Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää kun vieraat laittaa astiat tiskialtaaseen

Vierailija
28.06.2013 |

Paljon helpompi ja siistimpää kerätä kupit ja lautaset pöydästä tiskikoneeseen kuin kalastessa tahmaisia kippoja tiskialtaasta. Ja todellakin sanon joka kerta, että jättäkää ne pöytään.

Sitten meillä on vähän pidempään viipyvä kesävieras, hänelle olen 2 kertaa sanonut että ihan voi tiskikoneeseensuoraan laittaa, mutta ei, siellä ne altaassa lilluu

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siellä altaassa sitten koko ajan vettä (miks?) vai miten ne siellä lilluu ja miten ne on vaikeampi sieltä ottaa kuin pöydältä?

Kannattaako tehdä asioista niin hirveän vaikeita?

Vierailija
2/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää sama asia! Siinä sitten pestään käsiä ym kupposten päällä,tosi kiva niitä valuvia astioita alkaa sieltä tonkimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala.

Vierailija
4/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems....

Vierailija
5/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset ihmiset ei uski puhetta. Ihmetyttää.

Vierailija
6/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tarvitaan terapeuttia. Varaa ihmeessä aika! 

Vierailija
7/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käsittänyt, miksi ruokavieraat hienommankin aterian jälkeen kuskaavat lautasiaan ja muita ruokailuvälineitä tiskipöydälle tai altaaseen. Nehän käyttäytyvät kuin koulun ruokalassa. On hyvän tavan mukaista jättää astiat paikoilleen pöydästä noustessa. Eri asia on sitten, jos emäntä pyytää tuomaan astiat, mikä joskus kavereiden kesken ehkä sopiikin.

Vierailija
8/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Astiat jätetään PÖYTÄÄN eikä aleta leikkiä tiskiorjaa. Kamalia ovat myös ne tähteitten kanssa sekalaisiin pinoihin  kasatut rasvatornit, joiden päälle laketaan KYLMÄÄ vettä.

Vierailija
9/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Minä ärähdin asiasta ja sen jälkeen meni perille.

Vierailija
10/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä juuri, kun meillä(kään) ei kuulu laittaa niitä astioita altaaseen. Tiskipöydälle voi kukin viedä halutessaan, mutta altaan päällä pitäisi pestä käsiä ja huuhdella astioita ilman, että siellä muut astiat lilluu likavedessä. Korkeintaan puurokattilan laitan likoamaan altaaseen joskus, mutta muuta astioiden varastoimisvirkaa sillä ei meillä ole.

Vierailija
11/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. En yhtään tykkää, että altaaseen laitetaan mitään. Tiskipöydälle voi pinota, mutta mieluummin sitten suoraan koneeseen jos niitä alkaa liikuttelemaan. Paras jättää pöytään vaan. Vaikka ymmärrän toki, että eleellä pyritään olemaan kohteliaita.

Vierailija
12/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää tiskialtaassa olevista tiskeistä. Tiskipöydällä saa olla, mutta altaasta on ällö kaivella tiskejä, joiden päälle on laskettu vettä.

Vierailija
13/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon aina luullut olevani yksin tämän jutun kanssa. Mua vituttaa tiskialtaassa oleva lautaset aivan älytömästi ja miehen mielestä juuri sinne ne pitääkin laittaa.. me vielä joskus erotaan tän asian vuoksi.

Vierailija
14/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiapulainen hoitaa nuo asiat ainakin meillä

Vierailija
15/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myls mies latoo noita puurolautasia "likoamaan". Siis aterimet lautasella, puurontähteet täysin huuhtomattomina siellä seassa ja päälle kylmää vettä. Ja sen päälle seuraava lautanen ja haarukat ja veitset. Tai sitten uunivuoka on "likoamassa" ja sen sekaan humpsautetaan vaikka teelautaset. Kaikki kääriytyy rasvaan ja tähteisiin.

Ei auta mikään, kaiketi kotona opittu tapa. Olen joskus antanut noiden lillinkien maata kolme (!) päivää ja odottanut, että kokeilisi itse siivota jälkensä, mutta sitten antanut periksi. Ukko on 43v.

Vierailija
16/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 22:24"]

Siis oon aina luullut olevani yksin tämän jutun kanssa. Mua vituttaa tiskialtaassa oleva lautaset aivan älytömästi ja miehen mielestä juuri sinne ne pitääkin laittaa.. me vielä joskus erotaan tän asian vuoksi.

[/quote] wau miten suurta rakkautta!

Vierailija
17/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

hauska :)

Vierailija
18/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama juttu meillä! Vaikka olen selittänyt, miksi allas mielestäni pidetään tyhjänä. Mies myöntää, että hyvät perustelut, mutta silti allas on jatkuvasti täynnä tiskiä.

Vierailija
19/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä akoilla sitten kriittisiä ongelmia. Tämäkin kun ratkeaa, niin maailma pelastuu... Älä kutsu vieraita tai älä ainakaan tarjoa heille mitään, niin ongelma poistuu ihan itsestään :D

Vierailija
20/40 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei av-mammat. Tunnen syvää sääliä teidän miestenne vuoksi. Kuulen korvissani sen päivästä toiseen jatkuvan nalkutuksen. Ja niin kuulee mieskin. Kunnes saa tarpeekseen.

Samalla voisin onnitella teitä. Tämä kyseinen ongelma ja sen laajuus kertonee siitä, että teidän elämän täytyy olla muilta osin täysin mallillaan. Onnittelut siitä!

First World Problem!