Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alle 600 kaloria tänään

Vierailija
01.07.2013 |

Kyllä on hanurista... siis tää mun asenne. Edes yhtä hemmetin päivää ei muka pystyis olee kevyemmällä ruokavaliolla. Himoitsen kokoajan jotain ihania herkkuja ja suklaata. Ei ole edes nälkä, mut mielitekoja ihan jumalattomasti ja niitä vastaan nyt taistelen. Seuraava alle 600 kalorin päivä on sitten torstaina.

Kaks kertaa viikossa alle 600 kalorin päivät, niin pitäis kuulemma painon lähteä laskuun.

Muina päivinä ihan normi kotiruokaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 11:04"]

[/quote]

En nyt ymmärrä mikä merkitys sulle on sillä parin kilon pudottamisella? Onko sillä oikeasti väliä? Jos syöt kunnolla ja käyt salilla, kroppa muuttuu koko ajan parempaan suuntaan, eikä paino voi pudota lihasmassan kasvaessa. Minä en enää laihduta ajattele pudottavani painoa, vaan muokkaan kroppaa pikkuhiljaa syömällä oikein ja liikkumalla. Inbody-mittaukset kertovat enemmän tuloksista kuin vaaka. Vaikka paino ei ole juuri pudonnut enää viime kuukausina, on rasvaprosentti laskenut, olen saanut lisää lihasmassaa (eli pieni painonpudotus kuittaantuu lisääntyvällä lihasmassalla - ja lihashan taas kuluttaa levossakin enemmän kuin läski)

Halusin vain kommentoida tuota kalorimäärää näille ikuisille laihduttajille, että syömällä kunnon ruokaa reilusti voi laihtua.

t. 35

[/quote]Paino on noussut koko ajan hiljakseen kun olen salilla käynnyt. Vaikka lihaksia on tullut ihan kiitettävästi, tuo sama löysyys tuossa vyötäröllä ärsyttää. 

[/quote]

Oletko katsonut sun ruokavaliota kenenkään ammattilaisen kanssa? Voi olla, että pientä viilausta vaatii, ja aerobista salin lisäksi että rasva palaa. Kyllä se siitä, näin uskon itsekin =)

[/quote]En ammattilaisen mutta käytän kalorilaskuria, että tulee tarpeeksi prodea yms. Salireissulla juoksen joka kerta 10min alkuun ja fillaroin hyvällä sykkeellä 15min loppuun. Ja kuten sanoinkin niin olen pitänyt aerobisempia aikoja välillä. 

[/quote]

Kuulostaa siltä, että ruokavalioo pitäis tarkistaa. En tietty ite ole ammattilainen, ota yhteyttä sellaiseen jos haluat vielä hienosäätää. Montako kertaa päivässä syöt? Kai syöt myös aina treenin jälkeen, myös hiilareita? Otatko palautusjuomaa tms? 5-6 krt päivässä kunnon ruokaa, joka aterialla kasviksia/hedelmiä, proteiinia, hyviä hiilareita ja vähän hyvää rasvaa.

Kokeile tuon lisäksi ottaa vielä lisää aerobista kuvioon, se polttaa rasvaa eli se maharöllykkä lähtee. Jos ei aamulenkki tyhjällä mahalla ole sun juttu, niin sitten illalla. Tunti reipasta tasasykkeistä kävelyä muutaman kerran viikossa. Itse teen sen 5 aamulenkkiä viikossa, ja lisäks nuo melkein samat aerobiset salilla, eli 10 min. lämmittelyä juoksumatolla/crossarilla, treenin jälkeen 10 min. sama.

Vierailija
42/44 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 11:04"]

[/quote]

En nyt ymmärrä mikä merkitys sulle on sillä parin kilon pudottamisella? Onko sillä oikeasti väliä? Jos syöt kunnolla ja käyt salilla, kroppa muuttuu koko ajan parempaan suuntaan, eikä paino voi pudota lihasmassan kasvaessa. Minä en enää laihduta ajattele pudottavani painoa, vaan muokkaan kroppaa pikkuhiljaa syömällä oikein ja liikkumalla. Inbody-mittaukset kertovat enemmän tuloksista kuin vaaka. Vaikka paino ei ole juuri pudonnut enää viime kuukausina, on rasvaprosentti laskenut, olen saanut lisää lihasmassaa (eli pieni painonpudotus kuittaantuu lisääntyvällä lihasmassalla - ja lihashan taas kuluttaa levossakin enemmän kuin läski)

Halusin vain kommentoida tuota kalorimäärää näille ikuisille laihduttajille, että syömällä kunnon ruokaa reilusti voi laihtua.

t. 35

[/quote]Paino on noussut koko ajan hiljakseen kun olen salilla käynnyt. Vaikka lihaksia on tullut ihan kiitettävästi, tuo sama löysyys tuossa vyötäröllä ärsyttää. 

[/quote]

Oletko katsonut sun ruokavaliota kenenkään ammattilaisen kanssa? Voi olla, että pientä viilausta vaatii, ja aerobista salin lisäksi että rasva palaa. Kyllä se siitä, näin uskon itsekin =)

[/quote]En ammattilaisen mutta käytän kalorilaskuria, että tulee tarpeeksi prodea yms. Salireissulla juoksen joka kerta 10min alkuun ja fillaroin hyvällä sykkeellä 15min loppuun. Ja kuten sanoinkin niin olen pitänyt aerobisempia aikoja välillä. 

[/quote]

Kuulostaa siltä, että ruokavalioo pitäis tarkistaa. En tietty ite ole ammattilainen, ota yhteyttä sellaiseen jos haluat vielä hienosäätää. Montako kertaa päivässä syöt? Kai syöt myös aina treenin jälkeen, myös hiilareita? Otatko palautusjuomaa tms? 5-6 krt päivässä kunnon ruokaa, joka aterialla kasviksia/hedelmiä, proteiinia, hyviä hiilareita ja vähän hyvää rasvaa.

Kokeile tuon lisäksi ottaa vielä lisää aerobista kuvioon, se polttaa rasvaa eli se maharöllykkä lähtee. Jos ei aamulenkki tyhjällä mahalla ole sun juttu, niin sitten illalla. Tunti reipasta tasasykkeistä kävelyä muutaman kerran viikossa. Itse teen sen 5 aamulenkkiä viikossa, ja lisäks nuo melkein samat aerobiset salilla, eli 10 min. lämmittelyä juoksumatolla/crossarilla, treenin jälkeen 10 min. sama.

[/quote] Syön 4-5 kertaa päivässä 3ruokaa. Aina heti treenin jälkeen palkkaria. Joka safkalla kasviksia ja proteiineja yms. Käyn salilla 2x aamulla ja 2x myöhemmin viikossa. En voi kävellä reippaasti enkä hyppiä nilkkojen takia. Olen pitänyt aerobisempia jaksoja, jolloin oikein mitään muutosta ei ole tapahtunut, eli pidempiä sarjoja, kevyempää, enemmän ryhmäjumppia yms. Eniten muutosta tapahtuu salilla käydessä. Mitään kunnon maharöllykkää ei ole vaan löysä arpinen rengas jonka tahtoisin ihan pieneksi jos nahka vielä sillä palautuisi vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syön 4-5 kertaa päivässä ja niistä 3 kertaa on aterioita (kevyitä, puolet lautasesta salaattia, loput kypsennettyjä vihanneksia ja ruokaa). Tulipa kirjoitettua fiksusti..

Vierailija
44/44 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän on tapahtunut, kun normaali syöminen on höpöhöpöä, ja itsensä kiduttaminen normaalia? Jojoilijat eivät usko, että ihmetemppujen sijaan on olemassa ihan pirun yksinkertainen ja selkeä keino painonhallintaan: Syö normaalisti. Jos luulet syöväsi normaalisti ja olet ylipainoinen, et syö normaalisti. Mene ravitsemusterapeutille.

Luulen, että tässä on sellainen ikävämpi juttu, että jos hyväksyy sen tosiasian, että ainoa keino pysyvään painonhallintaan (tosin painoa ei kyllä mitenkään tarvitse "hallita", jos opettelee syömään ihan tavallisesti) on se normaali syöminen, joutuu tunnustamaan itselleen, että kaikki ne dieetit ja itsensä kiduttamiset olivat turhia. Voi tulla hetkeksi vähän tyhmä olo. Suosittelisin silti kyllä kokeilemaan.