Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
En tiedä tästä Jollesta, ainoastaan mitä näen selviytyjissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole mitenkään varmaa, että loppukisan voittaja valitsee finaalivastustajansa. Kaksi nopeinta saattavat myös edetä suoraan finaaliin. ...
Eihän kukaan ole sitä varmaksi väittänytkään, täällä on vain esitetty omia veikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nyt ilmeisesti palaute Karon ja Nikon podcastista on mennyt perille, kun siellä varovasti keskustellaan ja selitellään että "ihan vain läppää täällä heitetään, kaikkia haukuttiin saarella eikä kukaan siellä loukkaantunut"
Huomasin saman. Uusimmassa podcastissa hieman eri sävy kuin aiemmissa jaksoissa..:D Joaliniakin jopa kehutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi täälläkin dissataan Joalinia. Mimmi on 19 vee, ei ole valittanut kisassa juuri kertaakaan, ei ole haukkunut kisassa ketään, voittaa kisoja, on fiksu, ketterä ja sitkeä, touhuaa leirillä koko ajan jotain risujen keräämistä ja ruoan tekoa, yrittää juonitella parhaansa mukaan kuten kisan kuuluu ja jengi dissaa. Siis mielestäni lähtökohdiltaan hänhän on aivan ylivoimaisesti paras kisaaja ottaen huomioon nuoruuden, kokemuksen ja taustan. Tarjonnut piristävää positiivisuutta ja luonnollisuutta katsojille. Mimmi josta monet nuoret voisi ottaa oppia, kaikki on mahdollista kun vain teet etkä valita! Ei ole todellakaan mikään kultalusikka suussa syntynyt vaan yksinhuoltaja äidin tytär joka on nuoresta iästä huolimatta jo tehnyt omilla, ansioillaan ja työllä hienon uran. Tässä kisassa kuuluu juonitella! Mitään oikeasti pahaa Joalin ei ole sanonut kenellekään kertaakaan. On kapeakatseista mustamaalaamista kääntää hänen muutama kommentti ylimielisyydeksi. Chrisu on toki paikkansa myös ansainnut finaalissa, mutta ei todellakaan Marianne, ei vaikka rahan tarve olisi siviilissä kuinka kova.
Nimenomaan jakso jaksolta on muuttunut ylimielisemmäksi ja viime jakso oli törkeyden huippu.
Onko koskaa tullut mieleen seuraavat: käsikirjoitus, leikkaus, ohjaus
Tietenkin Jollen ylimielisyyden syy on käsikirjoitus, leikkaus ja ohjaus. Ei suinkaa se, että mimmi on oikeasti ylimielinen.
Hassua, että feministi-Saralle oli kelvannut mies remppaamaan kämppää. Siellä se oli Krisu työntouhussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi täälläkin dissataan Joalinia. Mimmi on 19 vee, ei ole valittanut kisassa juuri kertaakaan, ei ole haukkunut kisassa ketään, voittaa kisoja, on fiksu, ketterä ja sitkeä, touhuaa leirillä koko ajan jotain risujen keräämistä ja ruoan tekoa, yrittää juonitella parhaansa mukaan kuten kisan kuuluu ja jengi dissaa. Siis mielestäni lähtökohdiltaan hänhän on aivan ylivoimaisesti paras kisaaja ottaen huomioon nuoruuden, kokemuksen ja taustan. Tarjonnut piristävää positiivisuutta ja luonnollisuutta katsojille. Mimmi josta monet nuoret voisi ottaa oppia, kaikki on mahdollista kun vain teet etkä valita! Ei ole todellakaan mikään kultalusikka suussa syntynyt vaan yksinhuoltaja äidin tytär joka on nuoresta iästä huolimatta jo tehnyt omilla, ansioillaan ja työllä hienon uran. Tässä kisassa kuuluu juonitella! Mitään oikeasti pahaa Joalin ei ole sanonut kenellekään kertaakaan. On kapeakatseista mustamaalaamista kääntää hänen muutama kommentti ylimielisyydeksi. Chrisu on toki paikkansa myös ansainnut finaalissa, mutta ei todellakaan Marianne, ei vaikka rahan tarve olisi siviilissä kuinka kova.
Nimenomaan jakso jaksolta on muuttunut ylimielisemmäksi ja viime jakso oli törkeyden huippu.
Tietenkin Jollen ylimielisyyden syy on käsikirjoitus, leikkaus ja ohjaus. Ei suinkaa se, että mimmi on oikeasti ylimielinen.
Joalinia muutenkin seuraavat tietävät ettei hän ole yhtään ylimielinen.
