Miksi naisille ei kelpaa lyhyt mies?
Olen 26-vuotias ja noin 172 cm lyhyt. Miksi naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä? En mahda pituudelleni mitään.
Kommentit (161)
Täällä nainen 181 cm, mies muistaakseni 175 cm tms. Voisin kääntää kysymyksen ja kysyä, että mikä miehillä on pitkiä naisia vastaan. Aikaisemmin deittailin jonkin verran ja oli siinä yksikin mies, jonka tiesin olevan itseäni reippaasti lyhyempi. Jännitin ekaa livetapaamista, kun oma pituuteni tuli esille. Ei ollut moksiskaan ja pisteet nousi. Tästä jo muutama vuosi aikaa. Nykyisen kanssa monet kommentoi "ohhoh teillähän on pituuseroa". Tuntuu, että se on muille ongelma, ei meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.
No hommatkaa sitä statusta ja vaurautta sitten, niin saatte sellaisen naisen mitä haluatte. Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän tavisnaisten mielipiteet ollenkaan, joten miksi edes kysytte mitään meiltä?
Mutta pitäkäähän mielessä, että ketä tahansa ei saa myöskään silloin, jos on statusta ja vaurautta. Kaikki naiset kun eivät niiden perään ole. Ettei sitten tule kovin suuria pettymyksiä.
Juuri näin. Olen jättänyt kaksi lääkäriä, yhden menestyvän ja kuuluisan kirjailijan, yhden paljon televisiossa ja elokuvissa esiintyvän näyttelijän, yhden yhteiskuntatieteiden tohtorin ja yhden menestyvän autoalan yrittäjän. En ole kelpuuttanut edes seurustelukumppaniksi asti menestyvää maatalousyrittäjää jolla on myös metsäkoneurakointifirma. Rahaa ja statusta tärkeämpää on mulle aina ollut yhteensopivuus ja se, että suhde on tasa-arvoinen. Olen itse hankkinut oman elämäni hyvät asiat ja oman (mahdollisesti keskiarvoisen ?) statukseni. Taloudellista hyvinvointia on sopivasti, mikä mun tapauksessani tarkoittaa vaatimatonta luonnonläheistä elämäntapaa. Olen kai aika tyypillinen nykyajan tavisnainen, jolla on koulutusta ja elämässä muu tärkeämpää kuin omaisuuteen perustuva status.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.
No hommatkaa sitä statusta ja vaurautta sitten, niin saatte sellaisen naisen mitä haluatte. Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän tavisnaisten mielipiteet ollenkaan, joten miksi edes kysytte mitään meiltä?
Mutta pitäkäähän mielessä, että ketä tahansa ei saa myöskään silloin, jos on statusta ja vaurautta. Kaikki naiset kun eivät niiden perään ole. Ettei sitten tule kovin suuria pettymyksiä.
Mä en oikeasti kestä noita Tinderissä vastaantulevia statuksella keulivia Elviksiä. Ykskin alkoi tiuskimaan enkö muka ymmärrä veneiden päälle :D
Milloin tajutaan ettemme ole missään kehitysmaassa?
Jos muuten satut olemaan kyseinen Elvis saat samalla pienen vinkin: siirry Tallinnan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti kestä noita Tinderissä vastaantulevia statuksella keulivia Elviksiä. Ykskin alkoi tiuskimaan enkö muka ymmärrä veneiden päälle :D
Milloin tajutaan ettemme ole missään kehitysmaassa?
Jos muuten satut olemaan kyseinen Elvis saat samalla pienen vinkin: siirry Tallinnan puolelle.
Joo älä. Vielä pahempia olen kohdannut tosielämän pokaajissa. Eivät voi millään uskoa etteivät he kiinnosta minua edes yksien treffien verran, kun heillä on niin korkealle arvostettu hieno koulutuskin. Anna pakit sellaiselle niin tiedät antaneesi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 171 cm, minä 153 cm. Minusta hän on aina ollut juuri sopivan pituinen, jotta saan tuntea itseni pieneksi naiseksi ja katsoa häntä ylöspäin ihan fyysisestikin.
Jos ap 172-senttisenä hujoppina ei taivu katsomaan tänne alamaailman suuntaan, ei voi mitään. Tunnen ja tiedän monia pikkukaunottaria, joille saattaisi hyvinkin kelvata :)
Oma isäni oli 164 cm pitkä tunnettu hurmuri, jolla flaksi kävi liikaakin.
