Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui tänään gigantissa..

Vierailija
29.07.2020 |

Menin paikan päälle ja minulla oli jo tiedossa mitä halusin. Kun kysyin työntekijöiltä apua iMacin löytöön, alkoivat he tyrkyttää minulle pöytätietokoneita.
Miksi asiakasta ei kuunnella? Miksi pitää olla niin röyhkeä? Jäi tyhjät kädet reissulta, sillä en saanut puhuttua heitä ympäri.

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi mieluummin ostan netistä. Melkein viime hädässä menen liikkeeseen. En jaksa sitä myyjien käytöstä. Mulla ihan oikeasti palaa pinna. Ei kuunnella, ollaan ylimielisiä, tuputetaan jotain pasketta, valehdellaan, jätetään asioita kertomatta. Olen sellanen että sanon aika nopeasti sitten että kuule meillä ei taida olla mitään puhuttavaa enää.

On hyviäkin kokemuksia. Viimeksi kävin Gigantissa katselemassa pesukoneita, ei vielä ihan pakko ostaa mutta oli tarjouksessa. Olivatkin loppuneet, johon myyjä totesi että älä välitä, se kone pesee neljä tuntia yhtä ohjelmaa. Eikä tyrkyttänyt mitään muuta kun totesin että budjetilla oon liikkeellä ja siksi sitä konetta mietin, mutta ilmankin pärjään kun entinen vielä toimii.

Vierailija
182/193 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gigangista ja poeerista enää ainoastaan click-and-pick -ostoksia, ei niitä myyjiä kestä... Pyydän tuotetta x ja saan vartin saarnan siitä miksi x on ihan paska ja miksi ehdottomasti tarvitsen sen tilalle tuotteen y.

Verkkokauppa,comin myymälän myyjät osaa käyttäytyä, sen lisäksi se on kotimainen vaihtoehto.

Verkkokauppa.comin osakkeista yli 70% on ulkomaalaisten hallussa. Ei siis ihan suomalainen ole tämäkään lafka enää.

Samuli Seppälä omistaa 49 %, hän kyllä asuu ulkomailla mutta maksaa veroja Suomeen. Että periaatteessa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko nainen ostoksilla siellä? Joko on tullut somessa treffiruinauksia? Täähän se firma just oli. Yhy-yy, sw*ddu onneks en käy enää.

Vierailija
184/193 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia nordea varmaan maksaa niille yli sata eutoa jokaisesta uudesta asiakkaasta.

Tein toimistohommia kalusteliikkeessä joku 20 vuotta sitten, silloin aktiivirahat yms maksoi myyjälle lahjakortteina 10 eur per myyty luottokortti. En tiedä paljonko palkkio nykyisin on.

Ja liittymänkaupittelijoille totean vaan että "työsuhdeliittymä, sori"

Vierailija
185/193 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luottokorttia ei kenellekään väkisin voi antaa.  Ehkä kaverisi halusikin ostaa osamaksulla.

Ja luottokortista ei ole mitään kuluja, siitä ei saa periä mitään maksuja.

On ollut kaveri melkoisen tyhmä ja nössö jos on tietämättään luottokortin ottanut.

Ehkä hänellä ei ole ollut muutoin varaa maksaa ostostaan.

Ja onhan sen asiakkaan omaakin tyhmyyttä jos suutaan saa auki ostos tilanteessa, tai on niin tyhmä ettei käsitä mitä myyjä hänelle puhuu.

Ohis, mutta minulle kävi näin vuosia sitten huonekalukaupassa. Olin ostamassa jotain kalliimpaa, oliko se nyt sohva? Jotain parin tonnin arvoista kuitenkin. Myyjä tarjosi sitten tätä kätevää osamaksumahdollisuutta, josta ei tule mitään lisäkuluja. Pari tonnia kirpaisi sen verran, että ajattelin mikä ettei, ja laitoin nimen alle.

Myöhemmin minulle tuli Nordean luottokortti, ja luotolla oli sohvan verran velkaa. MISSÄÄN ei oltu mainittu osamaksusysteemin olevan oikeasti luottokortti.

Eipä tuo minua erityisesti haitannut, mutta ihmettelin kyllä.

Mulle on käynyt vastaavasti! Tosin myyjä kysyi haluatko maksaa käteisellä vai laskulla ja se lasku-vaihtoehto osoittautui luottokortiksi, jota en olisi tarvinnut, koska minulla pari sellaista jo oli. On jäänyt sen jälkeen ihan käyttämättömäksi. Ja siis myyjä ei maininnut sanallakaan että kyse on luottokortista.

