Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kumisaappaat paksupohkeiselle?

Vierailija
29.07.2020 |

Esim. nokian kontiot ei mahdu millään jalkaan, en saa vedettyä vartta nilkan yläpuolelle ollenkaan. Kumisaappaat tarvisin, mutta mitkä? Osaako joku paksupohkeinen neuvoa? Ja älkää tulko sanomaan, että laihduta, en ole ylipainoinen vaan aina ollut todella paksut pohkeet jostain syystä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No matalavartiset. Tretornit tai Hait. Kaupunkikäyttöön myös nilkkurikumpparit käy.

Vierailija
2/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, jos joku osaisi neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No matalavartiset. Tretornit tai Hait. Kaupunkikäyttöön myös nilkkurikumpparit käy.

Hait ei mahdu varresta. Googlaan tretornit. Ap

Vierailija
4/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin K-Kengästä sellaiset maiharinnäköiset joissa nyöritetään varsi mutta ovat ihan yhtä pelkkää kumia kuten saappaatkin. Siitä on kyllä jo pari vuotta että mahtaako enää olla valikoimassa.

Vierailija
5/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
7/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievi valmistaa saappaita joihin mun paksu pohkeeni mahtuu hyvin.

Vierailija
8/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelet vain asfaltilla lyhytvartiset on hyvät. Hiekkatiellä lentelee hiekanjyviä saappaansuista sisään jos on matala varsi.

Vierailija
9/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisin kumisaappaat siihen, että lapsen kanssa kuljetaan kurassa ja vesilätäköissä (eli ulkoillaan huonolla säällä). Lapsi pomppii ja potkii vettä. Siksi pitäisi olla vähän vartta, koska vesi roiskuu päälleni. Ap

Vierailija
10/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Nokian lyhytvartisempi malli, ei hai vaan joku muu. Minulla on sellaiset olleet, mutta ikävää kun eivät ole enää kestäviä.

Sieviläisissä on ollut joskus sopivia, mutta enää ei ole löytynyt.

Vierailija
11/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelet vain asfaltilla lyhytvartiset on hyvät. Hiekkatiellä lentelee hiekanjyviä saappaansuista sisään jos on matala varsi.

Kiitos neuvosta, sitten ne ei käy. Kävellään lapsen kanssa hiekkateillä, koska lähistöllä lähinnä vain niitä. Ap

Vierailija
12/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on kengänkoko ja pohkeen ympärysmitta paksuimmasta kohdasta?

Vierailija
13/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisin kumisaappaat siihen, että lapsen kanssa kuljetaan kurassa ja vesilätäköissä (eli ulkoillaan huonolla säällä). Lapsi pomppii ja potkii vettä. Siksi pitäisi olla vähän vartta, koska vesi roiskuu päälleni. Ap

Sadehousut voisi olla tuossa parempi, sillä kuraa ja vettä voi roiskua saappaanvarsien yläpuolellekin. Niitä löytyy paljon helpommin kuin pitkä- ja leveävartisia kumisaappaita. Etsi sellaisista liikkeistä, jossa myydään urheilu-, metsästys- ja/tai ratsastus- ja ravitarvikkeita.

Vierailija
14/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tretorn

Vierailija
15/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on cittarin halvimmat merkityömät. Hai-saappaiden mittainen varsi. Tilaa jää laittaa housunlahkeet sisään. Sitä.ennen oli Ratian saappaat, mutta ne eivät kestäneet kauaa.

Vierailija
16/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii nilkkapituinen, joka on vielä matalampi kuin hait.

Tai vaihtoehtoisesti polvipituinen miesten malli joissa on isot (irralliset) huopikkaat sisällä.

Tavalliset kumpparit ovat kaikki liian kapeita pohkeesta.

T. Toinen jolla on isot pohjelihakset

Vierailija
17/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulla on kengänkoko ja pohkeen ympärysmitta paksuimmasta kohdasta?

Koko 40. Ongelma ei ole pohkeen paksuin kohta. Olen pitkä, ja saappaat ei yleensä yllä siihen paksuimpaan kohtaan edes. Vaan pohje alkaa paksunemaan todella alhaalta heti, eli saappaat kinnaa jo nilkan yläpuolella eikä mahdu ylös. Ap 

Vierailija
19/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arxus vetskari takana

Vierailija
20/56 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Miehellä on tuo ongelma, koska hänellä on niin valtavat pohjelihakset. Tai kaikki lihakset. Voimailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän