Onko normaalia että ovulaation jälkeen jomottaa alamahaa?
Minulla oli ovulaatio lauaintaina (sain siis vahvan viivan). Sitä ennen pe ja koko la päivän oli kova kipu oikealla munasarjassa. Se kipu loppui ja nännit kipeytyivät. Alamahaa on jomottanut siitä lähtien. Tuntuu että se jomotus vaan voimistuu. Nännit eivät ole enää kipeät Ennen ei ole kipeytyneet nännit eikä mahaa ole jomottanut. Ikinä en ole kokenut kuukautiskipuja. Joten en edes tiedä että millaista se on...
Kommentit (2)
Tosiaan mulla ihan sama juttu, viikko oviksen jälkeen on jomottanut TOSI påaljon alavatsasta ja tätä ei ole koskaan ennen ollut, menkkajomotukset alkaa aina vasta päivää ennen menkkoja!
Tuolla kaksplussan keskusteluissa 2 ihmistä, joilla on jo aikasempia lapsia, ovat kertoneet että juuri tällainen oviksen jälkeinen tasainen jomottelu on heillä merkannut plussaa !! Nyt itselläni kp 28/29 ja en vielä uskalla testata, mutta huomen aamulla testaan Aconin herkällä!
toivotaan, että olisit raskaana, mutta tässä omia kokemuksiani:
Mulla jomottaa ja vihloo alavatsaa muutaman päivän ovista ennen ja jatkuu vihlaisuina ja epämääräisinä kipuina aina menkkoihin saakka. Maha turpoaa, rinnat kipeytyy, hajuaisti herkistyy, paha olo usein, nälkä, palelee, mieliala heittelee....Raskaaksi en ole vieläkään tullut, vaikka kaikki siihen viittaavat oireet ilmaantuukin oletetun oviksen jälkeen. Ja ollaan jokunen vuosi asian kanssa tahkottu ja oireita tullut seurattua enemmän ja vähemmän aktiivisesti.
Toisilla taas oviksen jälkeiset kivut merkkaa raskaana oloa.