Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Löytyykö vielä kesäkukkia laatikossa?
01.07.2013 |
Ostin alkukesästä muutaman valmiiksi istutetun laatikon orvokkeja ikkunalaudoille. Nyt kukat alkavat näyttää aika nuupahtaneilta ja haluaisin hankkia loppukesäksi uudet.
Vieläkö jossain myydään laatikkokukkia? Tutuista puutarhakaupoista en ainakaan löytänyt (pk-seudulta).
Jos valmiita ei löydy, voin toki istuttaakin samoihin laatikoihin. Mitä kukkia suosittelisitte loppukesäksi 1) aamuaurinkoiseen ja puolivarjoissaan 2) iltapäivä- ja ilta-aurinkoiseen paikkaan?
Kommentit (2)
Marketta, pelargoni, tähtisilmä. Helppoja ja kestäviä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Istuta suosiolla itse. Minä laitoin kaikkiin laatikoihin pelargonit, ne ovat pysyneet hyvänä jo useamman viikon.