Ehkä vika on heikossa itsetunnossa, eikä pituudessa. Jos asenne on se, että sorry, kun mä olen näin lyhyt, niin eihän semmoinen itsesääli ja oman persoonan vähättely ole viehättävää miehissä enempää kuin naisissakaan. Opettele ap hyväksymään itsesi ja pitämään itsestäsi, silloin sinusta tykkäävät muutkin.
Saisinpa kans tuollasen 150-160cm "pitkän" pikkupupun. Mutta nehän haluaa aina 190cm pitkän harteikkaan miehen. Ei mitään jakoa 174cm pitkällä.
M34, 174cm.
Minä olen melkein 50 vuotias 161 cm mies. En ole kelvannut koskaan kenellekkään. En ole nirso enkä ole kusipääkään. Yrittänyt olen ja paljon mutta kun ei ikinä kelpaa kenellekkään katoaa ihmiseltä itsetunnon rippeetkin. En hae tällä sääliä tai mitään muutakaan kerron vain miten asiat ovat omalla kohdallani menneet. Olen antanut periksi jo kauan aikaa sitten ja luopunut kaikesta toivosta.
Ethän sinä edes ole lyhyt. Et superpitkäkään, muttet kyllä lyhytkään.
Kyllä monelle kelpaa. Oma miehenikin on 167 cm, kuten minäkin. Ei mulla ole koskaan ollut miehen pituus mitenkään määrittävä tekijä siinä koenko viehättäväksi vai en. Ja useimmat tuntemani lyhyetkin miehet on kyllä pariutuneet. Yhden vain tunnen, joka yli kolmekymppisenä on kokonaan vailla naiskokemusta, mutta siinä on kyllä muitakin tekijöitä kuin lyhyys - hän on tosi mukava, mutta ei käy koskaan missään eikä treffaile, ja lisäksi on todella ujo ja vähän sellainen tosikko, mitä monet naiset pitää tylsänä.
Minusta 170-180 cm pitkät miehet on kaikki sellaisia normaalimittaisia, jotenkin ihan hassua että tuonkokoinen valittaa pituudestaan.
Ruma Lyhyt Mies kirjoitti:
Minä olen melkein 50 vuotias 161 cm mies. En ole kelvannut koskaan kenellekkään. En ole nirso enkä ole kusipääkään. Yrittänyt olen ja paljon mutta kun ei ikinä kelpaa kenellekkään katoaa ihmiseltä itsetunnon rippeetkin. En hae tällä sääliä tai mitään muutakaan kerron vain miten asiat ovat omalla kohdallani menneet. Olen antanut periksi jo kauan aikaa sitten ja luopunut kaikesta toivosta.
Voi kuulostaa tyhmältä, mutta älä luovuta. Älä väkisinkään yritä löytää jotakuta, mutta pidä silmäsi auki. Elämä voi yllättää. :)
Ruma Lyhyt Mies kirjoitti:
Ulkomaalaisista löytäisit kyllä, jos haluaisit...
Kelpuuttamattomuus voi liittyä ihan muuhun kuin sentteihin. Vaikka älyyn....
Mulle kelpais, koska olen 160cm nainen. Olen tosin vasta 22v joten en huolisi noin vanhaa ja kulahtanutta ukkoa
Lyhyen miehen elämä on brutaalia, toivotonta ja onnetonta. Naiset eivät huoli lyhyitä miehiä eivätkä halua lisääntyä näiden kanssa. Lyhyitä miehiä tulee kuitenkin olemaan aina, koska lyhyet naiset pääsevät lisääntymään, heitä ei syrjitä. On väärin synnyttää tähän maailmaan uusia naisille kelpaamattomia miehiä (inceleitä). Tämän vuoksi kaikilta alle 180cm naisilta pitäisi poistaa munasarjat ja/tai kohtu ettei heidän ala-arvoiset geeninsä pääse eteenpäin tuottamaan enenpää kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpasi kans :) 10 v naimisissa
Mullekin kelpasi, naimisissa yli 50 v.
Tärkeintä on, mitÄ on korvien välissä ja haarojen välissä🤗