuuluvat asiaan. Lasten mentyä nukkumaan mies saattaa hakea Tabermannin kirjan tai hieroa.
Kuten sanoin, teidän ei tarvitse tehdä kaikkea mitä me teemme. Pienet eleetkin auttaa kummasti luomaan romantiikkaa ❤️
Henkistä jyräystä ei helpolla huomaa. Varsinkaan se, joka sitä tekee.
Usein jyräyksen kohdekkaan ei sitä ymmärrä mutta pahanolon tuntee, vaikka ei tiedä mistä se johtuu.
Se tarkottaa että sun pitäs ostella sille vaatteita,matkoja yms . (muuten et rakasta)
Lähe äkkiä vielä ku pystyt.
Minulle se tarkoittaa sitä ettei mies enää vie tai halua yhdessä suunnitella treffejä, ei viitsi hieroa minua, ei suukottele tai halaile juurikaan. Ei tee aloitetta seksiin tai näytä minulle edes, että rakastaa tai haluaa minua. Tuntuu välttelevän läheisyyttä kun yömyöhään touhuaa omia juttujaan.
Mulle se tarkoitti, ettei mies koskaan tehnyt aloitetta mihinkään kivaan yhteiseen tekemiseen. Aina sain olla se, joka ehdotti jotain. Vaikka pyysin, että mies ehdottaisi joskus jotain hänen mielestää kivaa juttua.
Seksiä oli silloin kun miestä panetti. Ei vaivautunut ollenkaan miettimään, mikä minut saisi syttymään. Hänestä riitti, että halusi seksiä, koska silloinhan minä voin tuntea itseni halutuksi... joo, tunsin itseni lähinnä käteväksi makuualustaksi.
Mies ei huolehtinut hygieniastaan eikä tehnyt mitään silloinkaan, kun sanoin että hengitys tuota haisee enkä halua pussailla (vaikka haluaisin muuten).
Ero tuli. Yllättävää?
Jos ap ei oikeasti tajua, mitä puoliso tarkoittaa, niin pitää kysyä. Ja kuunnella, eikä vähätella vastausta. Voi olla ihan eri juttuja kuin mitä minä tässä kirjoittelin, sillä minä en ole ap:n puoliso.
käyttää henkistä väkivaltaa sinua kohtaan. eroa ennen kuin väkivalta äityy fyysiseksi