Mitkä kumisaappaat paksupohkeiselle?
Esim. nokian kontiot ei mahdu millään jalkaan, en saa vedettyä vartta nilkan yläpuolelle ollenkaan. Kumisaappaat tarvisin, mutta mitkä? Osaako joku paksupohkeinen neuvoa? Ja älkää tulko sanomaan, että laihduta, en ole ylipainoinen vaan aina ollut todella paksut pohkeet jostain syystä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
No matalavartiset. Tretornit tai Hait. Kaupunkikäyttöön myös nilkkurikumpparit käy.
Hait ei mahdu varresta. Googlaan tretornit. Ap
Mä ostin K-Kengästä sellaiset maiharinnäköiset joissa nyöritetään varsi mutta ovat ihan yhtä pelkkää kumia kuten saappaatkin. Siitä on kyllä jo pari vuotta että mahtaako enää olla valikoimassa.
Sievi valmistaa saappaita joihin mun paksu pohkeeni mahtuu hyvin.
Jos kävelet vain asfaltilla lyhytvartiset on hyvät. Hiekkatiellä lentelee hiekanjyviä saappaansuista sisään jos on matala varsi.
Tarvisin kumisaappaat siihen, että lapsen kanssa kuljetaan kurassa ja vesilätäköissä (eli ulkoillaan huonolla säällä). Lapsi pomppii ja potkii vettä. Siksi pitäisi olla vähän vartta, koska vesi roiskuu päälleni. Ap
Joku Nokian lyhytvartisempi malli, ei hai vaan joku muu. Minulla on sellaiset olleet, mutta ikävää kun eivät ole enää kestäviä.
Sieviläisissä on ollut joskus sopivia, mutta enää ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelet vain asfaltilla lyhytvartiset on hyvät. Hiekkatiellä lentelee hiekanjyviä saappaansuista sisään jos on matala varsi.
Kiitos neuvosta, sitten ne ei käy. Kävellään lapsen kanssa hiekkateillä, koska lähistöllä lähinnä vain niitä. Ap
Mikä sinulla on kengänkoko ja pohkeen ympärysmitta paksuimmasta kohdasta?
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin kumisaappaat siihen, että lapsen kanssa kuljetaan kurassa ja vesilätäköissä (eli ulkoillaan huonolla säällä). Lapsi pomppii ja potkii vettä. Siksi pitäisi olla vähän vartta, koska vesi roiskuu päälleni. Ap
Sadehousut voisi olla tuossa parempi, sillä kuraa ja vettä voi roiskua saappaanvarsien yläpuolellekin. Niitä löytyy paljon helpommin kuin pitkä- ja leveävartisia kumisaappaita. Etsi sellaisista liikkeistä, jossa myydään urheilu-, metsästys- ja/tai ratsastus- ja ravitarvikkeita.
Minulla on cittarin halvimmat merkityömät. Hai-saappaiden mittainen varsi. Tilaa jää laittaa housunlahkeet sisään. Sitä.ennen oli Ratian saappaat, mutta ne eivät kestäneet kauaa.
Minulle sopii nilkkapituinen, joka on vielä matalampi kuin hait.
Tai vaihtoehtoisesti polvipituinen miesten malli joissa on isot (irralliset) huopikkaat sisällä.
Tavalliset kumpparit ovat kaikki liian kapeita pohkeesta.
T. Toinen jolla on isot pohjelihakset
https://m.motonet.fi/fi/tuote/5504367/JahtiJakt-Saimaa-YKK-kumisaappaat…
Hommaa jotkin vastaavat missä on vetoketju.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulla on kengänkoko ja pohkeen ympärysmitta paksuimmasta kohdasta?
Koko 40. Ongelma ei ole pohkeen paksuin kohta. Olen pitkä, ja saappaat ei yleensä yllä siihen paksuimpaan kohtaan edes. Vaan pohje alkaa paksunemaan todella alhaalta heti, eli saappaat kinnaa jo nilkan yläpuolella eikä mahdu ylös. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Miehellä on tuo ongelma, koska hänellä on niin valtavat pohjelihakset. Tai kaikki lihakset. Voimailija.
No matalavartiset. Tretornit tai Hait. Kaupunkikäyttöön myös nilkkurikumpparit käy.