Jos kumppanisi puristaa perseestä kysymättä, pidätkö sitä seksuaalisena ahdisteluna?
Jos satunnainen ihminen tekee näin kadulla, se on ilmiselvästi ahdistelua. Vaikka hän lopettaisi kun käsket lopettaa.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nauraisim itseni tärviölle jos mies aina kysyisi, että saako koskettaa/puristaa/silittää/suudella. Olisi romantiikka, erotiikka sekä kaikki muunkinlainen läheisyys mennyttä.
Mahtaako oikeasti jotkut parit elää sillä tavalla, että aina ennen kuin koskettaa toista, täytyy anoa siihen lupa? Kuulostaa todella intohimoiselta...
Kuvitellaan: mies ja nainen treffeillä. On aika lähteä omiin koteihinsa. Tulee hetken hiljaisuus, molemmat katsovat toisiaan silmiin... Ja sitten mies kysyy: "saanko luvan suudella sinua?". En tiedä, ehkä tuo toimii, mutta kaikki mitä olen kokemusperäisesti oppinut tähän asti naisista sekä deittailusta, sanoo että tuo ei ole tule päättymään hyvin.
Ja tuo kumppanin perseen puristaminen, eikö siinä ole jujuna nimenomaan yllätys. Jos aikeestaan ilmoittaa etukäteen ja pyytää kumppania allekirjoittamaan lupalomakkeen, niin eikö se vähän syö sitä taikaa?
En ymmärrä tätä aikaa, jona jokainen käy vieraissa ja harrastaa avoimia suhteita, mutta oman kumppanin kosketuksesta ollaan valmiit soittamaan poliisi.
Vain ihminen itse tietää, miksi saman katon alla asutaan. Joillain se voi olla vain taloudellinen järjestely eikä siihen mieheen/naiseen koeta mitään fyysistä vetoa. Tällöin se luvatta koskeminen on ihan yhtä poliisiasia kuin se että joku satunnainen ällöpappa kadulla tekisi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Joillain se voi olla vain taloudellinen järjestely eikä siihen mieheen/naiseen koeta mitään fyysistä vetoa.
Kuulostaa tosi terveelliseltä "parisuhteelta". Rakkautta täynnä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain se voi olla vain taloudellinen järjestely eikä siihen mieheen/naiseen koeta mitään fyysistä vetoa.
Joo. Ihan kuten ukoilla jotka ottavat jonkun 30v thaikkunaisen vaikka ovat itse 56v kaljamahoja.
Ihan varmasti puhdasta rakkautta eikä mitään tekemistä rahan ja elintason kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ihan kuten ukoilla jotka ottavat jonkun 30v thaikkunaisen vaikka ovat itse 56v kaljamahoja.
Ihan varmasti puhdasta rakkautta eikä mitään tekemistä rahan ja elintason kanssa.
"Minä pihtaan ja mies on mulle vain pelkkä pankki, koska thainaiset!"
Nyt on kyllä tosi katkeria ulostuloja täällä naispuolisilta ikisinkuilta.
Kannattaisi sopia toisen kanssa onko se ok vai ei ollenkaan sitä, milloin ja onko se leikillään tehty vai joku pervomies puristamassa. On ihmisiä jotka eivät halua, että suhteessa toinen käy yllättäen kiinni siellä sun täällä, siitä voi tulla ahdistus.
Vierailija kirjoitti:
Päättäkää nyt feministit.
Tykkäätkö sinä, kun puolisosi puristelee sinun takapuolta kaupassa keskellä ruuhkaa tai tädin 80-vuotispäivänä kakkujonossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne suomalaiset pomppulinnat gambialaisten miesten käsipuolessa? :D
Lasken nyt ainakin vähintään 6 alapeukuttelevaa katkeraa feministä tässä ketjussa. Miksette vastaa viestiin 41? Varmaan sen takia että tiedätte olevanne väärässä ja teillä ei ole argumentteja väittää vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä ráiskárímiehiä vastausten perusteella.
Nousi kunnon miesvíha monista vastauksista. Eipä huvita enää uusi suhde. Vähintään 95% miehistä on henkisestä sairaita ja ällöttäviä hirviöitä.
Mene hoitoon!!
Siis mä haluan, että mies puristaa mun peppua. Oli se sitten kaupan kassajonossa tai kotona ruokaa laittaessa. Ihanko tosi jonkun mies ei saa kosketella kysymättä? Jos tapaisin uuden miehen ja hän ei koskettelisi minua, niin juttu loppuisi siihen. Toki jos kosketus sattuisi tms., niin pitäisi sitten hieman keskustella, että millainen kosketus tuntuu hyvältä.
Tää ketju on uskomattomin vähään aikaan. Totta ihmeessä mieheni saa puristaa minua perseestä. Usein se johtaa suuteluun ja siitä päädytään sänkyyn. Asutteko te tätä asiaa kauhistelevat jossain luostarissa???
Vaimo kyllä toisinaan puristaa takamuksesta tai läpsäyttää kevyesti ahteriani. Saa kyllä tehdä niin jos haluaa. Kerron sitten jos joku hetki ei tunnu kivalta tai en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskemattomuus on oikeus parisuhteessa toki. Mutta miksi joku ihminen ei tykkäisi siitä, että se oma vaimo tai mies tulee, jos vaikka toinen on tiskaamassa, suutelee niskaa ja pikkaisen hellästi sitä persettä puristaa?
