Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En omista melkein 50v yhtään mitään

Vierailija
28.07.2020 |

Tai vähän vaatteita mitta en muuta. Löytyykö toista samanlaista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen ?

Zincc

Vierailija
2/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ulosotto vie kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään omista, mutta ei se mua haittaa. Ei ole lapsiakaan perintöä odottamassa. Tavalliset huonekalut ja vaatteet yms. Kirjoja tosin on paljon, nykyään ostan niitä enimmäkseen kirppareilta. 

N52v

Vierailija
4/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään omista, mutta ei se mua haittaa. Ei ole lapsiakaan perintöä odottamassa. Tavalliset huonekalut ja vaatteet yms. Kirjoja tosin on paljon, nykyään ostan niitä enimmäkseen kirppareilta. 

N52v

Mulla on kyllä lapsia mutta en usko että he mitään perintöä odottelevat. Tietävät kyllä tilanteen.

Vierailija
5/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei täältä mukaan hautaansa saa.

Vierailija
6/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei silti tarvitse elää kuin viimeistä päivää! Itse 51, oma rivitaloasunto, kesämökki, autot, ei velkaa ja eläkesäästöjä n. 150.000 euroa. Elän rennosti, autan lapsiani ja säästän palkasta keskimäärin 1.000 euroa/kk. Kun jään eläkkeelle alan nosta säästöistä tarpeen mukaan, mutta epäilen että suurin osa jää perinnöksi.

Vierailija
7/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silti tarvitse elää kuin viimeistä päivää! Itse 51, oma rivitaloasunto, kesämökki, autot, ei velkaa ja eläkesäästöjä n. 150.000 euroa. Elän rennosti, autan lapsiani ja säästän palkasta keskimäärin 1.000 euroa/kk. Kun jään eläkkeelle alan nosta säästöistä tarpeen mukaan, mutta epäilen että suurin osa jää perinnöksi.

En ole elänyt ikinä tuhlaavasti. Silti nyt vaan ei mitään jää. ap

Vierailija
8/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla vielä jokunen perintötonni, ap.

Vierailija
9/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla vielä jokunen perintötonni, ap.

Ei mulla mitään rahaa ole. Sekoitat johonkin toiseen.

Vierailija
10/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähtee aikanaan niin sulle jää enemmän rahaa, jotka voit säästää.

Vierailija
11/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota siitä stressiä. Kunhan pärjäilet kuitenkin siitä huolimatta. Elämässä on vaan rämmittävä eteenpäin. Joillain on enemmän tuuria, paremmat lähtökohdat tai älykkyyttä jonka avulla menestyvät, mutta jos tekee parhaansa eikä mitään sen kummempaa saavuta niin mitä sitten?

Vierailija
12/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "vasta" 43-vuotias enkä omista muuta kuin pari kodinkonetta ja huonekalua sekä työhön ja harrastuksiin liittyvää esineistöä. Tunnen tästä suunnatonta rauhaa. Toivon rinnalleni samanlaista köyhää, jos joskus vielä haluan kumppanin löytää.

Vierailija
13/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi omistaa ainakaan mitään sen kummempaa kiinteää omaisuutta, itse asun tyytyväisenä vuokra-asunnossa, rahat tilillä ja sijoitettuna. Perinnöksi saatu kiinteistökin ym myyty ja rahat sijoitettu. On ainakin omien perillisten helpompi tehdä aikanaan perinnönjako, ei tarvitse käydä sitä kamalaa rumbaa surun keskellä läpi mitä itse on joutunut tekemään. Tilit on helppo jakaa..

Vierailija
14/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei omista yhtään mitään silloin kun lähtee täältä.

Turhaan kokoat omaisuutta maan päälle - ruoste ja koit ne raiskaa.

Kokoa aarteita Taivaaseen.

Vierailija
15/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne niitä pitäis säästää ?

Luuletko että Honkanummelta lähtee lento Taivaaseen, jonne myydään lippuja.

Vierailija
16/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha helpottaa elämistä, vaikka ei sitä mukaansa saa.Ei tarvitse kituutella. Eikä ole sterssiä, riittääkö raha jos tulee äkillisiä menoja. Siksi. En ajatellutkaan ottaa omaisuutta mukaani.Maanpäällä se tekee elämisen helpommaksi.

Vierailija
17/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onko miehelläsi myös samanverran vai onko nuo yhteisiä?

Vierailija
18/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne niitä pitäis säästää ?

Luuletko että Honkanummelta lähtee lento Taivaaseen, jonne myydään lippuja.

Mitä minun luulemiseni tähän liittyy. Vastasin ap:lle kun se vonkui, ettei ole kuin vaatteita.

Vierailija
19/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä varmasti perinyt. Ei kukaan pysty säästämään noin paljoa. Jos olet työelämässä ollut 30 vuotta. Niin olisit säästänyt joka kuukausi 1400 e. Tai jos työelämässä 25 v niin joka kuukausi 1700 e.

Vierailija
20/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , minä olin 19v ,kun omistin matkalaukun täynnä vaatteita, muuttaessani toiselle puolelle Suomea ja opiskelut oli hieman kesken.

Nyt omistan pari huushollia, autoja ja euroja varmasti riittävästi. Pihi en ole ollut,mutten mikään tuhlarikaan. Jostain kumman syystä sitä vaan on kerääntynyt , vaikka olen lapsillekkin asp tilit säästänyt.

Toki nyt olen sinua ap 20v vanhempi ja onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi