Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumppanisi puristaa perseestä kysymättä, pidätkö sitä seksuaalisena ahdisteluna?

Vierailija
29.07.2020 |

Jos satunnainen ihminen tekee näin kadulla, se on ilmiselvästi ahdistelua. Vaikka hän lopettaisi kun käsket lopettaa.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää nyt feministit.

Kenelle tämä nyt on ongelma?

Vierailija
22/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin ainakin loukkauksena. en tykkää puristelusta, se ei ole kivaa puristeli sitten mistä kohti vaan. mutta muuten saa koskettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanillani on lupa koskea mun peppua. Hänen ei tarvitse koskaan kysyä siihen lupaa, koska mä pidän hänen kosketuksestaan. Peppu ei ole parisuhdekiristysväline, jonka koskettamista mä rajoittaisin. Sitä vartenhan me ollaan kumppaneita, se on jotenkin niin luonnollinen asia.

Ihan turha luoda kuvaa siitä, että nainen joka ei ole aina valmiina seksiin tai hänen vartalonsa ei ole muutoin käytettävissä miehen mielihalujen mukaan olisi pihtaamista tai kiristämistä. Olet kuvottava.

Vierailija
24/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökerhoissakin naiset itse puristelevat miehiä ja miehet naisia pikkusievissä tanssilattialla vai onko nykymeno muuttunut? Onko tämäkin ilo poistunut ja tulkitaan ahdisteluksi?  Muutama vuosi vierähtänyt ku viimeksi tullut yökerhossa käytyä.

Vierailija
25/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena miesystävä, joka puristeli jatkuvasti perseestä vaikka kerroin selvästi, ettei se ollut ok. Teki sitä erityisesti kaverien edessä, ja se oli ihan selkeästi vallankäyttöä. Eli paskassa suhteessa voi koskettelu hyvinkin olla ahdistelua.

Vierailija
26/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies saa puristella. Puristelen minäkin miehen peppua ja vähän muutakin.

Vierailija
27/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanillani on lupa koskea mun peppua. Hänen ei tarvitse koskaan kysyä siihen lupaa, koska mä pidän hänen kosketuksestaan. Peppu ei ole parisuhdekiristysväline, jonka koskettamista mä rajoittaisin. Sitä vartenhan me ollaan kumppaneita, se on jotenkin niin luonnollinen asia.

Ihan turha luoda kuvaa siitä, että nainen joka ei ole aina valmiina seksiin tai hänen vartalonsa ei ole muutoin käytettävissä miehen mielihalujen mukaan olisi pihtaamista tai kiristämistä. Olet kuvottava.

Taidat vaan itse olla vähän hukassa. Ei aina tarvitse olla valmis seksiin, mutta kyllä pieni pelaaminen ja leikkisyys täytyy olla sallittua kyselemättä.

Vierailija
28/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi ahdisteluna, mutta jossain määrin alistamisyrityksenä kyllä.

En ole kuitenkaan mikään puudeli, vaan vaarallinen urosleijona.

Näin miehenä vähän samanlainen ele kuin jos taputtaisin naistani päälaelle ja sanoisin "hyyvä tyttö".

Vierailija
29/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo erittäin korkea-arvoiselta maaiman johtajalta miehille: ”Kun olet tähti, he antavat sinun tehdä sen. Voit tehdä mitä vain. Tarttua kiinni pillusta. Voi tehdä mitä tahansa”,

Vierailija
30/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä..

Ai et parisuhteessa kumppani ei saisi puristella pebaa?

Ei hyvänen aika.. Ette ilmeisesti koskaan harrasta seksiä?

Kumppanin peppu, jalat varpaat huulet, mikään ei saa siis haluttaa?

Mikä saa haluttaa?

Ei kai kumppanin omat rajat häviä sillä että ollaan suhteessa?

No ei tietenkään! Omassa kommentisani tarkoitin, että itselläni kummatkin saaneet koskea, ja tykänneet siitä. Ei mitenkään ole loukannut. Ymmärrän kyllä ihmisiä, joilla se kumppani ei ole "niin läheinen".

Samaan hengenvetoon ihmettelen, että miksi olla sellaisessa suhteessa, jossa kumppani ei saa ottaa kiinni mistä tykkää, ilman että toista se ahdistaa?

Vierailija
31/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vaan itse olla vähän hukassa. Ei aina tarvitse olla valmis seksiin, mutta kyllä pieni pelaaminen ja leikkisyys täytyy olla sallittua kyselemättä.

Ei, ei täydy vaan nimenomaan jokainen yksilö määrittelee omat rajansa ja menee yhteen sellaisen kumppanin kanssa joka on rajoista samaa mieltä. Kumppanilla on oikeus koskemattomuuteen myös parisuhteessa.

Vierailija
32/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppanini kokisi pepusta puristamisen kysymättä seksuaalisena ahdisteluna, niin se olis sen suhteen loppu.

Amen. Ja jos kumppanini lopettaisi pepun puristelun kysymättä niin loppuis kyllä suhdekin.

Vierailija
33/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sketsinä Hillo-ohjelmassa.

Vierailija
34/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet loukkaava. Luulen, ettet ymmärrä, mitä tarkoitan. Aliarvioit miehen kyvyn lukea tilanteita ja tunteita. Voin suorastaan pahoin kommentistasi. Sait kauniin, kahden ihmisen välisen sanattoman sopimuksen kuulostamaan kuin tyrkyttäisin persettä kadulla. Jos naisena asennoidut miestäsi kohtaan noin, en ymmärrä, mitä iloa sinulle hänestä on. Minä olen nainen, joka nauttii miehestään.

Vierailija
35/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Voin sielun silmin kuvitella miten nämä rasvassa tirisevät kaljuuntuneet läskimiehet täällä ulísevat että "aina on käyttöoikeus, kun on SUHDE!!"

Hyi h*elvetti. Ja joku vielä vissiin epätoivosta tai rahasta on tällaisten miesten kanssa.

Vierailija
36/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne parisuhteen sisäiset säännöt tule aika selviksi jo parina ensimmäisenä päivänä suhteen alkamisesta. Omassa parisuhteessa puristelemme härskisti toinen toisiamme kotioloissa usein. Tyttöystävä tykkää että pidän häntä kauniina ja seksikkäänä ja että harrastamme seksiä usein, eikä aina välttämättä edes sängyssä ilkosillaan.

Vierailija
37/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peput on naisille kuitenkin suunniteltu puristeltavaan muotoon ja myös siliteltäviksi. 

Samoin miesten peput.

Vierailija
38/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on paniikissa. Pettää sua. Paniikissa kiinnittää sinuun huomiota.

Vierailija
39/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nauraisim itseni tärviölle jos mies aina kysyisi, että saako koskettaa/puristaa/silittää/suudella. Olisi romantiikka, erotiikka sekä kaikki muunkinlainen läheisyys mennyttä.

Vierailija
40/103 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena miesystävä, joka puristeli jatkuvasti perseestä vaikka kerroin selvästi, ettei se ollut ok. Teki sitä erityisesti kaverien edessä, ja se oli ihan selkeästi vallankäyttöä. Eli paskassa suhteessa voi koskettelu hyvinkin olla ahdistelua.

Mulla oli myös. Puristeli myös rintoja, tosin ei kaverien edessä onneksi. Sanoin, etten pidä siitä että yht'äkkiä noin vaan tulee kourimaan, kuin olisin joku lihakimpale. Kyse ei ollut siitä, etteikö olisi saanut koskea, vaan olisin nimenomaan tykännyt erilaisesta, hellemmästä kosketuksesta. Mies ei kuunnellut, tai ei välittänyt. On entinen mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan