Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v 3 kk menee myöhään nukkumaan

Vierailija
27.05.2013 |

Meillä 1v3kk ikäinen poika menee illalla nukkumaan kello 23 mutta nukahtaa vasta kello 24. Hän herää aamulla noin kello 10. Päiväunet nukkuu kello 14-15. Mä oon tosi helpottanut, että nyt nukkumiset sujuvat näin hyvin. 1v2kk ikään asti oli herätyksiä yöllä oli noin 20 kertaa. Ja monesti saatoin nukuttaa häntä kello 22-03, mutta unta ei näkynyt. Kyllä nytkin menee väillä 2 tuntia nukuttamiseen, mutta se on ihan ok. Ennen saaton nukuttaa häntä jopa 5 tuntia. Joissain vaiheessa nukkui yöunia kello 02-10 ja heräsi lukemattomia kertoja. Päiväunille ei nukahda muuta kuin rattaissa. Yöunille nukahtaa vain imettämisen jälkeen. Usein illalla nukahtaa kello  23.30 mutta herää ja imetän häntä heti uudestaan. Aamuyöstä imetän häntä myös noin kello 7 niin jaksaa jatkaa uniaaan 10 asti. Ensimmänen vuosi tuntui, että ei jäänyt kamalasti omaa aikaa. Nyt sujuu ihan mukavasti, kun ollaan saatu päivärytmi. Vuoden ikään asti ei oikeestaan ollut mitään rytmiä nukkumisen eikä syömisien kanssa. Päiväimettämisen oon nyt lopettanut melkein kokonaan. Imetän enää illalla, yöllä ja aamusta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla