Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa lyhyt mies?

Lyhyt mies
30.07.2020 |

Olen 26-vuotias ja noin 172 cm lyhyt. Miksi naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä? En mahda pituudelleni mitään.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanpituinen ja kyllä kelpaa. Tuskin se pituudesta on kiinni. Annan vinkin, etsi mielekästä tekemistä ja sisältöä elämään, se että oot tyytyväinen elämääsi näkyy ulospäinkin.

Vierailija
142/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Minulla on itseni mittainen mies, kuten halusinkin (mieluummin kuin jonkun yli 180 cm pitkän). Olemme molemmat noin 166 tai 167 cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.

Kaatoi siiderit päähäni.

Äijä. Vaikka parempi vastaus olisi ollut "alle 55-kiloinen".

No ei olisi ollut parempi vastaus. Alkuperäinen vihjaisi, että nainen näyttää yli 70-kiloiselta. Joku 60 kg on kohteliaisuus pitkälle naiselle, joka voi painaa esimerkiksi 68 kg ja olla normaalipainoinen. 

Vierailija
144/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se et 1 nainen ei sua huolinu nii tarkota ettei kukaa. Kannattaa ehkä ettiä sitä vaimoa kauempaa ku naapurista

Myöskään se, että  nainen ei huoli sinua ei tarkoita, että ei huoli sinua juuri lyhyyden takia. Syynä voi olla aivan jokin muu syy. 

Vierailija
145/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän salilla käy yksi lyhyt (varmaan about sinun mittainen) mies, mutta ah niin hot 🔥. Tikissä ja todella komeat kasvot. Ei kyllä jää pituudesta kiinni, en pidä sitä miinuksena.

Vierailija
146/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure, kuuntele tästä biisi piristykseksi:

Onnistuit. Naurahdin. Mutta on se vaan turhauttavaa, kun aina tyrmätään syystä, jolle ei itse voi mitään. :-(

Mistä tiedät, että pituutesi on se syy?

Vierailija
147/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla vaunujen/lapsen kanssa liikkuvat miehet ovat poikkeuksetta huomattavan pitkiä, ~190 cm. Lyhyet miehet eivät lisäänny?

Vierailija
148/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle naiselle et ole kelvannut? Luulenpa vain että kelpaamattomuutesi taustalla on jotain  paljon  isompaa kuin pituutesi.  Itse tietysti et tajua mutta naiset kyllä huomaavat.  Sinähän olet "kiltti ja kunnollinen", eikö vain?

Vierailija
149/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies ei edusta maskuliinisuutta. Savannilla naarasleijona valitsee urosleijonista sen kookkaamman ja vahvimman, se on luonnon laki.

Vierailija
150/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen miehen elämä on brutaalia, toivotonta ja onnetonta. Naiset eivät huoli lyhyitä miehiä eivätkä halua lisääntyä näiden kanssa. Lyhyitä miehiä tulee kuitenkin olemaan aina, koska lyhyet naiset pääsevät lisääntymään, heitä ei syrjitä. On väärin synnyttää tähän maailmaan uusia naisille kelpaamattomia miehiä (inceleitä). Tämän vuoksi kaikilta alle 180cm naisilta pitäisi poistaa munasarjat ja/tai kohtu ettei heidän ala-arvoiset geeninsä pääse eteenpäin tuottamaan enenpää kärsimystä.

Vaikka vain pitkät ihmiset pääsisivät lisääntymään, tulee aina olemaan lyhyempiä ja pidempiä ihmisiä.

Vierailija
151/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.

Kaatoi siiderit päähäni.

Äijä. Vaikka parempi vastaus olisi ollut "alle 55-kiloinen".

No ei olisi ollut parempi vastaus. Alkuperäinen vihjaisi, että nainen näyttää yli 70-kiloiselta. Joku 60 kg on kohteliaisuus pitkälle naiselle, joka voi painaa esimerkiksi 68 kg ja olla normaalipainoinen. 

Jep. Parempi vastaus olisi ollut esimerkiksi, että naisen pitää olla alle 80-kiloinen.

Tosin silloin olisi ehkä saanut tuta enemmänkin kuin siiderisateen.

Vierailija
152/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ole kyllä ollut itselleni koskaan este naisiin tutustumisessa tai naisten osoittamassa kiinnostuksessa. On joskus käynyt jopa niin, että itselleni tuttu, itseäni pitempi, eli pitkä nainen on torjunut lähestymisyritykseni mutta aikansa näitä pitkiä miehiä deittailtuaan onkin tullut toisiin aatoksiin ja lähestynyt vuorostaan minua. Suomessa ollaan yleensä tosimielellä liikenteessä, eikä kuten esim. jenkeissä, jossa saatetaan deittailla useita samanaikaisesti.

Vierailija
153/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta puutarhatonttu. 🤭

Vierailija
154/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pitkä mies on lyhyttä seksikkäämpi.

Ketään ei ota epäviehättävää ihmistä puolisokseen tai sänkyynsä siksi, että se toinen "ei voi ulkonäölleen mitään".

Vierailija
155/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olen vastannut tähän ketjuun? Mun mies on 162 cm.

Vierailija
156/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182 pitkä nainen, entinen mieheni oli 170cm. Meidät erotti pituusero, mutta se oli ongelma miehelle. Ei minulle.

Vierailija
157/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkin tulee mielikuva, että lyhyellä miehellä on lyhyt kulli joten ei kiitos. N17v

Ei todellakaan pidä paikkaansa. Olen ollu 168 cm miehen kanssa yli 50 v ja nuoruudessani tapailin muutamaa pitkää tyyppiä, mutta eipä  ollut kehumista varustuksissa vetrattuna mieheeni. Kaiken lisäksi kulli oli ohut.

Vierailija
158/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt, tiedän yhden, hyvin seksikäs

Vierailija
159/161 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritä niitä 170 ja alle sen pituisia.

Haloo! Et edes ole mitenkään erityisen lyhyt ja lyhyempiä naisia kyllä löytyy.

Vierailija
160/161 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyetkin naiset haluaa nykyään vähintään 185 cm miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan