Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumppanisi puristaa perseestä kysymättä, pidätkö sitä seksuaalisena ahdisteluna?

Vierailija
29.07.2020 |

Jos satunnainen ihminen tekee näin kadulla, se on ilmiselvästi ahdistelua. Vaikka hän lopettaisi kun käsket lopettaa.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyl ois suhteessa jos en sais miehen peppua tai muitakaan ruumiinosia kosketella ilman erillistä lupaa. ja mies voi kosketella mua ihan mistä haluaa, osaan kyllä sanoa ei jos en tykkää.

Vierailija
102/103 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex harrasti sitä, että saattoi läimäyttää oikein voimalla ja kouraista niin, että se ihan oikeasti sattui... Tuli mustelmia... Kielsin jo ihan itkien, että lopettaisi tuon, kun satuttaa... Ei uskonut. Ihmetteli miksei hän saa ja saako joku muu... Hyi hitto mikä suhde olikin. Nykyinen osaa kosketella kivasti ja saa tehdä sitä ihan vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 94 niin oikeassa.

Meillä mies hinkkaa sormeaan minua vasten. Peukalonhankaani tai muualle vartaloon.

Olen kertonut, en pidä siitä yhtään. Minusta se halventaa minua.

Ja ehkä myös alleviivaa sitä, ettei meidän parisuhteessa ole mielestäni paljon muuta sisältöä kuin seksi. Olen miehelleni reikä.

Mies ei ymmärrä. Suuttuu, kun ilmaisen, en pidä sormen hinkkauksesta.

Joo, voi kysyä, miksi olen tässä suhteessa. Mut voisinko saada parempaa puolisoa. Lapsetkin on. Turvallisuushakuisena pelkään isoja muutoksia. Ja läheisriippuvaisena en ehkä pystyiso eroamaan, vaikka haluaisin. Pitkän parisuhteen salaisuus. Tässä tapauksessa ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi