Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja peruu sovitun työpaikan ja sitten ei perukaan!!

Vierailija
25.05.2013 |

Tuohon vanhempaan keskusteluun liittyen siis http://www.vauva.fi/keskustelu/3817468/ketju/tyonantaja_peruu_sovitun_kesatyopaikan_muutamaa_paivaa_ennen_toiden_alkua

Työnantaja siis perui suullisesti sovitun kesätyöpaikan muutaman päivän varotusajalla. Laitoin hänelle sitten asiasta asiallisen viestin, jossa kerroin miten inhottava tilanne on kannaltani taloudellisesti ja muutenkin, kun asiasta olimme jo sopineet. Nyt parin päivän päästä hän sanookin järjestävänsä minulle työpaikan. Pitäisikö ottaa se vastaan??? En osaa enää luottaa hänen sanaansa enkä tiedä mitä vastata? Haluanko antaa työpanokseni yritykselle, joka näin kohtelee työntekijöitään? Muitakin töitä saattaisi olla tiedossa, mutta huonompaa työtä ja luultavasti vain osa-aikaisesti. MITÄ TEEN?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vastaan ja jos saat toisen paikan, vaihdat koeajalla sinne.

Liity heti liittoon, työnantaja voi yrittää antaa sulle laittomat potkut. Koejallakaan ei todellakaan saa ihan mistä tahansa syystä päättää työsuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tarjotun työn vastaan, mutta pyytäisin/vaatisin kirjallisen sopimuksen tekoa mahdollisiman pian.

Vierailija
4/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 16:13"]

Minä ottaisin tarjotun työn vastaan, mutta pyytäisin/vaatisin kirjallisen sopimuksen tekoa mahdollisiman pian.

[/quote]

Juuri näin. Ja ei siitä liittoon liittymisestäkään voi haittaa olla!

Vierailija
5/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä nimi siltä paperiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän