Miksi naisille ei kelpaa lyhyt mies?
Olen 26-vuotias ja noin 172 cm lyhyt. Miksi naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä? En mahda pituudelleni mitään.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpasi kans :) 10 v naimisissa
Mullekin kelpasi, naimisissa yli 50 v.
Tärkeintä on, mitÄ on korvien välissä ja haarojen välissä🤗
Eli voit olla lyhyen miehen kanssa, kunhan haarojen välissä on sitten kunnon kokoinen? Ei oo miehillä helppoa.
Yhden naisen preferenssit tuskin tekevät miesten elämästä vaikeaa, etenkin kun kyseinen nainen on ollut varattuna jo vuosikymmeniä. On ihan turha yleistää ja uhriutua. Aivan varmasti löytyy joukoittain naisia, jotka eivät halua sen enempää pitkää miestä kuin miehen jalkoväliinkään mitään metrin halkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 195 cm mies joten ei se pituus kyl meinaa mitään. ei musta ainaskaa naiset kiinnostu itse ollenkaan, aina saa olla viestiä laittamassa ja sit ei halua ees treffeille.. mikä naisia vaivaa?
Terve itsesuojeluvaisto, kun kyseessä on Allun kaltainen räjähdysherkkä heikkolahjainen muumi.
Miehen pitää olla mun silmissä fyysisesti viehättävä, jotta syttyisin siitä seksuaalisesti. Lyhyet miehet ei viehätä mua.
Monelleko pitää kelvata?
Eikö yksi riitä?
Miksi edes haluaisit niin pölön naisen, jolle pituus on kynnyskysymys?
Kyllä kelpaa. Olen 160cm pitkä ja aasialainen vaimo vähän lyhempi.
Mä olen 179cm pitkä nainen ja mä vaan koen pitkät tai pituiseni miehet viehättäviksi. Tuskin lyhyet miehet edes haluaisivat tällaista kaltaistani Isoa naista
Christiiina kirjoitti:
Mä olen 179cm pitkä nainen ja mä vaan koen pitkät tai pituiseni miehet viehättäviksi. Tuskin lyhyet miehet edes haluaisivat tällaista kaltaistani Isoa naista
Yleensä miehiä ei kiinnosta naisen pituus pl. jotkut huonoitsetuntoiset reppanat.
Minulle olet pitkä! Olen 155 cm. Nykyään kylläkin varattu, enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa pituuden perusteella: miehiä on ollut 165-195 cm välillä. Ainoa asia, jolloin pituus vaikuttaa parisuhdehaluihini, on se, että mies on katkera naisille siitä, ettei muka kelpaa pituutensa vuoksi. Mielenkiintoni loppuu siihen. Miehen pitää olla itsevarma ja kantaa itsensä sellaisena kuin on. Itse en sen kummemmin milloinkaan ajattele pituuttani, mutta kyllä jotkut urpot kommentoivat sitä. Se on kuitenkin ominaisuus, jolle ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä.
Itse olen 167 cm ja sinkkuaikoinani sain kyllä aloitteita naisilta. Jopa suoria seksiehdotuksia. Tietysti aika on voinut vajaan 15 vuoden aikana muuttua, mutta ei itselläni ollut siis vaikeuksia löytää naisia.
Olin kuulemma useammankin mielestä helposti lähestyttävä. Ulkonäkööni olin myös ihan tyytyväinen, olisin mennyt Kari Ketosen pikkuveljestä.
Mutta pelkkä pituus ei ole syy siihen, ettei naisseuraa löydy.
Mun yksi ystävä on myös lyhyempi ja näyttää Kari Ketoselta ja on todella helposti lähestyttävä. Hänen seuraan pyrki varsinkin nuorempana vaikka kuinka moni kaunis nainen. Hän ei ollut mikään naisten kaataja, mutta naiset todella pitivät häntä kiinnostavana.
Mä ymmärrän Ap:n harmin! Pituudelleen ei tosiaan mahda mitään. Itse vaan olen suht lihaksikas, 182 cm pitkä nainen. Vaikken todellakaan tarvitse itselleni mitään suojelijaa, tuntuu pitkän ja lihaksikkaan miehen halaus yksinkertaisesti paremmalta kuin puoli päätä lyhyemmän.
Sitä en ymmärrä miksi alle 170-senttiset naiset etsivät pitkää miestä, mutta kaikilla on tietysti oikeus etsiä mitä tahtoo.
Mun mies on sua lyhyempi. Johtunee muusta syystä miksi sä et kelpaa.
Sulla ei ole tarpeeksi rahaa tai et ole tuonut sitä julki. Mulla on rahaa, mutta en kerro sitä naisille, niin saan olla rauhassa.( Paitsi yksinhuoltajilta).
T:Pitkä mies
Rento itsevarmuus, hyvä käytös, siisteys ja puhtaus kompensoi.
Mutsis oli lyhyt ku sua teki!
Näin ainakin mun kohdalla: isä pitkä kuin mikä ja äiti sellainen lyhyt. Sisarukset ovat isän pituisia, mutta itse perin äidin pituuden.
Lepo vaan. Pituudelle et mitään voi. Kannattaas keskittyä niihin asioihin joihin voit.
Saako lyhyet miehet helpommin naisia, jos on vaikka palomies tai upseeri?
No jo muija on 1,5 m kädet ylhäällä niin voi kelvatakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa. Olen 160cm pitkä ja aasialainen vaimo vähän lyhempi.
Ei niille niin lyhyet kelpaa.
Kyllä kelpuuttaa. En itsekään ole pitkä, ja jos uskon saamaani palautetta, niin se auttaa että ei tuo omia epävarmuuksiaan esille toistuvasti. Monet minua pidemmät seurustelukumppanit ovat olleet ilahtuneita siitä, että kanssani ollessani pituusasia ei ole tullut esille, ja on voinut olla luontevasti. Moni muu kuulemma vihjailee pituuserosta jatkuvasti (joko fantasiana tai epävarmuutena), ja se syö tunnelmaa. Mitä jos yritettäisiin nähdä sinne kuoren alle, se oikea ihminen?