Mutta Vauva-palstalla miehille se sallitaan, naisille ei ;) Naisten pitää olla vaan hiljaa ja kiitollisia samalla kun Krisu ja Archie kittaa kaljaa ja saa vauvamammoilta täältä ihastuvia kommentteja :)
Ei kaikki tykkää kaikista ja jos joku kokee että ihminen on ylimielinen, leuhka, kiltti, ihana jne niin se on hänen mielestä, ei kaikkien.
La onko suora lähetys missä voittaja eli Kristian valitaan vai ???? ts "tuomarit" kokoontuu. En tiedä kun en oo aikaisempia katsonut.
marianne täys feikki.
kun tuli tosi paikka ei katso silmiin,
ja lopulta tuli 1 suora valekin;: "mitään en ole krisun kanssa sopinut"
mikä siinä,mutta tämä sen jälkeen kun on julistanut
että jatkoon/voittoon se, joka sen ansaitsee.
ok taktiikka, ehkä,
sääliä keräävillä tarinoillaan,
mutta luuleeko tosiaan
voittavansa krisun, joka on
paras kaikessa vs marianne mukava röllimuori, kerran peräti 5:n sakissa palkintokisassa ?
naiset äänestää tätä feikkiä lopulta ? lol
joku sokea piste parhaassakin taktiikassa
N/A kirjoitti:
marianne täys feikki.
kun tuli tosi paikka ei katso silmiin,
ja lopulta tuli 1 suora valekin;: "mitään en ole krisun kanssa sopinut"
mikä siinä,mutta tämä sen jälkeen kun on julistanut
että jatkoon/voittoon se, joka sen ansaitsee.
ok taktiikka, ehkä,
sääliä keräävillä tarinoillaan,
mutta luuleeko tosiaan
voittavansa krisun, joka on
paras kaikessa vs marianne mukava röllimuori, kerran peräti 5:n sakissa palkintokisassa ?
naiset äänestää tätä feikkiä lopulta ? lol
joku sokea piste parhaassakin taktiikassa
Musta tuntuu, että Marianne ei suuremmin edes halua voittaa tai pidä sitä tärkeänä. Ei tunnu omistavan juurikaan kilpailuviettiä.
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
.
Mun mielestä kaikki kolme ovat tehneet tässä hienoja peliliikkeitä, jonka vuoksi ansaitsevat paikkansa finaalissa. Toisin oli esimerkiksi Miskan kanssa.
Marianne on ainoa, joka on äänestänyt aina enemmistöliitossa, jos oikein muistan. Hän on mennyt aina liiton mukaan, jossa on enemmistö. Tuokin oli hyvä veto mennä naisten mukaan Archien äänestyksessä, kun olisi todennäköisesti ollut se kolmas lenkki Krisun ja Archien kanssa. Sitten vaihtoi Krisun kelkkaan, jolla varmisti finaalipaikan jos se on Krisun päätettävissä. Hän meni koko ajan oikeaan kelkkaan, mutta ei hankkinut huomiota olemalla pääpäsmäri. Ei toki ansaitse voittoa, koska kisat ovat yksi elementti, joka ei ole häneltä sujunut.
Kristian ansaitsee voiton. Hän on tehnyt töitä kovasti ja ollut leirissä mukava, ettei puukoa tule hänelle kisan alkuvaiheessa. Pelaaminenkin ollut hienoa, esimerkiksi amulettien antaminen häviäjille saattoi olla se ratkaiseva tekijä, kun sieltä pelastui Archie. Toinen hieno peliliike oli Nikon mahdollisen superamuletin pelaaminen ja oli siinä vaiheessa ehkä hieman yllättäen hankkinut Mariannen luottamuksen ohi Suvin liiton. Kisoissa ollut myös kova.
En pahoittaisi mieltäni, vaikka voittaja olisi Joalin. Pelannut järkevän hissukseen alussa ja juuri oikealla hetkellä aktivoitui pelaamaan. Kolmen naisen liitto ja Archie ulos oli hieno peliliike ja ehdottomasti oikea kävi miten kävi. Archie ja Krisu olisivat toisensa kuitenkin finaaliin ottaneet. Kisoissa ollut Joalin myös hyvä, enkä ymmärrä tuota ylimielisyysväitettä yhtään. Itse olin vain tyytyväinen, kun hän laittoi vähän Krisua vastaan, kuitenkin onnitellen hymyssä suin aina silloinkin, kun on itse hävinnyt. Tuommoinen leikkimielinen psyykkaus kuuluu asiaan. Ehdottoman symppis, hieno kilpailija.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
.
Mun mielestä kaikki kolme ovat tehneet tässä hienoja peliliikkeitä, jonka vuoksi ansaitsevat paikkansa finaalissa. Toisin oli esimerkiksi Miskan kanssa.
