Miten pitää tunteet erossa suhteen alkuaikoina?
Oon nyt treffaillut eron jälkeen miehiä mutta mulla tulee tunteet nopeasti ja ihastun ja toinen ilmeisesti säikähtää sitä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan toisinpäin. En meinaa tuntea mitään. Tinder-treffit tuntuu kuin olisi huonossa sketsissä vaikka ihan ok tyyppejä olisikin.
Miltä Tindertreffien pitäisi naiselle tuntua? Miehenä ainoa odotus itselläni on, että jorma herää. Tinderliekki on puhdasta eläimellistä seksuaalisuutta. Love me tinder!
Tavatkaa alkuun harvemmin ja keskity yhteen mieheen kerrallaan . Nuorempana tein samoja virheitä , ihastuin päätäpahkaa ja miehet pelästyivät . Kerro toki miehille heti jos olet kiinnostunut ja haluat enemmän , mutta koita tehdä muutakin kuin roikkua esim puhelimessa odottamassa viestiä .
Ootko varma ettet siirrä exään kohdistuneita tunteita seuraavaan uhriin ? Oletko käynyt eron rauhassa läpi .
Naiset tekevät saman virheen usein myös silloin , kun tulevat uudelle kumppanille nopeasti raskaaksi . Vauvaan kohdistuva rakkaus raskaushormoneineen, luullaan usein syviksi tunteiksi miestä kohtaan .
Tunteista voi nauttia myös itsekseen. Omaksi ilokseen.
Toki olisi suotavaa, että niistä saa avautua. Miehet tuntuvat pelästyvän tätä, kuin oltaisiin viemässä väkisin.
Seura kelpaa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma ettet siirrä exään kohdistuneita tunteita seuraavaan uhriin ? Oletko käynyt eron rauhassa läpi .
Naiset tekevät saman virheen usein myös silloin , kun tulevat uudelle kumppanille nopeasti raskaaksi . Vauvaan kohdistuva rakkaus raskaushormoneineen, luullaan usein syviksi tunteiksi miestä kohtaan .
Joo, voi olla halua saada lapsi tai ylipäänsä elää parisuhteessa. Ei ehkä liity kyseiseen ihmiseen.
Voitko vaan iloita parisuhteesta itseksesi ja ajatella että tavoitteena on suhde? Miehelle itselleen et heti ala vuodattaa.
Yleensä tosi huonoistakin otsikoista täällä voi edes yrittää arvata, mitä niissä ehkä yritetään sanoa. Mutta nyt tuli niin sekava, että tuosta ei saa mitään tolkkua.
Suomen oikeinkirjoituksen opetusta kouluissa pitäisi lisätä.
Minulle ainakin mahdotonta. Sen harvan kerran kun ihastun, ihastun salamana. En näe mitään ideaa edes tapailla ihmistä, jota kohtaan tunteet eivät sillä tavalla herää. Jos mies kokee tunteeni ahdistavana, silloin hän on selvästi väärä minulle.
No ne on vääriä miehiä jos ne säikähtää. Odota sitä joka tuntee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan toisinpäin. En meinaa tuntea mitään. Tinder-treffit tuntuu kuin olisi huonossa sketsissä vaikka ihan ok tyyppejä olisikin.
Tähän on niin helppo samaistua. Tosin itselle riittää pelkkä ajatus, en ole treffaillut.
N46
Vierailija kirjoitti:
Tämä kans itsellä :D paras yhteys tuntuu olevan muiden adhd-ihmisten kanssa, pitäisi varmaan heihin yrittää keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Tavatkaa alkuun harvemmin ja keskity yhteen mieheen kerrallaan . Nuorempana tein samoja virheitä , ihastuin päätäpahkaa ja miehet pelästyivät . Kerro toki miehille heti jos olet kiinnostunut ja haluat enemmän , mutta koita tehdä muutakin kuin roikkua esim puhelimessa odottamassa viestiä .
Itse neuvoisin juuri päinvastoin: tapaile montaa miestä kerralla, niin et jumitu tunteinesi yhteen liian varhain, kun et vielä edes tunne koko tyyppiä etkä tiedä millainen hän on. Aloittajan ongelma on siis liiat tunteet liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse neuvoisin juuri päinvastoin: tapaile montaa miestä kerralla, niin et jumitu tunteinesi yhteen liian varhain, kun et vielä edes tunne koko tyyppiä etkä tiedä millainen hän on. Aloittajan ongelma on siis liiat tunteet liian nopeasti.
Itse en ainakaan koskaan löydä montaa kiinnostavaa miestä samanaikaisesti. Kiinnostun ylipäätään harvoin kenestäkään, enkä todellakaan ala tapailemaan miehiä, joita kohtaan kiinnostus on olematon. Tuo neuvo ei siis toimi kaltaisillani.