En käsitä. Mutta kaipa joillain on estoja ja ovat hyvin nuoria vielä tjs..Juuri se paras esimerkki:
Ilmainen tiskikoneeni, kiva kun palvelet, yhdistettynä seksuaalisesti alentavaan puristeluun. Pus pus, kissa kiitoksella elää ja talouskone parilla pusulla.
Ja mies lösähtää tv:n ääreen kun on niin näppärä pikkuvaimo.
...sen jälkeen kun on ollut raksalla koko päivän, ajanut töiden jälkeen nurmikon, huoltanut mulle hankkimansa auton ja pyytää, että tuu kohta kainaloon niin mennään päiväunille😍 ja suonut bytheway mulle koko päivän aikaa tehdä mun omia luovia juttuja, mutta onhan se niin naisen oikeuksia vastaan, että tein meille ruokaa ja vielä tiskasin. Sulle lopuksi neuvon, jätä miehet, katso yksin sohvalla vain elämää uusintoja ja nauti hapanta marjarahkaa ja kirjoittele fb:hen sun naiskavereitten taas uudelle kasvokuvalle, "söpis", luonnollisesti ikisinkkuja hekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettaminen on luonnollinen osa silloin kun molemmat sitä haluaa!
Eipä se parisuhde kovin kauaa tule kestämään jos alusta alkaen vihaat toisen osapuolen kosketusta.
Mikä ongelma sinulle on ymmärtää se, että kosketus on miellyttävää silloin kun molemmat sitä haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nauraisim itseni tärviölle jos mies aina kysyisi, että saako koskettaa/puristaa/silittää/suudella. Olisi romantiikka, erotiikka sekä kaikki muunkinlainen läheisyys mennyttä.
Mahtaako oikeasti jotkut parit elää sillä tavalla, että aina ennen kuin koskettaa toista, täytyy anoa siihen lupa? Kuulostaa todella intohimoiselta...
Kuvitellaan: mies ja nainen treffeillä. On aika lähteä omiin koteihinsa. Tulee hetken hiljaisuus, molemmat katsovat toisiaan silmiin... Ja sitten mies kysyy: "saanko luvan suudella sinua?". En tiedä, ehkä tuo toimii, mutta kaikki mitä olen kokemusperäisesti oppinut tähän asti naisista sekä deittailusta, sanoo että tuo ei ole tule päättymään hyvin.
Ja tuo kumppanin perseen puristaminen, eikö siinä ole jujuna nimenomaan yllätys. Jos aikeestaan ilmoittaa etukäteen ja pyytää kumppania allekirjoittamaan lupalomakkeen, niin eikö se vähän syö sitä taikaa?
En ymmärrä tätä aikaa, jona jokainen käy vieraissa ja harrastaa avoimia suhteita, mutta oman kumppanin kosketuksesta ollaan valmiit soittamaan poliisi.
Joillain päättyy hyvin se, että kysytään lupa etenkin ensitreffeillä. Ei sitten tule miehelle noloa torjumista jos hän yrittää suudella, mutta nainen kääntyykin pois.
Ihan hyvin voi tehdä aloitteen puolitiehen ja osottaa tuleeko toinen vastaan. Eli ojennat käden ja toinen tarttuu siihen jos haluaa, kumarrut kohti ja suipistat pusuhuulet ja toinen pussaa jos haluaa jne. Ei tarvita lupalappuja eikä aina edes kysymyksiä vaan voi tehdä aloitteen ja odottaa vastaako toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat kaksi ihmisryhmää keskenään. On näitä yhden illan juttuja harrastavia nuoria, ja sitten on näitä uuden aallon nuoria jotka ovat sinkkuja ainakin 30-ikävuoteen asti. Se on se jälkimmäinen ryhmä joka näitä ketjuja tekee ja paasaa sitä kuinka parisuhteessa ei saisi koskettaa toisiaan. Se kielii siitä että heillä ei itsellä juuri kokemusta parisuhteista ole. Koska etenkin suhteen alkupäässä suurin osa pariskunnista on käytännössä kuin jeesusteipillä toisiinsa teipattu kiinni, jatkuvasti pusutellen ja kosketellen.
Jotkut miehet vaan osaavat käytöstapoja ja kunnioittavat vaimoa ja toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ihminen itse tietää, miksi saman katon alla asutaan. Joillain se voi olla vain taloudellinen järjestely eikä siihen mieheen/naiseen koeta mitään fyysistä vetoa. Tällöin se luvatta koskeminen on ihan yhtä poliisiasia kuin se että joku satunnainen ällöpappa kadulla tekisi samoin.
Rakas voi olla erittäin rakas ja rakkauteen kuuluu myös toisen rajojen kunnioittaminen :)
Eipä onnistuisi teiltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat kaksi ihmisryhmää keskenään. On näitä yhden illan juttuja harrastavia nuoria, ja sitten on näitä uuden aallon nuoria jotka ovat sinkkuja ainakin 30-ikävuoteen asti. Se on se jälkimmäinen ryhmä joka näitä ketjuja tekee ja paasaa sitä kuinka parisuhteessa ei saisi koskettaa toisiaan. Se kielii siitä että heillä ei itsellä juuri kokemusta parisuhteista ole. Koska etenkin suhteen alkupäässä suurin osa pariskunnista on käytännössä kuin jeesusteipillä toisiinsa teipattu kiinni, jatkuvasti pusutellen ja kosketellen.
Jotkut miehet vaan osaavat käytöstapoja ja kunnioittavat vaimoa ja toiset eivät.
Kumartavat ja sitten puristavat, tarkoitat😅?