Kummallista kysyä olisiko joku kypsä
äidiksi jossain tietyssä iässä. Kun ei se kypsyys iästä ole kiinni. Useimmiten nainen on kypsä äidiksi silloin kun se lapsi tulee iästä riippumatta. Jos nyt oletetaan, että yleensä voi tulla äidiksi. Tietenkin joku 12-13 vuotias ei ehkä ole kypsä äidiksi, mutta ei vielä kypsä sukupuolielämäänkään.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 15:17"]
Joo, no ei sitä kyselekään kuin yksi ihminen täällä, joka päivä, eli Ikis (Ikäerohullu joka vihaa alle 25v naisia)
[/quote]
Mistä tällainen hulluus johtuu?
Minä olen hitaasti kehittyvää lajia. Menin kyllä naimisiin 21v:na mutta se oli mulle leikkiä enkä ymmärtänyt asian vakavuutta. Joskus 25v:na ajattelin, että olisi kauheaa jos olisi lapsi hoidettavana, enkä kyllä selviäisi siitä. Ja kaikki synnytysjutut ällötti yli kaiken. Pikkulapset olivat ällöjä kuolaajia, en nähnyt siissä mitään söpöä.
Vasta yli 30v:na aloin tuntea, että voisin huolehtia lapsesta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 15:25"]
Minä olen hitaasti kehittyvää lajia. Menin kyllä naimisiin 21v:na mutta se oli mulle leikkiä enkä ymmärtänyt asian vakavuutta. Joskus 25v:na ajattelin, että olisi kauheaa jos olisi lapsi hoidettavana, enkä kyllä selviäisi siitä. Ja kaikki synnytysjutut ällötti yli kaiken. Pikkulapset olivat ällöjä kuolaajia, en nähnyt siissä mitään söpöä.
Vasta yli 30v:na aloin tuntea, että voisin huolehtia lapsesta.
[/quote]
Kuitenkin olisit todennäköisesti ollut kypsä äidiksi, kun olisit äidiksi tullut.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 15:17"]
Joo, no ei sitä kyselekään kuin yksi ihminen täällä, joka päivä, eli Ikis (Ikäerohullu joka vihaa alle 25v naisia)
[/quote]
Mistä tällainen hulluus johtuu?
[/quote]
Ikiksen mies vaihtoi akkansa nuorempaan, ja nyt nuori uusi vaimo odottaa lasta, se sai ikiksen viimeisenkin rajan yli :( Ikis ei koskaan ota huomioon mitään sellaisia seikkoja kuin esim. että hän on ollut myös nuori mennessään miehensä kanssa yhteen ja kun teki lapsia, tai että kaikki alle 25 vuotiaat naiset eivät ole samanlaisia keskenään.