Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomakohteita joihin et (enää) menisi?

Vierailija
02.07.2013 |

Itselläni Pariisi ja Malesia.Ihan mukavia molemmat, mutta kuitenkin jotenkin pettymyksiä.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanya jakaa mielipiteet aika vahvasti. Toiset tykkää ja käy siellä vuodesta toiseen. Toiset taas ei koskaan enää halua palata takaisin.

Suomalaisille onkin varmaan aika vaikeaa tuollainen "tunkeilu", kun ei olla tottu kun siihen, että joku juuri ja juuri päivää sanoo kaupassa tai kerrostalon rapussa.

Vierailija
62/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodoksen kaupunki. Ei oikein mitään nähtävää ja tosi tylyä palvelua ravintolassa. Rannalla kulki koko ajan jotain kaupustelijaa. Muualle Rodokselle voisin kuitenkin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkaillut monissa maissa, yhteensä 33 kpl. En ole rantaturisti, joten ehkä vähän erilainen näkökulma. Kaikkiin menisin uudestaan. Jos joku haluaa niin voin ne maat luetetellakin. Kaikki mantereet maisteltu pois lukien pohjois- ja eteläenapamanner. Turkissa olen ollut vain Istanbulissa (tosi hieno paikka) ja Ankarassa. Alanya on kokematta. Se näköjään herättää tunteita.

Vierailija
64/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gambian turistialueet! sekä thaimaan tyttöbaarialueet.

Vierailija
65/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 16:50"]gambian turistialueet! sekä thaimaan tyttöbaarialueet. [/quote]

Miksi menet tyttöbaarialueille? Niitähän löytyy kaikista kaupungeista, myös Euroopassa, ihan Stadissakin...

Eihän niihin TARVITSE mennä. Mitä muuten tykkäsit Gambian ja Thaimaan kulttuureista, nähtävyyksistä,ihmisistä, ruoasta jne...

Vierailija
66/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 13:45"]

Egyptiin. Oli liikaa väkisin myymistä, rahasta sai olla tarkka, ettei huijata, lapsia rääsyissä, huono ruoka, naisia ei edes kaupassa tervehditty, ihan kuin olisit ilmaa, vessat reikä lattiassa,liikenteessä kaahailua. Taxikuski vaan nauraa, kun pyydät ajamaan hitaammin. Luxorin nähtävyydet hienot, muuten karseeta. No tällä hetkellä myös levottomuudet...

[/quote]

Mua kyllä tervehdittiin ja huomioitiin, liiankin innokkaasti. Tai toinen vaihtoehto, että ensin vain tuijotetaan kuin sonni uutta porttia ja hetken päästä jo kysellään numeroa. Tosin jälkimmäinen on käynyt ihan Suomessakin jossain kebabmestassa.

Egyptissä oli huvittavaa, kun meitä pidettiin rikkaina siksi, että olimme sinne asti matkustaneet. Jos tuurilla kerran viidessä vuodessa pääsee äkkilähdöllä jonnekin, niin se ei suomalaistasolla hirveän rahakasta menoa ole. :D
Myöskin paljon kyseltiin, missä on perheen mies. En jaksanut selittää, ettei sellaista ole ja osataan matkustaa naisten keskenkin.

Voisin mennä Egyptiin uudestaan, mutta en turistikohdelomalle. Ahdistavaa, kun rauhassa ei voinut olla. Joko myytiin jotain ihan tuputtamiseen asti, tai sitten kyseltiin numeroa ja sähköpostiosoitetta, yleensä jopa molempia. Miten siinä olisi tarkoitus rentoutua.

Vierailija
67/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurghada

Vierailija
68/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalle Playa de Las Americas. Liikaa brittejä ja torakoita.

Vierailija
69/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nizza. Kiva, mutta nyt vähän nähty.

Vierailija
70/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros, Turkki, Portugal, Unkari (oli tosin työmatka)

Vierailija
71/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on periaate: en koskaan mene uudestaan paikkaan jossa saa tarjoilua suomen kielellä. Siis Suomen ulkopuolella.

Vierailija
72/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam & Hoi An, muualle Vietnamissa menisin vaikka heti.

Muutoin vaikea sanoa, joka paikassa on jotain erilaista ja kivaa, vaikka olisikin taysin oman mukavuusalueen ulkopuolella. Lähinnä vältän tarkoituksella rakennettuja turistirysiä, olen käynyt sunny beachillä, sitä välttäisin lomakohteena, voisin siellä ehkä pyorähtää päiväselti uimassa..?

Vierailija
73/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 14:25"]

Egyptissä ja Turkissa kaikennäköiset naiset/tytöt saavat kuulla olevansa maailman kauneimpia, perää vihelletään, annetaan lentosuukkoja jne. Voisi olla imartelevaa jos ei tajuasi että myös rumat naiset saa saman huomion.

[/quote]

Valitettavasti tästä kommentista tulee lähinnä mieleen, että sinua harmittaa, kun et olekaan niin spesiaali ja ihana, että vain sinun perääsi vihelletään. Kait sinua saisi rauhassa läpsiä takapuolellekin, kunhan muita ei kohdella samoin.

Vierailija
74/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanyassa ei ole mitään muuta kuin hotellia hotellin perään, todella ärsyttävät peräänhuutelijamiehet ja paskanen vesi. Ihan kirjaimellisesti siellä kleopatran rantavedessä lillu kikkareita vastaan, hyi hitto!

Ja se tinkaaminen meinas saada mut hulluksi. AIniin ja ne sadat suomibaarit... siis oikeesti

Vierailija
75/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona. Muutaman kerran olen joutunut vähän vahingossa, aivan yliarvostettu kaupunki. 

Vierailija
76/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan käynyt yhdessäkään paikassa, johon en olisi valmis menemään uudestaan. Pariisi ja Rooma kyllä melko tylsiä ja Skopje rumin kaupunki,minkä olen koskaan nähnyt, mutta olisin ihan valmis menemään uudestaan. Jos olisi pakko valita jotain, sanoisin Philadelphia.

Vierailija
77/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanya, juuri samoista syistä mitä muutkin ovat luetellee. Olin viimeisen päivän miltei kokonaan vain hotellihuoneessa koska en jaksanut sitä kaupittelua ja huutelua ja lopuksi haukkumista kun ei mitään ostettukaan. Istanbulissa tuota tyrkyttämistä oli mielestäni paljon vähemmän. Ruoka Turkissa oli pettymys.

Vierailija
78/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijing ja Shanghai. Liikaa tungosta ja kerjäläisiä, karmeat vessat, kammottava liikenne, tuijoittavia ihmisiä, jotka saattaa lähteä seuraamaankin jos menee yhtään pääkaduilta sivummalle. Kamalaa rahastusta, näkyvää eläinrääkkäystä. Ravintoloissa et voi koskaan olla varma mitä saat. Englannin osaaminenkin heikkoa, pitäisi itse osata kiinaa. En menisi toiste vaikka maksettais.

Vierailija
79/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peking on suomen kielellä Peking eikä mikään Beijing.

Vierailija
80/82 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan menisin uudelleen, jos se ensin tyhjennettäisiin roomalaisista ja turistihuijareista eikä siellä tarvitsisi yöpyä. Hotelli oli kallein ja samalla surkein kaikista hotellikokemuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi