En kehtaisi käydä Tuurissa :D
Oikeasti, minä en kehtaisi lähteä käymään Tuurin kyläkaupassa, ja tulla nähdyksi siellä. En keksi, mitä siellä on oikeasti nähtävää, ja mitä ihmiset sieltä saa?
Valaiskaa minua.
Kommentit (24)
Kirjoitustyylisi perusteella sopisit oikein hyvin Tuuriin.
Minä taas tunsin itseni ihan fiksuksi, kun hain sieltä sähköpyörän tarjouksella, joka säästi meiltä useita satasia.
Lisäksi Tuurin nahkapaikasta tekee hyviä laukku- ja kenkäostoksia. Lapseni pitää espritin vaatteista, niitä ostin joulun alla hänelle muutamalla eurolla Keskiseltä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 19:24"]
Se on meidän lähin kauppa. Ostamme mm ruokaa ja pesuaineita.
[/quote]
Sinuna hoitaisin kauppareissut naamioituneena: peruukki päähän, caprilegginsseihin, sekä hehtaaritunikaan pukeutuneena. Crocsit vielä jalkaan ja aurinkolasit päähän.
Ja hankkisin vielä "alibin": Kertoisin kaikille tutuille olleeni aina silloin esimerkiksi Tampereella, kun oikeasti olen ollut Tuurissa.
Nyt tunnustan, että mua hävettää vähän käydä Tuurissa, ja onhan se aika hirvee mesta. Asun kuitenkin tässä suht lähellä ja sieltä saa saman katon alta kätevästi monia asioita (vaatteita, harrastusvälineitä ja puutarha-asioita), joten käydään siellä kerran pari vuodessa. Mutta kyllä se on niin juntti paikka kuin olla ja voi! Tunnen itseni todella kultivoituneeksi siellä käydessäni.