Olisiko sinulla nälkä, jos olisit syönyt viimeeksi kahdelta?
Ihmettelen, miksi nälkää ei ole! Normaalisti olisin nälkäinen tähän aikaan, mutta nyt olo on edelleen täysinäinen. Söin kanttarellikastikett, kaksi pientä uutta perunaa, grillimakkaran ja fetasalaattia., ihan ison annoksen kylläkin kun aamulla söin vain jugurtin. Mietin, menisinkö nukkumaan ilman syömistä, vai heräänköhän nälkään keskellä yötä? Ihme juttu.
Kommentit (35)
Ei pätkäpaastoillessa ole ollut kyllä nälkä, kunhan syö tarpeeksi rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvain vatsalaukuss?
Ei, kyllä se on "aivoissasi"
Mä olen syönyt viimeksi eilen klo 19 eikä mulla ole nälkä. Mutta toki olen tottunut tähän. Syön seuraavan kerran huomenna klo 10.
No riippuu päivästä, normaalisti olisi, mutta jos en olisi liikkunut/kuluttanut paljoa niin voisin pärjätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen syönyt viimeksi eilen klo 19 eikä mulla ole nälkä. Mutta toki olen tottunut tähän. Syön seuraavan kerran huomenna klo 10.
Sairasta.
ei olisi, enkä söisi enää. en ole koskaan nälän tunteeseen herännyt vaikka olisi pitkä aika syömisestä.
Klo 13 söin ja on nälkä, mutta rööki vie näläntunteen.
Minä söin kahdeksalta ja jo hiukoo.
En oo tänään syöny mitään. Muutaman sipsin tosin rouskinut, en muista söinkö siis tän päivän puolella "eilen".
Meinaan just pohdin tässä, että mitä tänään syötäisiin ?
Zincc
Mulla olis kanoja, ja pekonia, juustoja, sieniä, ja pastaa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Miksi? Pätkäpaastolla on monia terveydelle edullisia vaikutuksia.
Kaffetta on kyllä mennyt ja lisää juuri tulossa ;)
Zincc
En ajattele ruokaa jatkuvasti. Ei muidenkaan kannattaisi. Ei ole paino-ongelmia kun elämässä on muuta sisältöä kuin jatkuva syöminen.
Ei.
Koska olisin jo kuollut nälkään!
Ei olisi ainakaan tuollaisen sapuskasatsin jälkeen. Syön vain 2-3 kertaa päivässä ja esimerkiksi jos syön pari ruisleipää kello 21, niin en ole seuraavana päivänä nälkäinen kuin vasta iltapäivällä. Syön kyllä aamullakin, mutta voin huoletta vaikka nukkua puoleenpäivään ilman minkäänlaista nälän tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Verensokeri heittelee ja sitten tulee ahmittua kun kerrankin ”saa” syödä. Minusta säännöllinen 3-5 kertaa päivässä on terveellisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ainakaan tuollaisen sapuskasatsin jälkeen. Syön vain 2-3 kertaa päivässä ja esimerkiksi jos syön pari ruisleipää kello 21, niin en ole seuraavana päivänä nälkäinen kuin vasta iltapäivällä. Syön kyllä aamullakin, mutta voin huoletta vaikka nukkua puoleenpäivään ilman minkäänlaista nälän tunnetta.
Huutista! Pari pikku pottua ja rehuja kertoi ap syöneensä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Verensokeri heittelee ja sitten tulee ahmittua kun kerrankin ”saa” syödä. Minusta säännöllinen 3-5 kertaa päivässä on terveellisempi vaihtoehto.
Noh, minusta ei. Minusta on kivempi kun voi syödä mitä haluaa ja niin paljon kuin huvittaa. Mutta terveysvaikutuksia paastolla tosiaan tiedetään olevan.
https://www.medicalnewstoday.com/articles/326213#Unexpected-biological-…
Nyt on kaffea.. sitten varmaan pitäis alkaa paistamaan pekonia ja sieniä pastapohjaan. Pilkkoa kanat .. niist äon hyvä aloittaa. Lattiat pesin, myös pyykkiä 3 koneellista, siivoillut.
Zincc
Nyt on hyvä juoda välissä kaffea ja sitten alkaa kokkaamaan ..
Kasvain vatsalaukuss?