Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Toi helvetin pelle Archie tungetaan joka ohjelmaan nykyjään . Siis tosi ärsyttävä , sekoilee , luulee olevansa oikea rock stara .
Kohta pääsee spoilaan ilman spoiler varoituksia.
Terveisin ruutuplus.
Vierailija kirjoitti:
Vehviläinenkin oli nyt järkyttynyt Kertun kohtelusta, vertasi sitä teurastukseen.
Olen ihan varma, että Vehviläinen seivästäisi lihaseipäällään Kertun milloin tahansa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007924182.html
Joalinin haastattelu Selviytyjiin liittyen. Oli ihan mielenkiintoinen, kertoo mm. miten valmistautui ennen Selviytyjiin lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikäö millaiset keskustelut Archiella ja Sanna Ukkolalla on Ronn Mossin ksnssa bb-talossa... Toivottavasti sinne tulis muitakin kuin ristiriitaisia kohujulkkiksia. Henry Alen vous mennä, sehän on Ridgen frendi.
Mutta veikkaanpa, että mukaan laitetaan vielä Aki Manninen, Sofia Blörf, Danny, Vesa Keskinen, Maisa Torppa, Jere Karalahti, Teuvo Hakkarainen, Bile-Dani, Jethro ja Tuure Boelius.
Pääasia, ettei isohampainen määkivä homoseksuaali Niko Saarinen ole sellä.
Veikkaan että Niko Saarisen listalla on pari alfamiestä ja joku nainen. Sehän on aiemminkin ollut aggressiivinen naisia kohtaan, bb-talosa heitti bb-kassua lasilla. Mutta eipä paljon Niko Saarisen naisten uhkaamisesta synny kohua, on kai sallittua homoseksuaaleille.
Kuinkakohan paljon tuo Elias saa ohjelman takia tappouhkauksia ja muuta shaissea?
Se kun tuppaa olemaan nykyajan trendi että näiden viihdeohjelmien tapahtumat ja juonittelut koetaan hyvin henkilökohtaisesti. Toki se on Neloselle pelkkää plussaa mitä enemmän ohjelma herättää tunteita. Tämän illan jakso on kuulemma sellainen minkä perusteella ihmisillä voi taas mennä herne nenään.
Asemissa odottamassa kuka lähtee ens viikolla. Please ole Elias! 😁
Vierailija kirjoitti:
Nikolla kuulemma kolmen ihmisen lista, joiden kanssa ei suostu samaan ohjelmaan. Veikkaan, että aika monella muulla on Niko omalla listallaan.
Mä luulen että Martina on aika monen listalla. Epäilen että Nikonkin.
Martina ei ole nimittäin ollut missään ”arvostetussa” realityssä.
Mulla ei vielä toimi eikä näy ruutu plussalla uusinta jaksoa. Mites muut?
Löysäranne-Nikolla ei pysynyt kolikkokasa miekan päällä.
Vaikea uskoa, että tuo Sara on ollut kärkikahinoissa missikisoissa. On sen verran karu ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että tuo Sara on ollut kärkikahinoissa missikisoissa. On sen verran karu ilmestys.
Googlella varmaan löytää vanhempia kuvia jossa hän ehkä näyttää hivenen paremmalta.
Lyhyesti sanottuna hänkin on voinut sortua kauheusleikkauksiin eikä ne yleensä ulkonäköä paranna.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei vielä toimi eikä näy ruutu plussalla uusinta jaksoa. Mites muut?
Eikö vieläkään?
Niko saa kohta Kristianin nakkia.
Elkee hyvät immeiset ottako näeitä tostv-ohjelmii ihan tosissaa! Ne on otettava ihan pelekkänä huumorjpläjjäyksenä, vaikkei käskijotukset aena uskoiskaa!
Miten käy, kuinka voi pärjätä henkilö jolle on annettu jo ennakkoon 5-ääntä. Pelastaisiko jos olisi uusi ns. käänteinen katumus-äänestys ja äänestettäisi uudelleen jos vaikka olisi tullut toisiin ajatuksiin. Muuten toi mustat annetut on kyllä aika #adistinen juttu. Kuka lie keksinyt sen ohjelmaan kuuluvaksi. 😡
Elias tuo oikeuden airut loukkaantuu kun pelataan epäreilusti
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kyllä se Marianneki oli siellä edellisissä grillijuhlissa
Kyllä Archie tuossa enemmän oli edukseen kuin Elias.