Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ja poika samaan huoneeseen, kaveri uhkailee LS-ilmoituksella

Vierailija
28.06.2013 |

Muutamme väliaikaisesti työn takia kaupunkiin, jossa on _todella_ kallista. Olemme suunnitelleet kolmiota niin, että lapsemme (9-v. tyttö ja 7-v. poika) jakaisivat huoneen ja me vanhemmat ottaisimme toisen makkarin. Lisäksi asunnossa on pienehkö olkkari ja iso keittiö.

Puhelin suunnitelmistamme ystävälleni, joka veti herneenpalollisen nenäänsä. Hänen mielestään tyttö ja poika eivät missään nimessä voi jakaa huonetta, sillä se johtaa insestiin ja ties mihin sukupuoli-identiteetin vääristymään. Hänen mielestään meillä vanhemmilla on siis velvollisuus nukkua keittiön nurkassa tai olkkarissa joko kerrossängyssä tai vuodesohvassa ja lapsilla kuuluu olla omat huoneet. Itse olen eri mieltä, teemme mieheni kanssa kovasti töitä perheen elatuksen eteen ja mielestäni olen aikuisena ihmisenä makuuhuoneeni ansainnut. Asuin itse ikävuodet 10-14 samassa huoneessa vuoden vanhemman veljeni kanssa, eikä meistäkään mitään perverssejä tullut.

Jos kaverini todella tekee ls-ilmoituksen, voiko tuollaisesta asiasta olla jotain seuraamuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi oikein hyvin laittaa samaan huoneeseen. Jos lapset kuitenkin haluavat myös omaa rauhaa, voi huoneeseen laittaa tilanjakajaksi kirjahyllyn tai jokin muu sopiva huonekalun.

Ystäväsi on varmaankin kohta entinen ystävä, sen verran kummallisia hänen juttunsa ovat. 

Vierailija
22/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös on tarkoituksena laittaa lapset samaan huoneeseen kun tuosta vähän kasvavat. Ja meillä on vieläpä niin perverssi tilanne, että molemmat poikia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:18"]

Meillä myös on tarkoituksena laittaa lapset samaan huoneeseen kun tuosta vähän kasvavat. Ja meillä on vieläpä niin perverssi tilanne, että molemmat poikia!

[/quote]

Apua, homojahan niistä tulee!

Vierailija
24/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:20"]

[/quote]

[/quote]

Mä muuten tajusin kanssa saman, meillä pojat 7v. ja 5v. samassa huoneessa. Homojahan niistä tulee :( 

Vierailija
25/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että "ystävälläsi" on kaikki kunnossa? Onko hänellä sisaruksia? Epäilyttää, mistä hänelle on tullut mieleen tämmöiset ajatukset, jos ei ole omakohtaisia kokemuksia.

Lapsille tuosta huoneen jakamisesta ei ole haittaa, riitelevät ehkä vähän enemmän kuin eri huoneissa asuvat sisarukset, mutta tottuvat varmaan nopeasti.

Jos lapset haluavat omaa tilaa, niin tilanjakajaksi vaikka kirjahylly, kumpikin saa sotkea ja siivota oman puolensa.

Vierailija
26/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Siis apua, miten tää voi olla mahdollista !  Yhdyn edelliseen puhujaan, homojahan niistä tulee, kun samassa huoneessa ovat. Ehdottomasti pojille omat huoneet ja vanhemmat voi nukkua vaikka olohuoneen lattialla :) :)

Vierailija
27/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No niin, sitä mä pelkäsinkin.

Mitenkäs on, kun me ollaan vähän mietitty iltatähteä. Auttaisko se asiaa, jos samaan huoneeseen tulisi vielä joskus tyttö? Vai menisikö entistä jumalattomammaksi?

T: 22

Vierailija
28/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 14:22"]

Just joo. Mä olin veljeni kanssa samassa huoneessa kunnes muutin kotoa pois 20 vuotiaana. Veli oli 14 vuotta silloin. Ei silloin kyseenalaistettu asiaa. Ihan kelpo kansalaisia olemme ja naimisissa molemmat (ei keskenään)

[/quote]

:D ei keskenään :D PARAS!

