Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni hoikka syö koko ajan jotain

Vierailija
30.07.2020 |

Milloin on kädessä jäätelö, milloin suklaapatukka, milloin pulla jne. Ja syö siis ihan kunnon ruokaakin. Meillä on pari tällaista töissä ja koko ajan mässyttävät herkkuja... Eivät ole mitenkään urheilullisiakaan. Kuinka paljon voi herkutella päivässä, ettei liho?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, paljon sinä sitten syöt, että olet lihonut? Jos vaikka istumstyötä tekevä vähän liikkuva nainen syö päivässä sen suosituksen eli 2000 kcal, niin varmasti alkaa paino nousemaan. Jos syöt esimerkiksi sen 1500 kcal, joka pitää hoikkana, niin kyllä silloinkin voi syödä sitä suklaata...

Vierailija
22/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 3 kaveria, jotka ovat aina olleet laihoja ja mutustelee jotain karkkeja, keksejä, pullaa yms pitkin päivää. Itse en voi sillä tavalla koko ajan napostella, lihoan tosi herkästi. Ei se jatkuva karkkien mässytys silti niille hoikille kavereillenikaan ole hyväksi ollut. Nyt kun meillä on jo ikää, heillä sitä on monenlaisia terveysongelmia, mulla ei vielä mitään, vaikka olen aina ollut hieman ylipainoinen.

Vaikka ei lihoa herkästi, ei silti saisi syödä ihan mitä sattuu. Kyllä se hoikkakin ihminen sairastuu huonosta ravinnosta. Ehkä tällainen herkästi laihtuva on jopa onnekkaampi siinä mielessä, että sitä joutuu ihan eri tavalla miettimään mitää suuhunsa tunkee kun se näkyy heti vatsamakkaroina. 

Kyllä minäkin varmaan tunkisin naamaani vaikka mitä paskaa, jos en lihoaisi siitä ollenkaan. Laihuus ei automaattisesti tarkoita terveempää ihmistä, meillä iäkkäämmillä ihmisillä varsinkaan. Periaatteessa nuoren ihmisen kuuluukin olla hieman pullea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on 3 kaveria, jotka ovat aina olleet laihoja ja mutustelee jotain karkkeja, keksejä, pullaa yms pitkin päivää. Itse en voi sillä tavalla koko ajan napostella, lihoan tosi herkästi. Ei se jatkuva karkkien mässytys silti niille hoikille kavereillenikaan ole hyväksi ollut. Nyt kun meillä on jo ikää, heillä sitä on monenlaisia terveysongelmia, mulla ei vielä mitään, vaikka olen aina ollut hieman ylipainoinen.

Vaikka ei lihoa herkästi, ei silti saisi syödä ihan mitä sattuu. Kyllä se hoikkakin ihminen sairastuu huonosta ravinnosta. Ehkä tällainen herkästi laihtuva on jopa onnekkaampi siinä mielessä, että sitä joutuu ihan eri tavalla miettimään mitää suuhunsa tunkee kun se näkyy heti vatsamakkaroina. 

Kyllä minäkin varmaan tunkisin naamaani vaikka mitä paskaa, jos en lihoaisi siitä ollenkaan. Laihuus ei automaattisesti tarkoita terveempää ihmistä, meillä iäkkäämmillä ihmisillä varsinkaan. Periaatteessa nuoren ihmisen kuuluukin olla hieman pullea. 

Kyllä voisit lihoamatta syödä vaikka mitä, kunhan kokonaiskalorit jää sopivaksi :) tervettä se ei varmaan ole korvata kunnon täyttäviä aterioita kekseillä ja suklaalla, mutta ei se lihotakaan... Jos syöt niiden täyttävien aterioiden päälle vielä herkkuja, niin lihot.

Vierailija
24/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis herkästi lihoavaa, tietenkin. T:sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi