Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karva-asiaa miehille, miksei naisillekin (kerrankin ei alapäähän liittyvää)

Vierailija
13.07.2006 |

Kyselisin palstan arvoisalta miesväeltä asiallisia kommentteja hieman arkaankin asiaan: miten luotaantyöntävinä pidätte naisen karvoitusta? Onko väliä, missä karvoja kasvaa, miten paljon tai minkälaisia? Häiritseekö karvoitus ja miten paljon?

Itse olen aina ollut hieman karvaisuuteen taipuvainen, mutta kuitenkin vaalea. Ylähuulellani, poskissa ja leuassa on aina kasvanut pieni " nukka" (kesällä erottuu jopa vaaleat " viikset" ), joka vuosien mittaan on hieman alkanut muuttua. Nyt leuan alla oleva karvoitus on muuttunut ihan lievästi tiheämmäksi, ja joudun nyppimään silloin tällöin pois muutaman tumman karvan.

Muualta vartalolta (sääret, reidet, bikiniraja) olen saanut karvat onneksi jo melkein kokonaan poistetuksi valoimpulssikäsittelyllä, ja hoitoa on tarkoitus jatkaa syksyllä. Jäljellä ovat kuitenkin vielä käsivarret (jossa kasvaa aika paljon valeahkoa karvaa) sekä nuo " amisviikset" ja leukakarvat. Lisäksi rinnoissa kasvaa pari tummaa " hormonikarvaa" , jotka myös nyppäsen pois aina kun tulevat takaisin.

Muuten olen varsin ok näköinen nainen, hoikahko ja sporttinen. Onko miesnäkökulmaa asiaan, mitä pitäisi tehdä lopuille karvoille, poistatanko nekin viimeistä myöten vai lakkaanko ajattelemasta koko asiaa? Syövätkö karvat naisellisuttani?

Naiset: onko teillä vastaavia ongelmia, ja jos, niin oletteko löytänet apua asiaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vain keskustellaan sopivasta munan koosta ja peppuseksistä.

Vierailija
2/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kun useimpia puolisoaan rakastavia naisia ei häiritse miehen kaljuuntuminen tai rintakarvojen laikukkuus.

eri asia sitten ne täysin seksiobjektiasiat millä ei ole mitään tekemistä puolison rakastamisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäinen viiksikarva ei inhota.

eikä käsivarsien karvoitus.

yleensäkin kohtuus kaikessa.

kerran pokasin naisen jolla oli niin tuuhea ja runsas karvoitus jalkovälissä ettei klitorista löytyny ilman silmiin tuikkivia karvoja.

Uimalasit olis tarvinnut.

se oli turn off.

kyllä oikealla naisella vähän karvaa on.

täysin karvaton on freak.

ei kiitos

Vierailija
4/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti ainakin alkaa kuvottaan.

Vierailija
5/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö hämmästyin, kun exä kysyi multa, kuinka usein mä käyn käsivarsien karvanpoistossa, kun en ollut sellaisesta koskaan kuullutkaan! No tämä ko. nainen on intialainen.... Suomalaisilla tuskin koskaan on niin voimakasta karvankasvua? Tämä nainen poistatti karvat aina vahalla, ja kuulemma SATTUI kamalasti, exä kerto.

En siis usko, että jos ei sun tarvi lähteä joka 3. viikko kosmetologille, että karvankasvusi olisi jotenkin liikaa. Miehet (kumma kyllä?) kiinnostuvat kokonaisuudesta, eikä siinä karvat ole pääasiassa. Don' t worry.