Oletteko joskus arvanneet toisten ihmisten eroavan pian? Mistä merkeistä sen huomasit?
Mitkä ovat olleet ne hienovaraiset merkit, jotka on antaneet aihetta epäillä, että pian eroavat? Sitten selvinnyt, että vaisto oli oikeassa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Moite. Jos puoliso julkisesti moittii toista, hän on jo henkisesti päättänyt erosta.
Olen ollut tekemisissä pariskuntien kanssa joissa moittivat toisiaan, etenkin nainen ja se on todella kiusallista. Kuitenkin ovat pysyneet yhdessä vuosikymmenet.
Muutos olemuksessa. On vähän hukassa ja epävarma mutta silti yrittää antaa kuvan, että kaikki on hallinnassa.
Toinen lakannut antamasta mitään itsestään ja toinen nälvii ja vittuilee parhaansa mukaan, aivan kuin nauraakseen päin naamaa: sä mua mitään jättämässä ole. Katso, miten annat itsellesi puhuttavan.
Vittuilevat, lällättelevät ja näyttävät pitkää nenää sekä ilvehtivät toisilleen ihan avoimesti ja jopa julkisella paikalla. Sittä pari kuukautta ja eropaperit on postissa.
Tiedän heti kolme paria, joilla on vuosia ollut diili, että kun nuorin muuttaa kotoa, niin talo menee myyntiin ja eropaperit sisään.
Alkoivat tehdä erillään asioita, joita olivat vuosikausia aina tehneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän heti kolme paria, joilla on vuosia ollut diili, että kun nuorin muuttaa kotoa, niin talo menee myyntiin ja eropaperit sisään.
Tää on ihan älytöntä!! Oma elämä menee hukkaan. Tuskin lapsetkaan haluaa, että vanhemmat ovat yhdessä vaan niiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan älytöntä!! Oma elämä menee hukkaan. Tuskin lapsetkaan haluaa, että vanhemmat ovat yhdessä vaan niiden takia.
Minunkin on pakko ottaa kaikki provot 100% tosissani ja kihisen nyt täysillä. GHGHGHHHHHHHHHH
Somessa kun alettu hehkuttamaan kumppanin ihanuutta ja yhteistä laatuaikaa. 9/10 eronneet muutaman kuukauden kuluessa.
Useammin olen ihmetellyt, että miten tuokin pari on ikinä päätynyt yhteen. - Silti toisinaan tuntuu kiusalliselta kun sitä luulee aistivansa ja tuntevansa, että tuo tai tämä suhde ei tule kestämään. Mutta mikäpä minä ikisinkkuna viisastelemaan koska vaikeinta minulle on ollut tajuta, miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut ikisinkun osa.
Monesti. Miehet ei ole enää viihtyneet kotona. Ja sitten onkin ollut toisia naisia kuvioissa.
Moite. Jos puoliso julkisesti moittii toista, hän on jo henkisesti päättänyt erosta.