Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulkitkaapa tätä raskustestiä

Vierailija
26.05.2013 |

Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen. Ei näy eikä kuulu, eikä minkäänlaisia menkka jomotuksia, kuten normaalisti. Huonovointisuutta ja rintojen arkuutta senkin edestä. 
Testiin sain testiajan sisällä kuvan mukaisen viivan. Testinä rfsu. Ennen en ole tuollaista saanut. Livenä siinä näkyi hitusen väriäkin. Kuvaan sitä ei saanut juurikaan. Mieskin huomasi viivan heti. Mietiyttää vain että eihän tuo vain ole "viivanpaikka"?  Huomenna varmaan kipasen hakemaan uuden testin, mutta olis kiva kuulla, että mitä tuosta tuumitte. 

vrvpp4 - Image - Aijaa.com

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa tuo on selkeä viivanpaikka mutta jos siinä livenä on väriä niin sitten varovaiset onnittelut!! :)

Vierailija
2/40 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran esittelin täällä samankaltaista kuvaa RFSU:n testistä. Siinä näkyi voimakkaassa valossa haaleaa punaista, mutta kuvassa just tommonen... Täällä suhtauduttiin kuvaan aika epäilevästi, mutta nyt se hailea viiva on pian kolmivuotias tyttö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin en ymmärtänyt viestiäsi, mutta jos raskaustesti on plussaa, olet kaikella todennäköisyydellä raskaana. Olen itse selvitellut asiaa, koska tein kaksi testiä peräkkäisinä päivinä, eka näytti plussaa, toka miinusta. Itse asiassa olin jo hyvin pitkällä raskaana, noin 8 viikolla, mutta lääkärin antama vastaus oli se, että plussa on aina plussa, nega voi joskus olla plus, riippuen elimistössä olevien hormonien määrästä ihan juuri tietyllä hetkellä. Ja siis juu, olin raskaana :)

Vierailija
4/40 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Kiva kuulla kokemuksia joissa tuo haalea viivakin on ollut plussa. Nyt vaan peukut pystyyn ja sormet ristiin, että tässäkin tapauksessa kävisi niin.  Lisää kokemuksia ja tulkintoja kuulen mielelläni! :) -Ap

Vierailija
5/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tuon rfsu:n testin kun ko. päivänä ei muita testejä ollut tällä paikkakunnalla saatavissa. Samanlainen hailakka viiva tuli, mutta en ottanut tolkkua että olenko raskaana vai en. Menkkojen olisi pitänyt alkaa paria päivää aiemmin.

Seuraavana päivänä tein Clearbluen testin joka kertoi että raskaana-gravid 1-2 vkoa ja nyt siis sängyssä tuhisee puolivuotias poika :)

Vierailija
6/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti taitaa olla nega...mäkin oon saanut rfsu:n testeihin punertavia viivoja.. :(

Vierailija
7/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti taitaa olla nega...mäkin oon saanut rfsu:n testeihin punertavia viivoja.. :(

Vierailija
8/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega.

Vierailija
9/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee halppis-Pregcheck- tikkutesti. Ja aamuvirtsasta.

Saisit vähän varmistusta suuntaan tai toiseen. Mulla ei ainakaan oo koskaan tullut pregcheckillä mitään viivanpaikkoja ja vääriä positiivisia, mutta muilla testeillä on. Pregcheck on vieläpä herkempi kuin rfsu eli näyttää aiemmin.

Vierailija
10/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä livenä on väriä, niin taitaa olla postiviininen. Meillä oli just samanlainen testi, livenä näkyi väriä. Porukka olis täällä varmasti sanonut, että viivanpaikka, nega... Tossa noi kaks nyt kuitenkin edessäni nukkuu sittereissä :)

Vierailija
11/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olit ollut pissaamatta ennen tuota testiä?

Tee joko aamupissasta tai sitten päivällä juot vähemmän ja oot pissaamatta 4h.

Mä en ole koskaan nähnyt mitään "viivanpaikkaa", vaan haaleakin viiva on aina ollut plussa.

5 alkanutta raskautta.

Vierailija
12/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on selvä viiva, jossa näkyy väriä.

Monet kertovat omana tarinanaan, että tuli hailakka viiva ja ei ollut raskaana, ja siksi tuo olisi nega. Tämä ei ole välttämättä totta, sillä negoiksi muuttuvissa hailakoissa viivoissa on usein kyse ns. kemiallisista raskauksista, jotka ovat tosi yleisiä (hedelmöittynyt munasolu raapaisee kohtua, mutta ei kiinnity kunnolla).

Olennaisin on tieto, että viivaan ei tule väriä, jos elimistössä ei ole raskaushormonia. Ns. väärä positiivinen ei ole siten mahdollinen. Jos viivassa on väriä (minusta sitä kyllä näkyy kuvassakin), onnittelut!

Vierailija
13/40 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe ainakaan mitään viivaa. taitaa olla nega.

Vierailija
14/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/igoh2C

Tässä kuvaa tämän päivän testistä. Huomenna haen kyllä digitaalisen niin ei tarvii viivoja toljotella!  :D

-Ap

Vierailija
15/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, näen kuin näenkin siinä viivan jos kallistan näyttöä! :D Hae huomenna digitesti ja kerro miten kävi. :) Mulle on tullut rfsu:lla samanlaisia viivanpaikkoja kuin tuossa ekassa kuvassa, jotka olleet siis negoja. Tuo viimeisin on jo lupaavampi. :)

Vierailija
16/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisin on ainakin selkeä positiivinen minusta. Eihän se tarkoita, että raskaus välttämättä jatkuisi.

Vierailija
17/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo jälkimmäinen on jo "selvä" plussa. :)

Vierailija
18/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmottelen kuinka käy. Kyllä tuo tän päivän testi on kuitenkin jo vahvempi kuin eilinen, selvästi. Kuvaan sitä väriä ei vaan tuolla kameralla meinaa saada tarttumaan.  Jännittää niin kauheesti! Jospa monen vuoden odotus ois viimein palkittu! :)

Vierailija
19/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toi ap on keksinyt että kenties on raskaana. Eiks kukaan muu huomaa mitään???

Vierailija
20/40 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö voi ostaa parempaa testiä? jotain erimerkkistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän