Nuorena, kauniina ja hoikkana kannattaa se mies
etsiä. Itse halusin elää sinkkuna ja tehdä uraa, mutta nyt 34v iässä ei enää löydykään hyvää miestä. Oma ulkonäkö alkanut rapistua, ei ole enää sitä nuoruuden hehkua ja innokkuutta kaikkeen uuteen ja tulevaisuuteen. Se tavallaan on vähentänyt omaa viehättävyyttäni. Myös kaikki menneisyys ja elämänkokemus tuo painolastia, elämä ei enää tunnnu huolettomalta. Olisi pitänyt ottaa mies paljon nuorempana, silloin kun jatkuvasti tapasi hauskoja, hyvännäköisiä ja fiksuja tyyppejä. Nyt ne on kaikki varattuja tai muuttuneet huonompaan suuntaan.
Kommentit (126)
Miten hankkia kun ei kukaan kiinnostu?
N23
Oon yrittänytkin ettiä mutta ei vaan ole löytynyt... alkaa epätoivo pikkuhiljaa iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen naisen on mahdollista saada hyvä mies nuorena, myös siksi kun ne miehet ovat vasta puhkeamassa kukkaan silloin. Yritäpä saada itsellesi hyvässä asemassa oleva 35+ mies. ET todellakaan ole ainoa joka on sen perässä!
Ihan samat miehet ovat huippumiehiä nuorena ja yli 35-vuotiaana, elleivät ole lihoneet tai alkaneet päihderiippuvaisiksi. Fiksuuden huomaa jo nuorena ja ikä ei muuta hölmöä fiksuksi. Kilpailu on tosi kovaa jo nuorista miehistä ja he saavatkin lapsia yleensä alle 30-vuotiaana.
Mitä sitä ketään etsii. Älä kuitenkaan ala jonkun kakkoseksi. Ei kukaan enää pariudu tai hanki lapsia. Ei tuollaista kannata tavoitella. Missähän sinutkin vielä haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten hankkia kun ei kukaan kiinnostu?
N23
En todellakaan tiedä. Joillain on aina joku, jos yksi juttu loppuu, toinen löytyy seuraavana viikonloppuna. Itse olen miehille ilmaa. N35
Etsin ensimmäisen nuorena, kauniina ja hölmönä. Komean mut kohteli kylmästi.
Seuraavan kolmevitosena ja lapset saaneena, edelleen hyvännäköisenä. Mies on hyvännäköinen myös ja suhde kahden elämässä viisastuneen välillä paljon parempi.
Jos uskoo että elämä on jo ohi, toki se silloin varmasti onkin.