Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VL-lapset mäkkärissä

Vierailija
04.07.2013 |

Kävimme sitten McDomaldsissa. Eipä mekään mitenkään pröystäillen syöty, mutta lapset alkoi silti surkuttelemaan viereisen pöydän 9-lapsista lestadiolaisperhettä. Vanhemmat ostivat kaikille euron juustoharmpurilaiset, mutta eivät MITÄÄN juotavaa, ei jälkiruokia tms. . Ei ihme että olivat hiukka apeita ja katselivat toisten pöytiin mitä siellä syödään. Jos minulla olisi ollut sellainen tilanne ettei ole varaa juomista ostaa niin sitten olisi kyllä haettu autokaistalta tai ei oltaisi tultu ollenkaan. Mutta ehkä vl-vanhempi näkee tilanteen toisin, että sillä on joku jalo tarkoitus. Itselle on sellaista vaikea löytää. Säälitti nuo lapset 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä käyny viiden lapsen kans hampurilaisella, mutta Hesburgerissa. Ostin kaikille ateriat, mutta en lasten-.. Puolet ranskiksista meni roskiin, melkein puolet juomista viemäriin.. että ehkä on ihan fiksuakin ostaa vain se, minkä oikeasti syö.

vl-äiti

Vierailija
22/26 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui varmaan Porvoossa. 

Jos olisi totta, ap olisi tosi itsekäs kun säälivänä katselee vain vierestä ja itsellään on varaa mällätä. Miksei tarjonnut pilkkahintaisia Mäkkärin juomia lapsille? Törkeetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten laiminlyöntiä syöttää heitä mäkkärissä. Ostipa sitten aterian tai vain pienen osan roskaa.  tsot tsot.

Vierailija
24/26 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 09:36"]

En nyt ota kantaa muuhun, kuin siihen että olisi minustakin aika onnetonta syödä hampurilaista ilman minkäänlaista juotavaa. Hampurilainen on sen verran kuivaa tavaraa, että jano tulee väkisinkin.

[/quote]

Minä taas en kaipaa juotavaa, eikä "mäkkärissä" ole juotavaa, jota lapseni joisivat

Vierailija
25/26 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN säälitti ne raukat, niin miksi et tarjonnut heille juomia?

Vierailija
26/26 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 09:36"]

En nyt ota kantaa muuhun, kuin siihen että olisi minustakin aika onnetonta syödä hampurilaista ilman minkäänlaista juotavaa. Hampurilainen on sen verran kuivaa tavaraa, että jano tulee väkisinkin.

[/quote]

Minä taas en kaipaa juotavaa, eikä "mäkkärissä" ole juotavaa, jota lapseni joisivat

[/quote]

siis ne ei juo vettä, maitoa, mehua tai vettä?