Marianne on ainoa, joka on äänestänyt aina enemmistöliitossa, jos oikein muistan. Hän on mennyt aina liiton mukaan, jossa on enemmistö. Tuokin oli hyvä veto mennä naisten mukaan Archien äänestyksessä, kun olisi todennäköisesti ollut se kolmas lenkki Krisun ja Archien kanssa. Sitten vaihtoi Krisun kelkkaan, jolla varmisti finaalipaikan jos se on Krisun päätettävissä. Hän meni koko ajan oikeaan kelkkaan, mutta ei hankkinut huomiota olemalla pääpäsmäri. Ei toki ansaitse voittoa, koska kisat ovat yksi elementti, joka ei ole häneltä sujunut.
Kristian ansaitsee voiton. Hän on tehnyt töitä kovasti ja ollut leirissä mukava, ettei puukoa tule hänelle kisan alkuvaiheessa. Pelaaminenkin ollut hienoa, esimerkiksi amulettien antaminen häviäjille saattoi olla se ratkaiseva tekijä, kun sieltä pelastui Archie. Toinen hieno peliliike oli Nikon mahdollisen superamuletin pelaaminen ja oli siinä vaiheessa ehkä hieman yllättäen hankkinut Mariannen luottamuksen ohi Suvin liiton. Kisoissa ollut myös kova.
En pahoittaisi mieltäni, vaikka voittaja olisi Joalin. Pelannut järkevän hissukseen alussa ja juuri oikealla hetkellä aktivoitui pelaamaan. Kolmen naisen liitto ja Archie ulos oli hieno peliliike ja ehdottomasti oikea kävi miten kävi. Archie ja Krisu olisivat toisensa kuitenkin finaaliin ottaneet. Kisoissa ollut Joalin myös hyvä, enkä ymmärrä tuota ylimielisyysväitettä yhtään. Itse olin vain tyytyväinen, kun hän laittoi vähän Krisua vastaan, kuitenkin onnitellen hymyssä suin aina silloinkin, kun on itse hävinnyt. Tuommoinen leikkimielinen psyykkaus kuuluu asiaan. Ehdottoman symppis, hieno kilpailija.
Mä en taas näe Kristianissa mitään mukavaa. On päässyt pitkälle siksi että voittaa usein koskemattomuuksia ja ruokapalkintoja joilla jaksaa muita paremmin. Amuletilla "uhkailemista" ja varmistamista että kaikki tietää ettei häntä kannata äänestää koska omi amuletin Joalinilta.
Jaksaa lesota sillä, kuinka on tärkeä saarella kalastamisineen ja muine touhuineen, vaikka ne osaisi tehdä muutkin jos viitsisivät Krisun tontille mennä. Ei kai kukaan halua mennä tekemään noita kun Kristian kävelee perässä kertomassa miten on väärin suomustettu kala ja miten mitäkin tehty väärin. Tehköön siis itse, mutta ärsyttävää miten paljon hänen on pidettävä ääntä tekemisistään.
Käytös taas on pelkkää pskaa muita kohtaan, täysin kylmä ja tunteeton, luulee olevansa hauska tuolla "hahaa olen sellainen mulkku mutta mua ei haittaa eikä kiinnosta mitä muut ajattelee" meiningillä.
Alkoi laittamaan ajatuksia Joalinin mieleen siitä "kuka ansaitsee voiton", pelkkää manipulointia että muut alkaisi miettimään kuinka paljon se on kaloja onkinut ja muuta "yhteisön hyväksi".
Jotenkin niin luotaantyöntävä tyyppi että harmittaa, kun osallistujat lähti heti alussa pelaamaan niin idioottimaista tyyliä eikä Krisua heitetty pihalle heti alkuunsa. Tästä olisi tullut kiva kausi kun häädöt olisi mennyt vähän toisin.
Vierailija kirjoitti:
Kristian on kyllä selviytyjien mestari. Olisi se aika onnetonta ollut selviytyjissä ilman Krisua.
Krisu touhusi kaikkien muidenkin edestä. Ja sellainen kyllä voiton ansaitsee.
Joalin on aika käärme. Sellainen ei pitkälle pötki, ei katsojien silmissäkään.
Krisuhan se käärme on ja siksi selvinnytkin noin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
.
Mä en taas näe Kristianissa mitään mukavaa. On päässyt pitkälle siksi että voittaa usein koskemattomuuksia ja ruokapalkintoja joilla jaksaa muita paremmin. Amuletilla "uhkailemista" ja varmistamista että kaikki tietää ettei häntä kannata äänestää koska omi amuletin Joalinilta.
Jaksaa lesota sillä, kuinka on tärkeä saarella kalastamisineen ja muine touhuineen, vaikka ne osaisi tehdä muutkin jos viitsisivät Krisun tontille mennä. Ei kai kukaan halua mennä tekemään noita kun Kristian kävelee perässä kertomassa miten on väärin suomustettu kala ja miten mitäkin tehty väärin. Tehköön siis itse, mutta ärsyttävää miten paljon hänen on pidettävä ääntä tekemisistään.