Vierailija
186/193 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luottokorttia ei kenellekään väkisin voi antaa.  Ehkä kaverisi halusikin ostaa osamaksulla.

Ja luottokortista ei ole mitään kuluja, siitä ei saa periä mitään maksuja.

On ollut kaveri melkoisen tyhmä ja nössö jos on tietämättään luottokortin ottanut.

Ehkä hänellä ei ole ollut muutoin varaa maksaa ostostaan.

Ja onhan sen asiakkaan omaakin tyhmyyttä jos suutaan saa auki ostos tilanteessa, tai on niin tyhmä ettei käsitä mitä myyjä hänelle puhuu.

Ohis, mutta minulle kävi näin vuosia sitten huonekalukaupassa. Olin ostamassa jotain kalliimpaa, oliko se nyt sohva? Jotain parin tonnin arvoista kuitenkin. Myyjä tarjosi sitten tätä kätevää osamaksumahdollisuutta, josta ei tule mitään lisäkuluja. Pari tonnia kirpaisi sen verran, että ajattelin mikä ettei, ja laitoin nimen alle.

Myöhemmin minulle tuli Nordean luottokortti, ja luotolla oli sohvan verran velkaa. MISSÄÄN ei oltu mainittu osamaksusysteemin olevan oikeasti luottokortti.

Eipä tuo minua erityisesti haitannut, mutta ihmettelin kyllä.

Mulle on käynyt vastaavasti! Tosin myyjä kysyi haluatko maksaa käteisellä vai laskulla ja se lasku-vaihtoehto osoittautui luottokortiksi, jota en olisi tarvinnut, koska minulla pari sellaista jo oli. On jäänyt sen jälkeen ihan käyttämättömäksi. Ja siis myyjä ei maininnut sanallakaan että kyse on luottokortista.

Jatkan vielä luettuani nämä muutkin viestit että kyse tosiaan oli Maskusta ja Tuohikortista.

Vierailija
187/193 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kokemuksia Gihmgantin myynnistä. Tyrkytetään tarpeettomia palveluita. Mielestäni tällainen toiminta kartoittaa asiakkaat ennen pitkää.

Vierailija
188/193 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut maksaa kortilla. Myyjä sanoi, ettei voi. Unohti kertoa walleypaystä. Vaati pankkitunnukset kännykkälinkin kautta.

Vierailija
189/193 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myyjällä on minun kaikki tiedot. Digitaalinen allekirjoitus. Maksetaanko nykyään pankkitunnuksilla kännykkälinkin kautta walleypayhin, jos haluaa maksaa kortilla? Vain gigantissa käy näin.

Vierailija
190/193 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

gigantti on kyll hanurista aina enemmän myyjiä ku ostajia :D ja jokainen tulee jankkaan jotain.

Vierailija
191/193 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi nykyään muualla kuin Verkkokaupassa juuri tuon kauhean tyrkyttämisen takia. Tiedän mitä tarvitsen ja sen ostan, turha yrittää myydä muuta. Kierrän kaukaa Gigantit ja Powerit, vaikka olisi miten pieni juttu haettavana.

Vierailija
192/193 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu tositapahtumiin:

Olen lopettanut käymisen gigantissa ja powerissa.

Jos menen ostamaan läppäriä, en halua että minulle tyrkytetään sähköliittymää, vakuutusta ja puhelinliittymää, lisäksi haluamani läppäri haukutaan maan rakoon kun sillä ei kuulema tee mitään.

Joudun ihan pyytämällä pyytämään että saisinko nyt vain sen haluamani tuotteen, enkä mitään muuta?

Minun mielestä tämä tyrkytys ja pakkomyynti on asiakkaan aliarvioimista.

Asiakaspalvelun mielestä taas se on "asiakkaan kokonaisvaltaisen tarpeen arviointia ja lisäpalvelu josta ei edes veloiteta mitään".

M41

Vierailija
193/193 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aikoinaan ostamaan Sony telkkaria Gigantista. Olin katsonu mallin valmiiksi ja netti kertoi että myymälässä on niitä.

Naismyyjä talutti minut hyllylle ja esitteli siellä olevaa JVC telkkaria että osta tällainen.

Sanoin että tiedän minkä haluan ja myy minulle sellainen.

Veti vielä lopuksi sellaisen että Sonya ei nyt ole varastossa ja jatkoi JVC:n tyrkyttämistä.

Olin jo lähdössä pois että no ei väkisin.

Huusi perään että odotas katson sen saldon vielä.

Yllättäin yksi löytyikin.

Harmittaa vieläkin että ostin sen sitten sieltä. Olisi pitänyt haistattaa paskat ja mennä muualle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän