Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minnekkäs minä ilmottaudun??

07.12.2007 |

Vaihdetaanko täällä joka kuukausi " paikkaa" sen mukaan milloin kenties toivottu lapsi syntyy, vai onko jokaisella joku vakio paikka mihin kirjoittelee kuulumisiaan??

Kuumeilen kolmatta lasta, miehelle ensimmäistä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin äkkiseltään ainakaan löytänyt kolmosta kuumeileville omaa pinoa, onkohan sitä kukaan perustanut. Ensikot (ensimmästä kuumeilevat), tonskat (toista toivovat), neliapilat (neljättä kuumeilevat), haahut (keskenmenon kokeneet), vilttiketju (pitkään lasta yrittäneet), nämä ainakin ovat olemassa. Lisäksi kuukausiketjut, eli sen mukaan minne laskettu aika nyt asettuisi, jos tulisit tästä kierrosta raskaaksi. Kuukausipinosta putoaa aina seuraavaan, jos ei tärppää, pitkän päälle tämä voi olla piinallista, mutta toisaalta ketjussa on aina samassa vaiheessa mukana olevia, niin voi verrata ajatuksia.

Ja saahan sitä omiakin pinoja pystyttää, jos haluat huhuilla onko muita kolmosta yrittäviä :)

Toivottavasti löydät oman paikkasi kirjoittaa. Olen huomannut, että aika moni täällä klikkiytyy pinoihin, että jos kyselee muutoin vain kuulumisia yleisesti, niin ei oikein vastauksia tahdo tippua. Harmihan se on. Mutta toisaalta ymmärrän, että jos lukee esim. jotain kuukausipinon ketjua, joka on piiiiitkä niin ei sitä jaksa sitten enää muita oikein seuratakaan, ku sitä ketjua.

Mukavaa kuumeilua sinulle! Toivottavasti tärppää pian!

Koralli73

Vierailija
2/3 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo 3-kuumeilijat onkin, sinne vain :) Tai tervetuloa syysunelmiin, tai vaikka molempiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nyt syysunelmissa ja 3-kuumeilijoissa.