Käytös taas on pelkkää pskaa muita kohtaan, täysin kylmä ja tunteeton, luulee olevansa hauska tuolla "hahaa olen sellainen mulkku mutta mua ei haittaa eikä kiinnosta mitä muut ajattelee" meiningillä.Alkoi laittamaan ajatuksia Joalinin mieleen siitä "kuka ansaitsee voiton", pelkkää manipulointia että muut alkaisi miettimään kuinka paljon se on kaloja onkinut ja muuta "yhteisön hyväksi".
Jotenkin niin luotaantyöntävä tyyppi että harmittaa, kun osallistujat lähti heti alussa pelaamaan niin idioottimaista tyyliä eikä Krisua heitetty pihalle heti alkuunsa. Tästä olisi tullut kiva kausi kun häädöt olisi mennyt vähän toisin.
Krisun toimintaa kutsutaan pelaamiseksi, ja sehän on hyvää pelaamista jos voittaa kisoja. Selviytyjien idea ei ole ollakaan kiltti, vaan pelata. Minä katson tätä kieroilua pelkästään hyvänä pelaamisena, en ärsyttävänä koska tiedän että se kuuluu tuohon peliin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nyt ilmeisesti palaute Karon ja Nikon podcastista on mennyt perille, kun siellä varovasti keskustellaan ja selitellään että "ihan vain läppää täällä heitetään, kaikkia haukuttiin saarella eikä kukaan siellä loukkaantunut"
Huomasin saman, mut ei se vieläkään ihan tasapuolista ole. Menee vähän osastolle seli-seli jos tuottaja käskee siistiin vähän juttuja. Kyllä Joalin ja Marianne saa ihan eri määrän (ja tason) kritiikkiä kuin muut. Krisun heimoneuvostossa ei oo yhtää sellasta. Eikä Joalinin selviytyvät-livessä. Suplan podi on ilmeisesti jokin ”virallinen” selviytyvät podcast, niin voihan se olla tarkotuksellakin tehty tolla tavalla kun Joalin ja Marianne pääsi niin pitkälle, en tiedä. Mut suoraan sanottuna .aika mautonta ”läppää”. Ja enää ne ei oo saarella, missä kukaan ei loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
.
Käytös taas on pelkkää pskaa muita kohtaan, täysin kylmä ja tunteeton, luulee olevansa hauska tuolla "hahaa olen sellainen mulkku mutta mua ei haittaa eikä kiinnosta mitä muut ajattelee" meiningillä.Alkoi laittamaan ajatuksia Joalinin mieleen siitä "kuka ansaitsee voiton", pelkkää manipulointia että muut alkaisi miettimään kuinka paljon se on kaloja onkinut ja muuta "yhteisön hyväksi".
onhan tuo ihan totta, mikä siinä on että ollaan niin totuttu tuollaiseen. Silti noin paljon alapeukkuja vaikka totta joka sana.
Arkkityyppi suomalaisesta rentusta jota kiinnostaa kalja enemmän kuin ruoka. Usein jokaisen sukulais tai tuttavien sukulaisista maaseudulta löytyy juuri tuon tyylinen tyyppi, joka on lapsesta asti ehkä ilmakiväärillä ammuskellut lintuja harrastuksena, virittelee autoja ja kalastaa.
Tuolta puuttuu myös tunnekontakti muihin ja niiden näyttäminen. On puhtaasti 30 000e mielessä ja uhkaillut muita lähinnä mafiapomotyylisesti. Sanoi ettei kiinnosta kirje "kotoa" eikä osannut odottaa kuka sen olisi kirjoittanut. Vasta kun piti Mariannea manipuloida ettei tipu, oli lämmin.
On pelannut peliä todella hyvin ja niin kuin näkyy, onnistuu sen voittamaan ellei sitten häviä vikassa pelissä, silloin voi kysellä vähän tuotannon perään jos nyt onkin valittu se että joku saa valita finaalikaksikon.
Jollen käärmeilyt on pientä viatonta sihinää king Cobran varjossa. Hyvä että heräsi niin pelistä tuli mielenkiintoisempi. Epäilen että tuotanto vihjaisi että peliin kuuluu pelaaminen. Krisu on tyyliltään mafiakunkku ja jostain syystä suomalaiset tykkää. Jenkeissä tunnetaan peli paremmin ja toki olisi pahiksissa.
Ei kyllä kiinnosta nuo podit. Onko niillä jokaisella oma? Nähtävästi iso ahneus ollut julkisuuteen niillä joilla on. Rasittavaa että Selviytyjät Suomi alkaa mennä BB osastoon ja tuleva kausi vissiin sitä itseään kilpailijoiden osalta. Toisaalta itselle never hööd ihmisiä niin ei haittaa.