Rajuin influenssakokemuksesi? Onko täällä joku jolla on ollut oikeasti influenssa?
Listataanpa kokemuksia.
Pls ei flunssia, ei edes kovia.
Kommentit (863)
Iltalehti kertoo tänään 27.2.2026 influenssasta:
Todella kova tauti
Luulin jo kuolevani. Tauti oli todella kova ja toipuminen kesti pitkään. Kuusi päivää kuume yli neljänkympin.
Sairastuin A-influenssaan 15.12. Tauti vei jalat alta. Olin neljä päivää sairaalassa
Nimimerkki Kiva hiihtoloma kertoo, että hänen itsensä lisäksi on sairastunut 13-vuotias tytär: Testillä todettu influenssa A-virus. Hän on ollut 39 asteen kuumeessa melkein neljä päivää. Todella kova yskä ja limaa erittyy. Myös pää ja silmät ovat olleet todella kipeät ja mikään särkylääke ei siihen kipuun meinaa auttaa. Raju tauti siis perusterveelle nuorellekin.
"Terveystalon Rauhaniemen mukaan monen potilaan oireet ovat hankalia."
Pari päivää pelkäsin kuolevani.
Sen jälkeen pelkäsin, etten kuolekaan.
Nälkä ja jano oli valtava kun ei moneen päivään oikeasti voinut syödä eikä juoda mitään, kaikki tuli ylös. Kylppäriin pystyin raahautumaan kontaten, suihkun lattialla sitten kusin ja paskoin alleni koska ei ollut voimia nousta pöntölle. Siitä sitten suihkuttelua ja raahautuminen takaisin sänkyyn.
Olin 36v perusterve mies.
Kuin minun kokemus influenssassa mutta muistan ambulanssikyydistä äänet ja kylmän ulkoilman. Niin sekaisin olen että ei ainuttakaan näkömuistikuvaa tai sitten olen ollut silmät kiinni. Nyt osaan kuvitella miten kuolema tulisi huomaamatta hiipien.