Vierailija
29/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastipa täällä haukutaan tuota kaveria sairaaksi, mutta tuliko mieleen että hän saattaa olla itse insestin tms uhri ja siksi ajattelee kuin ajattelee?

Mut eipä tosin ole mikään lastensuojeluilmoituksen paikkakaan...

Vierailija
30/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 14:20"]

Muutamme väliaikaisesti työn takia kaupunkiin, jossa on _todella_ kallista. Olemme suunnitelleet kolmiota niin, että lapsemme (9-v. tyttö ja 7-v. poika) jakaisivat huoneen ja me vanhemmat ottaisimme toisen makkarin. Lisäksi asunnossa on pienehkö olkkari ja iso keittiö.

Puhelin suunnitelmistamme ystävälleni, joka veti herneenpalollisen nenäänsä. Hänen mielestään tyttö ja poika eivät missään nimessä voi jakaa huonetta, sillä se johtaa insestiin ja ties mihin sukupuoli-identiteetin vääristymään. Hänen mielestään meillä vanhemmilla on siis velvollisuus nukkua keittiön nurkassa tai olkkarissa joko kerrossängyssä tai vuodesohvassa ja lapsilla kuuluu olla omat huoneet. Itse olen eri mieltä, teemme mieheni kanssa kovasti töitä perheen elatuksen eteen ja mielestäni olen aikuisena ihmisenä makuuhuoneeni ansainnut. Asuin itse ikävuodet 10-14 samassa huoneessa vuoden vanhemman veljeni kanssa, eikä meistäkään mitään perverssejä tullut.

Jos kaverini todella tekee ls-ilmoituksen, voiko tuollaisesta asiasta olla jotain seuraamuksia?

[/quote]

Heivaa "kaverisi" hemmettiin. Toiseksi tyttö ja poika voivat aivan hyvin jakaa huoneen

Vierailija
31/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:47"]

Kovastipa täällä haukutaan tuota kaveria sairaaksi, mutta tuliko mieleen että hän saattaa olla itse insestin tms uhri ja siksi ajattelee kuin ajattelee?

Mut eipä tosin ole mikään lastensuojeluilmoituksen paikkakaan...

[/quote]

Totta. Traumatisoidun ihmisen puhetta. Kaveri ei taida olla itse terve.

Vierailija
32/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin nukkumaan 6v:ksi jatkettavassa pinnasängyssä. Sitten syntyi pikkusisko ja minä jouduin siirtymään vanhempien sänkyyn, jossa nukuin 13v:ksi. Sitten nukuin 2v mummun huoneen lattialla. Sen jälkeen rakennettiin vinttihuone, jonne muutin siskon kanssa. En muista minkä ikäiseksi sisko nukkui siinä pinniksessä, mutta kyllä hänkin nukkui useamman vuoden vanhempien sängyssä.

Ei ollut tilaa omille sängyille. Meitä asui ukki, mummu, äiti, isä ja kaksi lasta 48m2:ssa. Pirtti ja kaksi kamaria. Ukki nukkui pirtissä ja mummulla oli toinen kamari. Tapahtui 60-70-luvulla.

Vierailija
33/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve tai ei, mutta pitää jotain suhteellisuuden tajua omata. Voi esim. todeta, että itsellä on sen verran negatiivisia kokemuksia asiasta, että ei pidä ajatuksesta. Mutta että sisarukset automaattisesti harrastavat seksiä, jos päätyvät samaan makuuhuoneeseen, niin huh! Vaikka taustalla olisi minkälaisia kokemuksia, niin ei kukaan insestin uhrikaan voi kuvitella, että kaikki ihmiset ovat himoissaan niin hillittömiä, että tilaisuuden sattuessa käyvät käsiksi. Vielä naurettavampaa on se, että uhkailee vakavilla asioilla eikä esim. kerro, miksi suhtautuu noin negatiivisesti tai miksi pitää asiaa itse huonona. Oikeastiko hän kuvittelee, että lapset ajattelevat seksiä ja nimenomaan toistensa kanssa?

Vierailija
34/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. En usko, että ystäväsi kertoisi etukäteen sinulle, jos tällaista ls-ilmoa todella harkitsisi. Useimmille ls-ilmoituksen tehneille henkilöille anonymiteetti on ehdottoman tärkeää. Näistä asioista ei todellakaan huudella julkisesti.

Vierailija
35/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:25"]

Provo. En usko, että ystäväsi kertoisi etukäteen sinulle, jos tällaista ls-ilmoa todella harkitsisi. Useimmille ls-ilmoituksen tehneille henkilöille anonymiteetti on ehdottoman tärkeää. Näistä asioista ei todellakaan huudella julkisesti.

[/quote]

Hohhoijaa taas. 

Mun ystävä teki kerran jotain, joka olisi ollut vaikka minkä ilmoituksen arvoinen juttu. Ilmoitin hänelle hyvin ykskantaan, että jos toisen kerran tekee niin, niin teen ls-ilmoituksen, maksoi sitten ystävyyden tai ei. 

Kaveri ymmärsi toimineensa todella typerästi ja oli vaan kiitollinen, kun herätelin. 

Vierailija
36/46 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt epäilty, että kaverilla itsellään on traumaattinen lapsuus. Epäilen paljon tavallisempaa taustaa eli kaveri on ainut lapsi. Tutkimusten mukaan ne, joilla on sisaruksia, pitävät ajatusta sisaruksen kanssa pariutumisesta paljon vastenmielisempänä kuin ne, joilla omia sisaruksia ei ole. Kaverilla ei ole itsellään sisaruksia ja hän ajattelee, että ilman muuta vastakkainen sukupuoli alkaa samassa huoneessa houkutella, koska hän ei tiedä, miten ällöttävä ajatus se sisaruksille on.

Vierailija
37/46 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus uhkailusta.

Tai keksi muuta tekemistä?

Vierailija
38/46 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hullun tehdä ilmoitus. Tiesithän, että aiheettomasta ls-ilmoituksesta saat tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
39/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 17:02"]

Minä jouduin nukkumaan 6v:ksi jatkettavassa pinnasängyssä. Sitten syntyi pikkusisko ja minä jouduin siirtymään vanhempien sänkyyn, jossa nukuin 13v:ksi. Sitten nukuin 2v mummun huoneen lattialla. Sen jälkeen rakennettiin vinttihuone, jonne muutin siskon kanssa. En muista minkä ikäiseksi sisko nukkui siinä pinniksessä, mutta kyllä hänkin nukkui useamman vuoden vanhempien sängyssä.

Ei ollut tilaa omille sängyille. Meitä asui ukki, mummu, äiti, isä ja kaksi lasta 48m2:ssa. Pirtti ja kaksi kamaria. Ukki nukkui pirtissä ja mummulla oli toinen kamari. Tapahtui 60-70-luvulla.

[/quote]

Tuttavaperhe asuu pienessä kerrostaloasunnossa. Vanhemmat nukkuvat keittiön lattialla, jotta lapset saisivat nukkua oikeassa sängyssä, mikä on heille kuulemma luksusta. Vanhempi, nyt opiskelemassa oleva tytär nukkui kuusi vuotta samaisella keittiön lattialla, koska tilaa ei ollut sängylle. Että tällaista tapahtui mm. vuonna 2000

Vierailija
40/46 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus. Toihan on ihan yleistä, että lapset on samassa huoneessa. Kaupungeissa varsinkin noin, kun ei asuta omakotitaloissa ja kerrostaloneliöitä on yleensä vain laitakaupungilta. Jos haluaa asua lähempänä keskustaa, on melkein pakko ottaa se kolmio tai maksaa itsensä kipeäksi. Tuli muuten mieleen että mun lapsipuolet - tyttö ja poika vuoden ikäerolla - ovat samassa huoneessa. Ja tulevat varmasti olemaan siihen asti kun kotoa muuttavat, koska heidän äidillään ei takuulla tule olemaan varaa muuttaa isompaan asuntoon ja hän tuskin makkaristaan luopuu. Enkä näe tässä mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi